Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - סמל"ת גודלת - הושלם מעבר זיכיון היבוא ממכשירי תנועה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעניין מה יקרה למכשירי תנועה. קודם פורשה, עכשיו קרייזלר. עד כמה חזק המותג של סוזוקי (למעט הג'ימני כמובן) בארץ?

 

האמת שהג'ימני החמוד כבר לא כזה להיט מכירות, רחוק מכך . החדשים גם תקועים לא מעט זמן בשוק יד 2.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעניין מה יקרה למכשירי תנועה. קודם פורשה, עכשיו קרייזלר. עד כמה חזק המותג של סוזוקי (למעט הג'ימני כמובן) בארץ?

 

אני מקווה שסמל"ת ירימו את המותג של דודג' בארץ ונראה קצת יותר דגמים מלבד 3500 שיבאו עד כה.

 

מכשירי תנועה מייבאת גם את המשאיות והאוטובוסים של מאן, את צמיגי בריג'סטון וכלים הנדסיים של קובוטה.

בנוסף יש לה שותפות בחברת מטרופולין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את סובארו ופיאט עם הכישלון של הטיפו הם לא מרימים, אז את ג'יפ וראם הם ירימו? אין לי אמונה בהם.

דווקא הם כן "הרימו" בחזרה,{את המחיר},לטיפו הידנית ל-91000 שקל.

{מבלי לפגוע, חלילה באף חבר, כאן.}

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סמל"ת הצליחו למכור כמויות לא רעות של ג'ולייטה ומיטו וגם של פיאט 500.

אולי עם רכבי נישה הם יותר טובים והם כן יוכלו להגדיל את כמות הדודג' והקרייזלר על הכבישים בישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם מכשירי תנועה איבדה את זיכיון היבוא לפורשה ולרכבי קרייזלר. אבל, אל תרחמו על מכשירי תנועה...כמו כל יבואני הרכב בארץ, יש לה לא מעט עסקים מניבים מלבד יבוא של מותג כזה או אחר. למשל: מלבד יבוא משאיות MAN שזו חתיכת פעילות עסקית מניבה, יש לה גם את חברת תעשיות רכב בנצרת (שמרכיבה רכבים צבאיים בעיקר), חברה לאחזקת צי רכב (ח.י.ל תפעול ותחזוקת ציי רכב), חברת ליסינג (כספא), סוכנות ביטוח (מתיב), היא שותפה 35.1% בחברת התחבורה מטרופולין, ו-25% בחברת התחבורה מטרודן.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמובן את המכוניות של סוזוקי, שגם נמכרות בכמויות לא קטנות (אולי ג'ימני המיושנת לא, אבל ויטארה/קרוסאובר/סלריו בהחלט כן).

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבקש לשנות את הכותרת, כי יש טעות בכתבה.

השם הנכון הוא מכשירי תנומה ולא תנועה. או: יבואן סוזוקי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד לממשלה ולמשרד התחבורה והממונה על ההגבלים העיסקיים שמאשרים כ"כ הרבה מותגים אצל ייבואן אחד.

אח"כ טוענים שאין כאן תחרות, מעניין למה?!.

 

אין מילים!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא היה מהלך בין סמל״ת למכשירי תנועה אלא החלטה של פיאט. אם הממונה היה מתערב יתכן שפיאט היו מפסיקים ליבא לכאן כמה מותגים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא היה מהלך בין סמל״ת למכשירי תנועה אלא החלטה של פיאט. אם הממונה היה מתערב יתכן שפיאט היו מפסיקים ליבא לכאן כמה מותגים.

 

לא נסחפת בכלל...פיאט כמהה למכור מה שהיא רק יכולה. זו גם אחת הסיבות שעדיין לא קברה את מותג לנצ'יה סופית.

 

חוסר התערבותו של הממונה אכן תמוה, אבל אולי מישהו מכיר מישהו שמכיר מישהו...ואז נרדמים בשמירה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המהלך נבע מרצון של פיאט לרכז את המוצגים שלה תחת סוכנות אחת. אם הממונה היה מתערב ופיאט היו נשארים עם ההחלטה שלו, מה אז היה קורה? אתה חושב שהם היו משנים את דעתם רק כי איזה ״ממונה״ בישראל אמר?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד פיאט וקרייזלר איחדו פעילות, אבל עדין לסמל"ת יש את מוצג סובארו שלא שייך לקבוצת פיאט בכל אופן.

 

מאידך לסובארו בישראל אין דגמים שמתחרים ישירות בדגמי פיאט-קרייזלר, אם כי ניתן לאמר שאימפרזה וטיפו יכולות להתחרות אחת בשנייה וג'יפ רנגייד וסובארו XV יכולות לפנות לאותו קהל יעד בטווח המחירים שלהם (ובמידה מסויממת גם ג'יפ צ'ירוקי וסובארו פורסטר).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהרשות להגבלים עסקיים או כל גוף כזה או אחר לא כל כך התערב בעניין הזה כי עשו בדיקה זריזה וראו שנתח השוק של כל מה שהם מוכרים לא מגיע לאחוז רציני מספיק על מנת שיאיים על השוק.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיעון שלך לא הגיוני מבחינתי. לא יודע מה היה מכלול השיקולים אם מישהו בכלל שקל שם משהו מלבד הג'וב הבא שלו. מה שכן אני מקווה שמה שכתבת לא היה השיקול.

 

אם תיתן ליבואן רשות להחזיק במספר גדול של מותגים לא יהיה לו שום אינטרס לקדם את כולם. אם ישנה בעיה של היצע דגמים או מחיר אצל מותג מסוים מה שאותו יבואן יעשה הוא להשקיע את כל המאמצים שלו בקידום המותג האחר שנוח לו. כלומר זה שקל יותר למכור, ומרוויחים עליו יותר. ליבואן בסופו של דבר יש כוח אדם סופי, תקציב פרסום סופי, מספר סופי של אולמות תצוגה. הוא השתמש במשאבים הללו בהתאם למה שנוח לו וקל לו. מה שקצת קשה פשוט יופיע בפרוספקט, אבל אף אחד לא באמת יצפה שיקנו את זה.

 

לעומת זאת אם היית מפריד את המותגים ונותן את אותם מותגים בעייתיים ליבואן אחר שלא מחזיק במותג חזק הגיוני מאוד שהוא היה משקיע ועושה מאמצים כדי למכור אותו, ולא קובר אותו.

 

בסופו של דבר במהלך הזה הקטינו את התחרות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...