Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
נראה כיף גדול.

 

אפשר שתי מילים על הרכב ועל החוויה עצמה מלבד הסרטון?

בגדול, אני ממש לא מתחבר ל-M135. היא טובה כשמנצלים 70% מהיכולות שלה, כשמתחילים לדחוק אותה לקצה מגלים רכב רך "שמתבלבל" תחת שינויי כיוון מהירים ובאופן מפתיע, עם נטייה ברורה לתת היגוי על המגבלות. ממש לא אהבתי את זה. לזכותה יאמר שהמנוע והגיר מדהימים. לגבי החוויה, פסיכית, כל פעם מחדש...מדובר על המסלול הכי ארוך ומאתגר בעולם, 21 ק"מ להקפה עם המון שינוי גובה קיצוניים (שממש לא מומחשים בשום סרטון או סימולטור), סיבובים מכל הסוגים ולבסוף, אווירה מוטורית מטורפת שאין בשום מסלול אחר בעולם...כמות האנשים והרכבים שמגיעים לשם בכל סוף שבוע היא בלתי נתפסת. לסיכום, מסוג החוויות שאי אפשר לתאר במילים, תמונות או סרטונים..עד שלא נמצאים שם.

 

לא רכב שמתאים למסלול הזה, אבל נראה מהנה.

 

גם אני חושב שלא מתאים, ולו בגלל שהרכב לא מהנה בשיט. בטח לא במסלול.

איזה רכב לדעתכם כן מתאים? אני אגלה לכם סוד, באופן אישי, ממש לא משנה לי על מה אני נוהג כל עוד זה על המסלול הזה :twisted:

 

אביאל, כיף לך שהתחלת לבקר שם הרבה. מצחיק לראות את הנוסע מחזיק בידית בפחד - מזכיר לי את הנסיעה הראשונה שלי שם כנוסע. אבל בטח גם היום הייתי מת מפחד :)

 

סמירו, היית ברינג? או שיצא לך לנהוג ברכב כזה במסלול אחר בעולם? כי יש הבדל קליל בין נהיגה שם, לבין נהיגה לכיף בבית שאן, או סתם בכבישים ציבוריים.

משתדל לבקר כמה שיותר :twisted:

רק מוסיף שגם ביחס למסלולים אחרים בעולם מדובר במשהו מאוד קיצוני!

 

כמו שכתבו פה, לנהוג על הרינג זה לא בדיוק טיול בבית שאן-רינג או שבת בבוקר בערד,

חלק מהרכבים המושכרים ביותר ברינג הם ה Megan-rs והסוזוקי swift ספורט, כשאנשים רואים תמונות משם זה נשמע ככה:

"מההה, על זה נהגתתת? איפה הפרארי??"

מדובר במסלול הכי מסוכן וארוך בעולם, אין במדינת ישראל שום דבר שדומה אפילו לפניית פרסה עלובה בחניון של המסלול הזה, לכן כשמגיעים לביקור שם אז 150-250 סוסים זה מספיק ויותר בתור התחלה, לדוגמא, רק בישורת כשיוצאים מהחניה להתחלת הקפה כבר סוגרים קרוב ל200...

כל רכב עם מתלים\בולמים\ברקסים נורמאליים יכול לייצר שם הנאה מטורפת, לא משנה מה כוחו בכלל.

מה שהוא אמר!

 

עוד סרטון קצר עם פורד פיאסטה ST, רכב חלש יחסית אבל מאוד מהנה לנהיגה...אבל הנהיגה בסרטון הזה היא לא העניין, חכו לסוף הסרטון ותבינו. סאונד חובה! :lol:

 

https://www.youtube.com/watch?v=b_utX6ASY_E

עריכה אחרונה על ידי AvielT
×
×
  • תוכן חדש...