Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבועיים קיבלתי רכב חדש מהעבודה - טויוטה קורולה

העניין שמאז התחילו לי כאבי גב שמתגברים בכל נהיגה

המושב מכוון ע"פ הספרים כולל כל הזוויות

הרכב הקודם היה I-25 של יונדאי ושם היה הכל בסדר

האם התופעה מוכרת למישהו ?

האם ניתן לעשות משהו ?

 

תודה

אלי

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן. להמשיך לשחק בכיוון של הכסא נהג.

 

תודה , אני אנסה ..

שמתי בנתיים כרית על המושב כזו שקיבלנו מקופ"ח כללית .

 

אלי

פורסם

ערן שלום ,

להחליף את הרכב אני לא יכול אלא אם כן אני משלם שנת ליסינג לחברה (זה ההסכם)

אתה או שידוע לך מה אנשים עשו ?

ראיתי שיש בהדר רוזן מושב אורטופדי , לדעתך זה יעזור ?

 

תודה

אלי

פורסם

בעסה בשבילך.... תנסה להרכיב כל מיני תומכים וכאלה. טיפ לפעם הבאה - נסיעת מבחן לפני.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
כן. להמשיך לשחק בכיוון של הכסא נהג.

הכיסא בקורולה החדשה הוא כמו ב2013?

 

אז נסה להשעין את הגב יותר אחורה. יש לזה את המשענת ראש שלא ניתנת לכיוון, ואם אתה יושב זקוף מדי, הצוואר נוטה להתפס.

 

הפתרון שלי זה תנוחת נהיגה "ערס בהונדה" - להתקרב טיפה עם המושב קדימה, משענת להוריד אחורה, ולהרים את הכרית ישיבה קצת למעלה.

 

ביחס למונדאו הכיסא קצת פחות נוח (אם כי עדיין מאוד נוח יחסית לאוטו יפני שהוא לא לקסוס/אינפיניטי), אבל שיפור פי כמה מהלנסר שהייתה לי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מניסיון שלי שאני מחליף כל 3 שנים רכב בממוצע,אל

תשנה ותשחק במושב!!!

תמצא תנוחה נוחה ותן לגוף להתרגל.

פורסם (נערך)
על איזו לאנסר נסעת ? אני נסעתי 3 שנים על לאנסר 2011 וכשעברתי לקורולה 2014 הרגשתי שנמוך מבחינת נוחות כסא נהג.

לנסר קלאסיק (הצורה הקודמת).

 

,אל

תשנה ותשחק במושב!!!

תמצא תנוחה נוחה ותן לגוף להתרגל.

 

זה כמו שתגיד "אל תשגע את המוכר בחנות נעליים עם מידות! תקנה את הזוג הראשון שיתנו לך, ותן לרגליים להתרגל".

 

ברור שצריך לשחק עם כיוון מושבים עד שתמצא את התנוחה האופטימלית. בשביל זה הם קיימים.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

גוף לא "מתרגל" לכיסא. אין דבר כזה. שלא נוח? אז לא נוח.

 

בעבר ניסיתי כל מיני כריות, משענות,מושב אורטופדי ושאר המצאות. לא היה יעיל במיוחד

רק מהטעם שזה משנה את גובה הנהג ומפריע לנהיגה. (גם גורם להזעת יתר בנסיעה ארוכה בחלק מהמקרים)

 

טויוטה אכן מאופיינת במבנה כיסא לא נוח/תומך. שאני עולה על רכבים אחרים בבית (רנו,פיג'ו, גם שהם מסחריים -אני מרגיש מיד את ההבדלים במושבים רכים/תומכים) גם בהשוואה לרכבים אחרים שהיו לי בעבר. ( והיו לי רבים)

 

למרות שאני אוהב את המותג - הכיסאות שלהם, יגרמו לי לפזול לצרפתיות.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

בהחלט, במושב שלא מתוכנן טוב, אתה יכול לכוונן לנצח ולא יעזור כלום.

גוף לא רק שלא יתרגל למושב כזה אלא הפוך - אתה עלול להזיק לו.

בקורולה הספציפית נהגתי, המושב שם לא מצטיין ואני רגיש לעניין.

בעבר עם מושבים גרועים בגטס, שיניתי תכוף את הכיוונים, הוספתי כרית של ד״ר גב -

זה היה טוב לזמן מאוד קצר.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני לא מצליח להבין למה טויוטה לא לומדת מהצרפתים. אני מבין שבמכוניות מיני יש אילוצי תקציב ושטח , אבל למה להתפשר במכונית משפחתית ?

פורסם

אצלי יש את אותה בעיה בדיוק בגולף 7. בחודשיים הראשונים היה לי מאוד נוח, אבל אחרי זה הרגשתי כאב אפילו אחרי 5 דקות ישיבה ברכב...

מה שקצת עוזר זה לא לשבת זקוף מידי ולא נמוך מידי.

כמו בתמונה הזאות:

 

ea45c96fb4ee9c04336a97909b010e09.jpg

 

מעניין שלפני זה נהגתי על הרבה מכוניות, חדשות וישנות, קטנות וגדולות ותמיד היה לי נוח...


×
×
  • תוכן חדש...