רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
מבקש המלצה לצמיגים במידה 185/60 r15 84 h לטויוטה יאריס 2007 ומה המחירים?
הודעה אחרונה מאת tomy669, -
Sale סיאט 7-9.12 1 2
מאת diller-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 6 אלף צפיות
מישהו יודע על אילו דגמים ההנחות? מסיאט רמזו לי שככה''נ תהיה הנחה יפה לאיביזה fr חמש דלתות, אבל לא רצו למסור מידע. מישהו שמע על משהו?
הודעה אחרונה מאת guy975, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי שאלה שמעניינת אותי, איך נהיים מורי נהיגה? מה התנאים? מה לומדים? מה העלות של זה? אשמח לדיון בנושא..
הודעה אחרונה מאת sheva144, -
[TABLE] [TR] [TD]יש ברשותי רכב מליסינג של שלמה סיקסט, ג'טה פולקסווגן שנמצא כבר למעלה משבועיים במוסך בגלל רעשים במנוע. אף אחד מחברת צ'מפיון מוטורס אינו מסוגל לפתור את הבעיה. הם כל הזמן עושים ניסיונות ולא מגיעים לפתרון. ללא ספק הרבה זמן לחברה כמו פולקסווגן הגדולה והיא לא מצליחה להגיע לפתרון. הרכב הוא בן 8 חודשים ועשה 50,000 ק"מ'. אני בינתיים נוסע ברכב חליפי לא נוח ועושה רושם שגם לחברת שלמה סיקסט לא אכפת מהמצב. בזמן כזה אפשר לייצר מכונית חדשה. התלוננתי בצ'מפיון מוטורס על הדבר אולם הם לא מוכנים לדבר איתי בטענה שאני לא הבעלים של הרכב. התלוננתי גם בחברת הליסינג שלמה סיקסט והם לא עושים דבר כדי לזרז את העניינים. כדאי שתדעו עם מי יש לכם עסק. חברות גדולות שלא יודעות לפתו…
הודעה אחרונה מאת falou, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מי שקצר סבלנות, אפשר לראות מדקה 3:10. השוואה של קלארקסון בין M135 ו- GTI. בקטע המתואר, נראה קלארקסון מופתע מאד מהחלקה של הרכב שלא הייתה אמורה להיות. אמנם הנעה אחורית, כביש רטוב ובקרה מנותקת, אך הוא בסך הכול נסע ישר והיה קרוב לסגירת סקאלה. האם זה באמת אמור לקרות או שאולי ניתן לייחס זאת לתקלה ברכב, מצב צמיגים גרוע וכו'?
הודעה אחרונה מאת tgt, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 13.5 אלף צפיות
שילמתי על הרשיון רכב דרך האינטרנט, אין לי את טופס עצמו של החידוש רשיון (כנראה נשלח לכתובת שאני כבר לא גר בה) האם אפשר בכל זאת לגשת למכון רישוי ולעבור טסט?
הודעה אחרונה מאת עץ השדה, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחזיק בבמוו סדרה 1 מודל 2014 מנוע 1600 טווין טורבו עם קיט m (כלול מצב ספורט m ומתלים אדפטיבים m) רציתי לדעת אם הרכב הזה בנוי טוב לדריפטינג , כוח לא חסר בכלל, שלדה מצויינת וקל לי מאוד לצאת לדריפט למרות שאני לא עושה דריפטים על יבש רק ברטוב, אבל קשה לי לשמור עליה על הצד לאורך זמן(ברטוב) . יכול להיות שזה קשור לדיפרנציאל? מישהו יודע אם ברכב הנ"ל יש דיפרנציאל מוגבל החלקה ? אשמח שמישהו ישפוך לי קצת מידע על הרכב . תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
במהלך חיפוש באתר יד 2 רכב פאביה משנת 2015 למעלה לפתע אני רואה רכב אחד לפי אותו מספר רישוי אותו צבע ונמצא בשני מקומות שונות אחד בכרמיאל ושני באשדוד לפי תמונות מה הקטע של סוחרים רמאים וכל רכב מצולם בזווית שונה וגם קילומטרז מעט שונה ומה הקטע למכור רכב עם אותו מספר רישוי ובשני מקומות שונים משהו מסריח כאן.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי חברים, אשמח לעזרתכם, אם למישהו יש עותק של מחירון לוי יצחק מספטמבר 2016. מנסים לעבוד עלי פה עם מחיר, ואני צריך עזרה תודה !
הודעה אחרונה מאת ravids, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
מעניין אותי לשמוע מאלה שנוסעים על רכב מוסב לגפ"מ עד כמה העניין בעייתי? לאלה מכם שהמיכל בבגאז'. מה אתם עושים? לאלה שהמיכל במקום גלגל ספיר, עד כמה העניין פגע בכם? איך אתם מתמודדים עם תידלוקים וצורך בתדלוק תדיר יותר? איך אתם מתמודדים עם חניונים תת קרקעים? עד כמה העניין מסוכן באמת? אשמח לשמוע תובנות מנסיון אישי. תודה.
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
בערוץ 10 בחדשות בעוד מספר דקות מציגים את מלשינון הנהגים. האם משטרת ישראל מתחילה לרדת מהכבישים ותתחיל להרשיע נהגים ע"פ סרטונים ממצלמות בכלי רכב? מצד אחד יש יתרונות כיוון שאנחנו בתור נהגים רואים את אלה שמסכנים את כולנו, הן בנסיעות בשוליים או בחציית פס לבן או בעברות שחותכים במקומות מסוכנים וכדומה. מצד שני ציבור הנהגים הופך לשוטר ואיך עדויות אלה יתפסו בבית המשפט? האם יוכלו להרשיע נהגים ע"פ צילומים? ומה קורה אם מישהו מתנכל לך ומחפש אותך וסתם מגיש תלונה ומטרטר? היכן עובר הגבול ומה עם חקיקה? Sent from my Note 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
היי, אני רווק וגר לבד בשכירות בדירה מחולקת ברמת-גן, בקרוב אקנה רכב והבנתי מאנשים וגם מאתר העירייה שמי שגר בדירה מחולקת אינו זכאי לתוי חניה. העניין הוא שמבקשים רק חוזה דירה ות"ז עם הכתובת העדכנית בכדי לתת את התו חניה. אם כך, איך יודעים בעירייה שהדירה מחולקת?. האם יש סימנים מזהים בחוזה? (למשל שהארנונה כלולה בשכר דירה?). האם יש דרך לקבל תוי חניה בכל זאת?, סה"כ לא נראה לי הגיוני שאי אפשר להשיג תוי חניה אם שוכרים דירה מחולקת, הרי כמעט כל רווק שרוצה לגור לבד גר בדירה מחולקת, בקושי יש דירות לא מחולקות שמתאימות ליחיד, אז מה, אתם רוצים לומר לי שכמעט כל האוכלוסיה הזו (שהיא דיי גדולה) לא מחזיקים תווי חניה?. מה אפשר לעשות?, אני חייב תו חניה, רכב זה מצרך הכרחי …
הודעה אחרונה מאת malcishua, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מבקש המלצה לצמיגי good friend. האם מדובר במוצר סיני? האם מישהו התנסה איתם?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום קיבלתי דוח של 250 שקל על חגורה היום ורציתי לשאול האם אפשר לשלם אותו באינטרנט במקום ללכת עכשיו לדואר? יש דרך פשוטה לעשות את זה באמצעות העברה בנקאית? ואז אפילו לא צריך להזין פרטי אשראי באתר של המשטרה. אשמח לסיוע תודה
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, קיבלתי דו"ח חנייה (דו"ח על השמשה) בעיריית ראשון לציון, ובדקתי אותו באתר ואכן הוא הוזן במערכת שלהם עם תמונות. ניסיתי לשלוח ערעור לדו"ח אך המערכת שלהם לא עבדה. חיכיתי שבועיים ומשום מה כרגע הדו"ח שלי בכלל לא קיים במערכת שלהם (לא עברו 90 יום מאז קבלת הדו"ח), ואני לא יכול לצפות, לערער או לשלם אותו. האם כדאי לשכוח שזה אי פעם קרה ולקוות לטוב? תודה!
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
- 1 תגובות
- 697 צפיות
האם באיזור הצפון קיים שטח פתוח כגון מנחת כלשהו, שניתן לבצע בו Drag Races ללא חשש וללא סיכון הסביבה?
הודעה אחרונה מאת mill3r, -
לראשונה גולף עוברת מתיחת פנים ולא קפיצת דור. עיצוב ספורטיבי יותר וכנראה גם גרסה חמימה קצת פחות מGTI (כמו לאון FR) טמבונים חדשים,פנסים חדשים,מערכת מולטימדיה משודרגת ולוח שעונים עם מסך TFT כאופציה. אני אהבתי. http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/91568/new-2017-vw-golf-first-pics-leak-ahead-of-todays-reveal
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי מיצובישי ספייס סטאר 2014. השטיח של נוסע קדמי הלך לאיבוד מזמן, ואלה שנשארו עשויים מבד (סופג מים וזה מרגיז), מכאן חשבתי לקנות סט חדש. הייתי באייס, אבל לא יודע להגיד אם הגדלים מתאימים לרכב שלי! איך זה עובד עם שטיחים לרכב, כולם בגודל אוניברסלי? מעוניין לקנות את הכי פשוטים, עדיף שלא עשויים מבד סופג מים. לא אכפת לי מראה וכו'...
הודעה אחרונה מאת primekart, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
רז מלמד ודניאל ספיר יצאו גם השנה לטיול נהיגה והפעם היעד היה כבישי האלפים והדולומיטים הנישאים, רגע לפני שאלו מתכסים במעטה שלג. הגורל הפקיד בידיהם את הגרסה הפתוחה של ב.מ.וו סדרה 4, בקונפיגורציה מסקרנת של חבילת M ספורט, מנוע דיזל והנעה כפולה. את הרשמים שלהם אחד מהשני, מחיי הלילה של דאבוס וגם המכונית תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת aka77, -
-
מישהו יודע מתי יגיע הרכב הזה לשיראל ו...כמה יעלה???
הודעה אחרונה מאת פבל, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הפוסט הקודם שלי בנושא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?613192-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%9B%D7%9F-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA מתנצל על הלינק הארוך. לפני שאתם מתחילים לקרוא אני ממליץ לכם להעיף מבט בפוסט הקודם אם לא יצא לכם עדיין כי אני אדלג על חלק מהדברים שכבר אמרתי אז. אז דיברנו על שירות BMW on Demand שפועל במטה של BMW במינכן (BMW Welt) ובעבר שכרתי שם M4 ליום אחד. הפעם מזג האוויר היה פחות נעים לצערי ונאלצתי לבחור באלטרנטיבה הראויה ביותר בהיצע, הרי היא ה 135 xDrive. אספתי את הרכב בשעה 09:00 בבוקר, כאשר משך ההשכרה הוא עד השעה 17:00. כמו בפוסט הראשון, משלמי…
הודעה אחרונה מאת arqv, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
לאחר כמעט שעה של גשם מאוד חזק שכלל הרבה ברד, ירדתי לזרוק זבל בצפרדע ליד הבניין. פתאום ראיתי את האודי S1 חדשה של אחד השכנים עם הגג שמש כלפי מעלה. זה אומר שכנכס לו מים? האם יש אפשרות להרים את חלון השמש כלפי מעלה ללא כניסת אוויר? אם יש כניסה של מים, אני ממש מרחם על הבעלים שלא חשב לשנייה לסגור את החלון בזמן היציאה מהרכב.
הודעה אחרונה מאת ABSULUTT, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 791 צפיות
מי מעוניין במגזינים של אוטו משנות ה80, 90 והלאה? יש לי עגלת סופר מלאה.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 627 צפיות
יש לי שני רכבים בשניהם אני מעוניין להכהות את כל החלונות למעט הקדמי. בדרגות כהות שונות. בעיקר בחלונות האחוריים שם יושבים שני הקטנטנים ומתבשלים. אני חושש מפירוק הרכב למורך ביצוע תהליכים מקצועיים יותר וחושב ללכת על הדבקת פוייל. אשמח להמלצה לבעל מקצוע שיבוא אליי ויבצע לכל החלונות. מניח שזה מספיק עבודה כדי שזה יהיה כלכלי לרוץ עד אליי... אשמח להמלצה על מישהו מבאי הפורום או מי שמכיר. שיצא טוב. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת omri_t, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מורי נהיגה בעלי רנו פלואנס דיזל מתלוננים שבעת נסיעה לאחור ההגה "קופא", ההגה משתחרר רק אם מכבים את המנוע ומתניעים מחדש או אם ממשיכים בנסיעה לאחור.
הודעה אחרונה מאת ntd, -
שלום, התחלתי לחפש רכב (פוסט בנושא -> http://bit.ly/2fvuUPF ) ואני שוקל לעשות מעבר לגיר רגיל על מנת לחסוך בעלויות הדלק ובתקווה להפיק הנאה קצת אחרת מהנהיגה השגרתית שלי. העניין הוא שמאז שיש לי רשיון אני נוהג רק על אוטומט (מעל עשר שנים..). מה דעתכם על המעבר הזה לאחר שנים על אוטומט? ניב
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום חבר'ה, אני מתגייס שבוע הבא מאוד רחוק מהבית על בסיס שוש"ים (יציאות הביתה רק שישי ושבת), רציתי לשאול האם יש תכנית ביטוח חובה + צד ג' לנהג צעיר (עוד מעט בן 20) לאור האמול לעיל . הרכב הוא מונדאו 2011 מנוע 2300 עם 7 כריות אוויר, ABS, ESP וכל הדברים הרלוונטים . אשמח לעזרה! תודה.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כשם הכותרת, שאלתי בעבר על גרמניה, וכעת רוצה להכליל לעולם בכלל ופרט גם לקנדה. גיגלתי השאלה ולא מצאתי, אך כן מצאתי חברה ששולחת נהגים ישראלים עם נסיון לקנדה. ברצוני לאמת עימכם, האם רשיון C1 ונסיון מספיקים כדי שמעסיק קנדי יקחני לזרועותיו? מה גם שנהג משאית הינו מקצוע מבוקש בארה"ב, ולבטח גם בקנדה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קרסו הגישה תביעת חוב 66 מיליון ש"ח למפרקים אלה אישרו "רק" כ 6.5 מיליון ש"ח קרסו פנתה לבית המשפט לקבל את ההפרש ותביעתה נדחתה. מצ"ב https://www.court.gov.il/NGCS.Web.Site/Viewer/NGCSViewerPage.aspx?DocumentNumber=9011f331b67f4a38bb6914b15134d81d
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
מה עושים עם הדבר הזה חוץ מלזרוק לפח? אפשר להפוך את זה לדיבורית? (יש לי אנדרואיד ואני ב012)
הודעה אחרונה מאת BassDriver, -
-
מי מחובר 62 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 371 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- D1winner
- שביט
- orsh99
- Jack457
- sperial
- garicho
- elibaba
- samg
- עמרי לייט
- DareDevil
- AmitGo
- פאר האורה
- שי
- AUDIO KING
- SixthGear
- BoazB11
- mikk
- T_A
- SlowRide
- דאבל קלאצ
- itzik123
- RBRB
- David32
- chrono
- אלעדית
- yoav911gt2
- eladts
- outnex
- `Infinity
- daniel.asu
- Liquidator
- itamar_by
- urich
- kookoo1
- IsraCar
- רכוב כעומד
- פול-טנק
- *gal*
- נעם101
- malcishua
- menir1
- Chabadi
- Supertigre
- rashkana1
- Derish
- PASHUT
- flytomars
- om2
- פינקו
- amosbmw
- Itzik-b
- לירון .ה.
- chesh
- laviil
- 89cody
- discoTD5
- Avia
- Tal7
- fishmanl
- itaimoto
- גולדן191
- Golf_91
