Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני כבר לא ילד, אבל הראש שלי עדיין עובד. אחרי אימות נוסף מול ארכיון ידיעות: אטוס ומאטיס עלו 53 אלף שקל. הקורה הייתה יקרה יותר

בהערכה גסה זה שווה ל60 ומשהו אש"ח היום לפי אחוזי אינפלציה.

 

למרות שלא ממש נכון להגיד שערכו של השקל נשחק יותר מדי, פשוט המחירים השתנו - חלק עלו בצורה מטורפת, חלק ירדו. גם המשכורות עלו.

 

למשל מכונית משפחתית קבוצה 2 עלתה אז משהו כמו 90 אש"ח, היום זה 130. אז אם מחירי מכוניות מיני היו נשמרים באותה רמה, יונדאי אטוס הייתה עולה 80 (שזה בערך מה שעולה היום i10 אוטומטית מאובזרת).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בעניין המס על מכוניות חדשות, אם זה לא יגיע ממכוניות חדשות זה יגיע ממקום אחר כי מה לעשות, ה"מושל" שלך צריך את הכסף הזה כדי לנהל פה מדינה.

אם הוא משתמש בכסף הזה כדי להעניק לנו האזרחים את המקסימום, זה כבר דיון אחר שלא קשור בכלל למכוניות.

בכל אופן אנשים רק קונים עוד ועוד מכוניות חדשות. רובם המוחלט לא ישן ברחוב מתחת לקרטונים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מחיר ממש טוב ובסך הכול תמורה טובה לכסף, אבל יוליאן צודק, תמורת 5000₪ נוספים ניתן לקנות את הסאנדרו.

השאלה איך היא תמכור בהתחשב בעובדה שיש אנשים שעדיין תקועים עם הסטיגמה ש"צרפתיות זה זבל". :?

 

השאלה איך המכונית תמכר כיד 2 לא באמת חשובה. מי שיקנה רכב כזה וישתמש בו 5-7 שנים למעשה כבר הרוויח גם אם בסוף התקופה יזרוק את הרכב לפח.

פורסם
בהערכה גסה זה שווה ל60 ומשהו אש"ח היום לפי אחוזי אינפלציה.

 

למרות שלא ממש נכון להגיד שערכו של השקל נשחק יותר מדי, פשוט המחירים השתנו - חלק עלו בצורה מטורפת, חלק ירדו. גם המשכורות עלו.

 

למשל מכונית משפחתית קבוצה 2 עלתה אז משהו כמו 90 אש"ח, היום זה 130. אז אם מחירי מכוניות מיני היו נשמרים באותה רמה, יונדאי אטוס הייתה עולה 80 (שזה בערך מה שעולה היום i10 אוטומטית מאובזרת).

החישוב שלך קרוב מ10/2000 עד היום 53k הופכים ל 70k

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
דמגוגיה בגרוש!

 

אם לא "תממן את הממשל", מאיפה תקבל דמי אבטלה? מאיפה תקבל ביטוח לאומי? קיצבת זיקנה? קצבאות ילדים? תקציב הבטחון? תקציב החינוך?

מאיפה?

 

ממרבצי הנפט של ישראל? ממכרות היהלומים?

 

יאללה, די נמאס מהמנטרה הזאת, המדינה הזאת ממומנת ותלויה במיסים של כולנו.

 

לא בא לך טוב לקנות רכב חדש? אשריך.

אתה חושב שאתה חכם יותר כשאתה קונה יד2? מצויין.

 

רק אל תשווק את הסחורה שלך כאילו היא איזה תורה מסיני כי היא לא...

מזהה הסחפות קלה למחוזות משרד התעמולה ( מי צריך כזה שיש כמוך ), יש כידוע לא מעט מדינות בעולם שגם להן חסרים מכרות יהלומים ונפט ( גז דווקא אומרים שיש אצלנו ), גם להן הוצאות עצומות, והרווחה אצלן אפילו מעט יותר נדיבה מאשר אצלנו ועדיין מחיר אוטו שם לא מוכפל בכדי לממן תקציבי הוצאה ציבורית. אם קיימת הצדקה כל שהיא למיסוי כבד על כלי רכב, הרי שהיא נובעת מהעובדה שהכבישים כאן הולכים ונסתמים משפעת המכוניות החדשות שנשפכות כאן מדי יום לכביש, אבל עושה רושם שאפילו זה לא ממש עוזר.

פורסם

אז לוקחים ממקום אחר.

 

אין יש מאין. אם אתה רוצה להוציא אתה צריך להכניס. אתה יכול להכניס ממס על רכבים, מע"מ יותר גבוה (תבדוק ותגלה שהמעמ ברוב אירופה יותר גבוה מבארץ בצורה משמעותית), מס על עבודה ועוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
דמגוגיה בגרוש!

 

אם לא "תממן את הממשל", מאיפה תקבל דמי אבטלה? מאיפה תקבל ביטוח לאומי? קיצבת זיקנה? קצבאות ילדים? תקציב הבטחון? תקציב החינוך?

מאיפה?

 

ממרבצי הנפט של ישראל? ממכרות היהלומים?

 

יאללה, די נמאס מהמנטרה הזאת, המדינה הזאת ממומנת ותלויה במיסים של כולנו.

 

לא בא לך טוב לקנות רכב חדש? אשריך.

אתה חושב שאתה חכם יותר כשאתה קונה יד2? מצויין.

 

רק אל תשווק את הסחורה שלך כאילו היא איזה תורה מסיני כי היא לא...

 

דמגוגיה בסגנון סובייטי עלוב.

אתה אומר שתפקידו של האזרח - לשלם בשקט כמה שאומרים לו? נכון, לממשל יש הוצאות, למשל לממן ישיבות, לחלק כסף בדילים פוליטיים, לקנות צוללות, להחזיק מנגנון ביורוקרטי מנופח - ואנחנו צריכים לשלם? אז למה כולם מדברים פה על יוקר מחייה? הורדת מיסים - זה אסטרטגיה חשובה לצמיחה כלכלית, אם לא ידעת. התמכרות לפיטמה של המס - זו דרך ללא מוצא.

פורסם

בכל מדינה הממשלה היא המנגנון ביקרוטי מסובך במדינה שבה המנגנון הוא מצוצמם רמת השחיתות והלוביסטיות היא הרבה יותר כבדה.

זה לא אומר שעם נקים משרד ממשלתי לכל ענף נחייה במדינה פחות מושחתת אבל עם ענפים ספציפיים היו יותר מפוקחים זה יוצר שוק הרבה יותר בטוח לנו כנהגים.

עניין הצוללות לא קשור(ואני לא ימני) דילים פוליטיים היה קיים גם בממשלות שמאל.

כל מה שצריך שכולם ישלמו מיסים לפי משכורתם בלי הטבות למי שלא מגיע.

פורסם

הבעיה שבמקום לטפל ביד קשה במעלימי מס, ממציאים מיסים שאי אפשר לא לשלם, כי זה יותר קל ויותר מכניס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ודים, זה יחס עלות תועלת.

 

אם עולה לגבות מליארד שקל שמועלמים 900 מליון שקל אז הגבייה שלך נטו היא רק 100 מליון אז מעדיפים במקום זה לגבות 200 מליון במס שאי אפשר לא לשלם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם נחזור למכונית - ישבתי בה באולם התצוגה, ודי אם אומר שהמחיר לא נמוך מטוב ליבם של לובינסקי.

108 באולם הסמוך או אפילו C1 ברמת האבזור הבכירה (עם הגג הנפתח) מרגישות הרבה יותר 'מכונית', אם אפשר לנסח זאת כך.

אפילו ידית ההילוכים בגרסא המאובזרת של הרכב מרגישה יוקרתית יותר, לעומת חתיכת פלסטיק אפורה בגרסה הזולה.

אבל - לא נסעתי ברכב, ואני מניח שסט השיקולים של מי שקונה רכב חדש בסכום כזה שונה משלי.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

חייב להיות וויתור על משהו בגירסת הבסיס בכזה מחיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ברור.

אבל זה מרגיש שויתרו כמעט על הכל חוץ מהמנוע.

ידיות ומראות בצבע שחור. הגה וידית הילוכים מפלסטיק אפור חלק. מושבים אפורים בלי תפרים.

זה נשמע סופר קטנוני, אבל כל אלו מצטרפים לתחושה של רכב מיושן, בעוד הגרסא המאובזרת שלצידה מרגישה כמו רכב מודרני ומלא שמחת חיים. מדהים כמה השפעה יש לכמה חתיכות פלסטיק צבעוניות ודוגמא מעניינת במושבים.

אפילו ה108 שצבועה בשחור מוחלט מבפנים נראית יותר מעניינת, בזכות מרקמים חלקים ומשחקים בין גווני שחור וטקסטורות.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אז הנה הצעה. קנה את הרכב ב 49900, לך איתו לקנות ריפודים ( 200 שקל גג ) ואז לך איתו למכון ציפויים על מנת לתת צבע קצת בתא הנוסעים - והנה יש לך רכב שמרגיש יותר שמח ב ב 50500 ש"ח...

פורסם

הפיגו יקרה בכמעט 10 אלף,זה לא מעט.

מה שכן ההבדל בין הLIVE לFEEL עמד על 4 אלף,אם גם עכשיו זה עומד אז אפשר לקבל רכב שניראה כמו שאתה אומר מאובזר וטוב הרבה יותר ב 55 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...