Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תו חניה לדירה מחולקת ברמת-גן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי המטרה היא לא לחסוך בתוי חניה, אלא להרתיע שוכרים מלשכור דירה מחולקת, ו/או להסתייע במנגנון בקשת התו כדי לזהות דירות שחולקו.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

בתור תושב רמת בעל תו חניה אני יכול לומר שיכול להיות בעיות בעניין הזה.

כשהוא ייגש למשרד הוצאת התו יבקשו ממנה חוזה שכירות, רשיון רכב על שמו וחוזה ארנונה של הדירה.

מה שאומר שיכול להיות רק תו אחת לדירה אחת על שם אחד.

זאת אומרת שלדירה מחולקת רק אחד מהשוכרים יוכל להוציא תו.

אם הארנונה משולמת ע"י בעל הדירה ולא על השוכרים גם ייתקלו בבעיות כי הערייה יכולה לדרוש להעביר את הארנונה על שמם.

 

בקיצור אם לדייר השני בדירה השניה אין תו אז זה בעקרון אפשרי

פורסם

בירושלים נתקלתי פעם בדרישה מהעיריה שכתובת הדירה השכורה תהיה הכתובת הרשומה שלי במשרד הפנים ע״מ לקבל תו חנייה איזורי. בנוסף כמובן לחוזה שכירות.

פורסם
בתור תושב רמת בעל תו חניה אני יכול לומר שיכול להיות בעיות בעניין הזה.

כשהוא ייגש למשרד הוצאת התו יבקשו ממנה חוזה שכירות, רשיון רכב על שמו וחוזה ארנונה של הדירה.

מה שאומר שיכול להיות רק תו אחת לדירה אחת על שם אחד.

זאת אומרת שלדירה מחולקת רק אחד מהשוכרים יוכל להוציא תו.

אם הארנונה משולמת ע"י בעל הדירה ולא על השוכרים גם ייתקלו בבעיות כי הערייה יכולה לדרוש להעביר את הארנונה על שמם.

 

בקיצור אם לדייר השני בדירה השניה אין תו אז זה בעקרון אפשרי

 

מה שמעניין אותי הוא גם מה קורה בדירת שותפים אם מגיע רק תו אחד לדירה? הרי בדר"כ יוצא שלכל שותף יש רכב, אז מה רק לאחד מהם מגיע תו חניה?

 

בהקשר לדירה שלי, לדייר בדירה השניה אין רכב, והבנתי שהעירייה לא מבקשת ארנונה על שם השוכר, אלא שהכתובת בת"ז תעודכן לכתובת הדירה.

פורסם

דירה 1=תו חניה אחת לפחות בעיריית רמת גן

זאת אומרת למחולקת יהיה רק לדייר אחד.

 

אני כבר הוצאתי פעמיים תו חניה בעיריית רמת ובכל פעם ביקשו ארנונה

פורסם

לא לגמרי ברור לי דבר אחד: אם מדובר בדירה שאינה מחולקת ובה גר זוג, שותפים או משפחה, בעלי 2 מכוניות, האם הם לא זכאים לשני תוים?

אז לכאורה מה זה משנה אם בדירה מחולקת יבקשו 2 אנשים תוים, או בדירה של 4 חדרים שאינה מחולקת יבקשו 2 אנשים תוים?

אין כאן שום משמעות ל"עומס על תשתיות", התשתיות מועמסות הרבה יותר מאלתורי ביוב, מים וחשמל כפולים.

הדבר היחיד שנראה לי הוא עניין ההרתעה ואולי דרך לקבלת "טיפים" על דירה מחולקת (במקרה ששני אנשים מגישים בקשה לתו על אותה כתובת עם חוזים מקבילים או שונים).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

כל בעל נכס או שוכר יכול להוציא תו עד לשני רכבים שעל שמו.

הבעיה היא שאי אפשר להוציא שני תווים על שם אחר לאותה הדירה

פורסם

בעיריה לאף אחד לא יקפוץ חלון במחשב שגרים באותה דירה 3 משפחות וגם מבחינתם 3 משלמים ארנונה מלאה אז זה לא ממש הולך לבדיקה.

העניין הוא שכדי לשנות כתובת צריך לשלם ארנונה.

בדירה מחולקת אתה לא משלם ארנונה, אם תרשם בעיריה עם חוזה אז תשלם ארנונה על כלל הדירה וזה במקביל לארנונה שבעל הדירה משלם.

אז תו חניה למעשה יעלה לך בתשלול ארנונה.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בירושלים למשל אין שום מניעה לרשום ארנונה ע״ש שני אנשים (לא יודע לגבי יותר, כנראה שגם אפשרי). כך אם למשל אחד מהם זכאי להנחה, היא ניתנת רק על החלק שלו.

 

בלי קשר, מכיר כבר כמה אנשים שגרו עם שותפים בשכירות בירושלים וכולם, כולל השותפים, קיבלו תווי חנייה.

×
×
  • תוכן חדש...