Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני יודע שזה אולי נשמע הזוי אבל בחודשים האחרונים כשאני מגיע לרכב שחונה בחניון בכל בוקר אז כל האזור כולל הרכב מכוסה במה שנראה כמו סוג של קיא של עטלפי פירות אשר בלילה כנראה חוגגים על העץ שנמצא ליד החניה שלי בבניין.

 

שיהיה ברור שמדובר בטינופת של העטלפים ולא בונדליזם כלשהו. גם הרכבים שחונים לידי מכוסים בטינופת המחרידה הזו.

 

אני נוהג לכסות את הרכב בכיסוי, כך לפחות הרכב נשאר נקי והכיסוי חוטף את כל הטינופת. הלילה עשיתי טעות ולא כיסיתי את הרכב ופשוט נדהמתי מהכמות של הקיא שאותם עטלפים חביבים השפריצו על כל הרכב, זה כולל את הגג, דלתות, חלונות וכדומה, פשוט מטורף. הייתי צריך לצלם לפנני שהתחלתי לנקות את כל הגועל נפש הזה.

 

השאלה שלי היא האם יש פה בעלי ניסיון שיכולים אולי לסייע בפתרון לבעיה הנוראית הזו. האם פניה לעירייה (במקרה זה הרצליה) תזיז להם בכלל והם יעשו משהו בנידון (הדברה?) או שיצחקו עלי. מבחינתי הפתרון האולטימטיבי הוא שפשוט יורידו את העץ הזה כי הוא זה שמושך אותם דווקא לאותה נקודה.

 

מה שאני לא מצליח להבין איך אחרי שאני גר וחונה באותו מקום 13 שנים ולא הייתה בעיה כזו והיא פתאום הופיעה לפני כמה חודשים. האם זה קשור בריבוי מטורף של העטלפים או שפשוט הם גילו את העץ הזה?

החנייה שלי היא בחניון החיצוני של הבניין, חניות קבועות לכל דייר כך שזה לא פתרון לחנות בחנייה אחרת.

 

אשמח לפתרונות מבעלי ניסיון עם מטרד נוראי זה.

 

תודה!

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

סביר להניח כי רכבך חונה מתחת לעצי הפיקוס.

 

אצלנו העירייה נתנה מענה חלקי בכך

שלבקשת התושבים שסבלו מכך שהעטלפים

שחדרו לביתם מבעד החלון/מרפסת הפתוחים

הנמצאים בסמוך לצמרות עצי הפיקוס.

 

העירייה דאגה להאיר בפרוז'קטור שהוצב על

עמודי התאורה את צמרות עצי הפיקוס.

 

כתוצאה מכך החנייה מתחת לעצים המוארים

מבטיחה לבעלי הרכבים שחונים מתחתיהם

כי עטלפי הפירות לא יטנפו את רכבם.



 

יש לציין שבאזור שעצי הפיקוס לא הוארו

קירות הבתים והרכבים החונים מתחתיהם סובלים מהטינופת

שגורמים עטלפי הפירות הנפוצים בארצנו בשטח האורבני.

פורסם

עטלפים מהווים בעית תברואה חמורה - הם מעבירי הכלבת המסוכנים ביותר, למעשה בחשד לנשיכת עטלף חובה לקבל חיסון מלא נגד כלבת.

מצד שני, אלה יצורים מוגנים.

פנה לעיריה ואולי גם ללשכת הבריאות, הרכב הוא הבעיה הקטנה, הכלבת היא המסוכנת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מזכיר לי שחזרתי מאוחר ומצאתי חניה נדירה בעירי קרוב לביתי. הבעיה היא שאתה יוצא מהאוטו ורואה עטלפים חגים במעגל, אז אתה יודע שבבוקר למחרת הרכב יהיה מלא בכתמים חומים, וכך היה :( שטפתי את הרכב יום למחרת. תכלס הרבה פעמים אני בוחר לא להחנות קרוב בגלל הדבר הזה. לא חושב שיש פתרונות חוץ ממה שאתה כבר עושה, שזה לכסות את הרכב (או להחנות במקום אחר, או לדווח לרשויות).

 

לגבי כלבת, קשה לי להאמין שעטלף פירות ידביק אדם בכלבת, וגם אם זה יקרה זה יהיה נדיר ביותר (זה לא עטלף ערפדי והרכב לא נמצא במערה).

 

 

פורסם

אם יש לך חניה קבועה, פנה לחברת מגנור. הם מתקינים סונארים להרחקת עטלפים (מתקינים בעיקר על חזיתות של ביניינים לדיירים שרוצים לשמור על חזית הבנין נקיה).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ראה את המסמך הזה, עמ' 3 סעיף 4: נוכחות של עטלף בחדר מהוה לכשעצמה סיבה לחיסון נגד כלבת, אפילו בלי סימני נשיכה! וזאת בלי התיחסות לסוג העטלף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
עטלפים מהווים בעית תברואה חמורה - הם מעבירי הכלבת המסוכנים ביותר, למעשה בחשד לנשיכת עטלף חובה לקבל חיסון מלא נגד כלבת.

מצד שני, אלה יצורים מוגנים.

פנה לעיריה ואולי גם ללשכת הבריאות, הרכב הוא הבעיה הקטנה, הכלבת היא המסוכנת.

 

למה להחליץ סתם? בישראל לא תועד אפילו מקרה אחד (!) בו נמצא עטלף נושא כלבת. שלא לדבר על הדבקה של בן אדם.

 

כן, מומלץ להתחסן במקרה של נשיכת עטלף, בדיוק כמו שמומלץ להתחסן כנגד טטנוס בכל פציעה, פשוט כי היתרונות (מניעת מוות) גדולים מהחסרונות (כאב של זריקה).

 

מקור:

http://www.health.gov.il/hozer/bz03_2010.pdf

 

לגבי ההקאות, זו לא קיא, זה צואה.

עריכה אחרונה על ידי HyperViper

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

לא מלחיץ. אלה הוראות שנכתבו על ידי אנשים שזה מקצועם, ותאמין לי שהם לא מחפשים לתת חיסונים מיותרים. אבל הם גם רוצים לצמצם את סיכוני המחלה, שהיא חשוכת מרפא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא מלחיץ. אלה הוראות שנכתבו על ידי אנשים שזה מקצועם, ותאמין לי שהם לא מחפשים לתת חיסונים מיותרים. אבל הם גם רוצים לצמצם את סיכוני המחלה, שהיא חשוכת מרפא.

 

אין ספק, אבל מכאן ועד "

הם מעבירי הכלבת המסוכנים ביותר

", במיוחד לאור העובדה שאין אפילו מקרה אחד מתועד של הדבקה ע"י עטלף בארץ...

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

הכוונה שלי היא לכך שעצם נוכחותו של עטלף היא סיבה למתן חיסון. לא זה המצב ביונקים גדולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אפשר לדרוס אותם לפני שהם יורקים לך על האוטו ;)

b681fbf2b067e348226fb4a533da97ea.png

זה עטלף חרקים, לא עטלף פירות. כל אחד כזה מחסל כמה מאות חרקים בלילה, בעל חיים סופר מועיל לאדם (ומוגן). בהחלט עדיף לא לדרוס אותם.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

×
×
  • תוכן חדש...