Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה שמעניינת אותי, איך נהיים מורי נהיגה?

 

 

מה התנאים? מה לומדים? מה העלות של זה?

 

 

אשמח לדיון בנושא..

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

כל התשובות כאן.

לדעתי מורה נהיגה צריך להיות כזה שרוצה להנחיל תרבות נהיגה/נהיגה נכונה לנהגים החדשים ולא אחד שעושה זאת בגלל מחשבה של כמה כיף להיות על הכביש כל היום ולבהות בחזה של התלמידות.

פורסם
כל התשובות כאן.

לדעתי מורה נהיגה צריך להיות כזה שרוצה להנחיל תרבות נהיגה/נהיגה נכונה לנהגים החדשים ולא אחד שעושה זאת בגלל מחשבה של כמה כיף להיות על הכביש כל היום ולבהות בחזה של התלמידות.

תודה רבה, ומה העלות של כל הקורסים?

 

 

ובעבודה עצמה, זה עצמאיים או שכירים?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם
כל התשובות כאן.

לדעתי מורה נהיגה צריך להיות כזה שרוצה להנחיל תרבות נהיגה/נהיגה נכונה לנהגים החדשים ולא אחד שעושה זאת בגלל מחשבה של כמה כיף להיות על הכביש כל היום ולבהות בחזה של התלמידות.

 

זה לא החזה, אלו הרגליים (:-

 

מורה יכול להיות שכיר בבי"ס לנהיגה, או לרכוש רכב משלו ולהיות עצמאי.

פורסם
זה לא החזה, אלו הרגליים (:-

 

מורה יכול להיות שכיר בבי"ס לנהיגה, או לרכוש רכב משלו ולהיות עצמאי.

יש קצת פרטים על עלויות הקורס וכל התהליך?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם
כל התשובות כאן.

לדעתי מורה נהיגה צריך להיות כזה שרוצה להנחיל תרבות נהיגה/נהיגה נכונה לנהגים החדשים ולא אחד שעושה זאת בגלל מחשבה של כמה כיף להיות על הכביש כל היום ולבהות בחזה של התלמידות.

 

לפי מה שאני רואה כול יום בכבישים הם עושים בדיוק את האופציה השניה.

פורסם

מתעלק -

 

כמה טסטר מרוויח בישראל ?

 

אני לא מצליח למצוא מספר, רק שביתות.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

גם אם הוא היה רץ כל היום בים לבוש בתחתונים, הוא היה מרוויח אותו דבר (כמו מציל). כך שזה תלוי בדרגה + וותק. לחבר שלי שהוא מורה נהיגה הציעו לפני כחודש לעבור להיות טסטר, יש לו 7 שנים ניסיון והסמכה מלאה עם כל התעודות, בערך 12 נטו בע"פ, לא ראיתי הצעה כתובה.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...