Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי שחייב רכב חדש וזה התקציב שלו, כנראה שיוותר על ריפודים צבעוניים וכמה פלסטיקים בתא נוסעים.

אישית, אני רואה בזבוז כסף רציני בלשלם כזה סכום על מכונית כ"כ מינימלית אבל מי שחשוב לו מאד ה"חדש" כנראה יראה בזה חיסכון. מעניין כמה יעלה הרכב הזה כמשומש בתום האחריות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השאלה איך המכונית תמכר כיד 2 לא באמת חשובה. מי שיקנה רכב כזה וישתמש בו 5-7 שנים למעשה כבר הרוויח גם אם בסוף התקופה יזרוק את הרכב לפח.

כשאתה קונה רכב אתה לעולם לא מרוויח.

אין לי רווח, מתנצל.

פורסם
ברור.

אבל זה מרגיש שויתרו כמעט על הכל חוץ מהמנוע.

ידיות ומראות בצבע שחור. הגה וידית הילוכים מפלסטיק אפור חלק. מושבים אפורים בלי תפרים.

זה נשמע סופר קטנוני, אבל כל אלו מצטרפים לתחושה של רכב מיושן, בעוד הגרסא המאובזרת שלצידה מרגישה כמו רכב מודרני ומלא שמחת חיים. מדהים כמה השפעה יש לכמה חתיכות פלסטיק צבעוניות ודוגמא מעניינת במושבים.

אפילו ה108 שצבועה בשחור מוחלט מבפנים נראית יותר מעניינת, בזכות מרקמים חלקים ומשחקים בין גווני שחור וטקסטורות.

 

הגדילו לעשות שברולט בספארק הבסיסית . ספוילר אחורי הוחלף בדגם הבסיסי בשרוול פלסטיק -

מהלך שנראה יקר יותר מהחיסכון - יש לתכנן חלק חדש במיוחד עבור הדגם הבסיסי , עוד מק"ט לנהל בריצפת היצור והעבודה היא זהה בגלל שהברגים שמחברים את הספולר ואת שרוול הפלסטיק שמחליף אותו זהים -

פורסם
מי שחייב רכב חדש וזה התקציב שלו, כנראה שיוותר על ריפודים צבעוניים וכמה פלסטיקים בתא נוסעים.

אישית, אני רואה בזבוז כסף רציני בלשלם כזה סכום על מכונית כ"כ מינימלית אבל מי שחשוב לו מאד ה"חדש" כנראה יראה בזה חיסכון. מעניין כמה יעלה הרכב הזה כמשומש בתום האחריות.

אז מה היית קונה בתקציב הזה?

אני יכול להגיד לך בפירוש שאם הייתי צריך רכב עירוני, קטן, חסכוני וכזה שקל להידחף איתו לחניות צפופות, אני חושב שהC1 הייתה יכולה להיות אופציה ראויה.

 

אני אגיד לך את האמת, עלו בי כמה פעמים מחשבות לרכוש רכב ספורטיבי, גם כשהחלפתי את הקליאו וגם את הגטס.

אני יכול להגיד לך שהייתי די קרוב לסגור טרייד אין על מיטו 2011 1.4 טורבו באוטודיל, אבל חשבתי, למה אני צריך את זה? רכב לא הכי 'עממי', יש מצב שעבר חיים לא הכי קלים (לא כל דבר מגלים בבדיקה), בתור סטודנט הייתה שוחטת אותי יותר מבחינת הוצאות אחזקה, נניח שדלק היה יוצא כמו בפיאט, אבל גם היה קשה יותר למצוא חניות באוניברסיטה.

משפחתית כמובן שאני לא צריך ולא בא לי לתדלק את הרכב כל שבועיים.

אז כן, הייתי מעדיף לקנות חדש וקטן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לי ברור מה עדיף בתקציבים האלה. לפיאט פונטו ב-8 אלף שקל יש את אותה רמת "פאר" כמו שיש ברכבים האלה. אין צורך לשלם על הדברים האלה 50 אלף ומעלה.

 

אני אישית היית קונה רכב כזה רק אם זה היה נועד להיות רכב עבודה שיטחנו אותו ויסע הרבה במשך 3 שנים. מלבד זה? לא רואה מה הטעם.

פורסם

רק שלעומת אותה הפונטו הסיטרואן תהיה אמינה יותר,בטיחותית יותר וכמובן ההרגשה של רכב חדש שזה העיקר לדעתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה רק חדש? במחיר הזה אתה יכול לקנות כמשומשת את הגרסה המאובזרת ביותר, או משהו אחר בן שנתיים שמציע יותר מרק תחבורה בסיסית. לי זה נראה כלשלם תוספת על טייטל "חדש" שלא נותן לך כלום.

אתה יכול לקנות אלטו בת שנתיים ב10-15k פחות אם תחבורה מינימלית ואמינה זה מה שאתה צריך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לכול רכב אפשר להגיד שניתן לקנות משומש אבל יותר טוב,אבל יש הרבה אנשים שרוצים רכב חדש בגלל החוויה ובגלל שיש ראש שקט,זאת הסיבה שהמיני נמכרות אחרת כולנו היינו יכולים לקנות סופר מיני בת 3.

קח את הפיקנטו עם מכירות מטורפות שעולה כ 80 אלף,במחיר שלה אפשר לקנות משפחתית משומשת שתהיה טובה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

זה מה שאני לא מבין. איזו חוויה יש ברכב הזה כחדש או משומש? זה לא שאתה קונה משהו לנשמה, זו קניה פונקציונלית נטו. אני גם לא חושב שמיני בת שנתיים תפגין אמינות גרועה לעומת חדשה. הראש שקט פה ופה, רק שבמשומשת הוא שקט ומחייך כי נשאר לו עודף לחופשה בחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הנה אני דוגמא,קניתי פנדה וספייס סטאר חדשות,כאשר יכולתי לקנות רכבים טובים יותר אבל משומשים.

זה כיף רכב חדש לדעת שאתה הבעלים הראשון,לדעת שיש לך ראש שקט,יש בזה משהו.. זאת הסיבה שאנשים רוכשים רכבים חדשים.תנסה :lol:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רכב חדש זו תחושה אחרת, טובה יותר.

 

יש גם את האחריות מפגוש לפגוש, גם את העובדה שאף אחד לא נהג ברכב לפניך, גם את התחושה הנעימה של פנים רכב חדש לגמרי.

 

אני רק חושב על זה שקניתי בזמנו, בשנת 2002, סובארו ליאונה 1300 בת 16, עם חלודה ו-200 אלף ק"מ, ב-11 אלף שקל - שהם בערך 17 אלף שקל של היום - והשקעתי עוד ים כספים כדי שהיא תיסע נורמלי ותיראה נורמלי - בערך עוד 10 אלף שקל כמו כלום - והיום יכלתי לקחת את אותו כסף בדיוק, לפרוס ל-72 תשלומים ולנסוע במשך 6 שנים ברכב חדש לחלוטין, בלי תקלות ובלי עצבים מיותרים...פשוט חלום של כל אחד.

 

אגב - מחירים כאלה גם דוחפים מחירים של רכבים גדולים יותר וטובים יותר למטה, כי הישראלים נוהרים למכוניות הקטנות והזולות והם מאבדים עניין במשפחתיות. יותר ויותר אנשים מגלים את זה שהם לא באמת צריכים רכב משפחתי כדי לשנע זבל בתא המטען.

13 אלף קיה פיקנטו ועוד כמה אלפים טובים של I10 ועוד אלפים על אלפים של קטנות אחרות, מספארק ועד 108 - מראות שהישראלים מצביעים עם הארנק.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל אחד והכיף שלו. מבחינה כלכלית זה "מיותר" בדיוק כמו לקנות רכב מיוחד (ספורטיבי, קלאסי).

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אז מה היית קונה בתקציב הזה?

אני יכול להגיד לך בפירוש שאם הייתי צריך רכב עירוני, קטן, חסכוני וכזה שקל להידחף איתו לחניות צפופות, אני חושב שהC1 הייתה יכולה להיות אופציה ראויה.

 

אני אגיד לך את האמת, עלו בי כמה פעמים מחשבות לרכוש רכב ספורטיבי, גם כשהחלפתי את הקליאו וגם את הגטס.

אני יכול להגיד לך שהייתי די קרוב לסגור טרייד אין על מיטו 2011 1.4 טורבו באוטודיל, אבל חשבתי, למה אני צריך את זה? רכב לא הכי 'עממי', יש מצב שעבר חיים לא הכי קלים (לא כל דבר מגלים בבדיקה), בתור סטודנט הייתה שוחטת אותי יותר מבחינת הוצאות אחזקה, נניח שדלק היה יוצא כמו בפיאט, אבל גם היה קשה יותר למצוא חניות באוניברסיטה.

משפחתית כמובן שאני לא צריך ולא בא לי לתדלק את הרכב כל שבועיים.

אז כן, הייתי מעדיף לקנות חדש וקטן.

לתדלק כל שבועיים זה חלום

נסה להתחלף איתי - פעמיים בשבוע ;)

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
אז הנה הצעה. קנה את הרכב ב 49900, לך איתו לקנות ריפודים ( 200 שקל גג ) ואז לך איתו למכון ציפויים על מנת לתת צבע קצת בתא הנוסעים - והנה יש לך רכב שמרגיש יותר שמח ב ב 50500 ש"ח...

אפשר גם לקנות את החלקים הצבועים באיביי בכל מיני צבעים.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם
לתדלק כל שבועיים זה חלום

נסה להתחלף איתי - פעמיים בשבוע ;)

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

בנסועה הנוכחית שלי אני צריך לתדלק אחרי יותר מחודש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...