Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 2000 מחליקה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בימים האחרונים הכביש חלק במיוחד, שכבת אבק מפרידה בין הצמיגים שלך לבין הכביש.

מסכים.

 

 

 

תמתין שהמזג אויר ירגע, הכבישים מלאים בחול דק .

פורסם

גם בירידה, בכביש שחוק, בגשם ראשון; עם טרנטה, מלאה במטען, שיש לה צמיגים סיניים בני חמש עם חוסר של עשר PSIg; עם בולמים, קפיצים ומשולשים שחוקים, פרונט לא מכוון - גם אז אפשר לנהוג בלי להחליק כלל.

 

לא שקצת פרפור גלגלים זה נורא - אבל הדברים צריכים להיאמר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
בקרת משיכה אמורה למנוע את זה..

מי אמר לך? הכיול שלה יכול להתיר סחרור גלגלים קל.

 

לא רוצה סתם להלחיץ אותך ולדבר שטויות אבל בעבר גם פול גז מהמקום בטויוטה שלי ולא היה פרפור, נגעתי במשולשים ושמתי זבל טורקי ופתאום כל האצה חזקה מהמקום יש משיכה חזקה ופרפור, הצלבות הצמיגים לא עזרו, זה קורה בעיקר במזג אוויר חם. כך שהיציאה במקום צריכה להיות כמו יציאה של רכב עם נפח מנוע 40 סמ"ק.

 

תבדוק חלקים במתלה על הדרך.

הוא מדבר על רכב חדש. התגובה שלך לא רלוונטית.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אשריקו מצטער חבר, תקרא את מה שנאמר ע''י פת''ש... אני עם מאזדה 3 מנוע 1.6 והרכב מפרפר בראשון בלחיצה של 40-50%, צמיגים של קונטי חדשים משולשים מקוריים, לכן מה שאמרת לא בהכרך נכון.במיוחד שלפת''ש רכב חדש.

לחיצה מאוד הדרגתית ויציאה איטית היא היחידה שלא גורמת לפרפור

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

להפך, אם אתה אומר דבר כזה זה דווקא "מרגיע אותי", אבל במקרה שלי אין ספק שיש קשר שכן לפני כן האצה מהמקום לא פרפרה בשום מצב.

 

יחד עם זאת, שמעתי טענות בעבר שצמיגי FALKEN מפרפרים משהו. לא משנה, לא השרשור שלי.

פורסם

כמו שכבר אמרו זה כנראה האבק שהצבר בשבוע האחרון על הכבישים.

גם אצלי הנורית בקרת אחיזה משתגעת ביציאה יחסית חזקה מהמקום (סוזוקי SX4, בדר"כ זה לא קורה), והABS נכנס לפעולה הרבה יותר מוקדם מבדר"כ

פורסם

אתם לא קוראים מה שהבנאדם כותב ורק מגיבים ,

1. או שאתה לוחץ חזק מידי והרכב מפרפר

2. צמיגים חדשים עדיין לא הורידו את השכבה החלקה שלהם

3. כבישים גרועים (ויש כאלה הרבה) שרמת האחיזה שלהם מאוד נמוכה ניתן לזהות אותם ע"י כך שהאור משתקף בהם או שהם בצבע אפור

4. באופן כללי לא כדאי לצאת בזינוק מהרמזור הגיר מתאמץ מאוד ולטווח הארוך אתה הורס אותו

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מזדה משווקת את הרכבים שלה כרכבים עם נטיה ספורטיבית. כאחד שהחזיק 3 מזדות (2 מתוכם ספירט ואחד לנטיס 1.8) אני יכול להגיד לך שאתה לוחץ יותר מידי על הדוושה. הכיול של דוושת הגז היא לא לינארית, החלק הראשון מאד רגיש וכל לחיצה קטנה הרכב יפרוץ קדימה אבל אתה תגלה שאחרי חצי דוושה לחוצה אין כל כך הבדל. זה נותן תחושה של רכב חזק בהרבה אבל בפועל כל החלק האחרון של מהלך הדוושה לא באמת משפיע

טסלה 3 2022

פורסם

זה בגלל מזג האויר, גם אני מרגיש בשבוע הזה שמאוד מחליק, עד כדי כך שפעם ABS נכנס לפעולה כאשר עצרתי לתת זכות קדימה להולכי רגל. בנוסף, כמעט בכל יציאה לא הכי חלשה מהרמזור , הגלגלים החליקו. המצב השתפר מאוד כבר מהבוקר היום.

פורסם (נערך)

לא מבין איך אנשים כאן מגיעים לפירפורים והפעלת ABS בנהיגה יומיומית - אפילו שהכביש חלק - כאילו זה עניין של מה בכך.

 

1. או שאתה לוחץ חזק מידי והרכב מפרפר

2. צמיגים חדשים עדיין לא הורידו את השכבה החלקה שלהם

3. כבישים גרועים (ויש כאלה הרבה) שרמת האחיזה שלהם מאוד נמוכה ניתן לזהות אותם ע"י כך שהאור משתקף בהם או שהם בצבע אפור

 

גם אם 2 ו-3 מתקיימים, אפילו ביחד, עדיין אם יש פירפור זה בגלל 1. גם כשמאוד חלק - תלחץ עדין יותר ויותר בהדרגה - לא תפרפר.

 

תנאי הדרך לא גורמים למכונית להחליק פר סה. פעולות הנהג הן שגורמות למכונית להחליק. אפילו להגיד ״מכונית מחליקה״ זה תירוץ, כי בסוף זה הנהג גורם לזה, לא המכונית.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
מזדה משווקת את הרכבים שלה כרכבים עם נטיה ספורטיבית. כאחד שהחזיק 3 מזדות (2 מתוכם ספירט ואחד לנטיס 1.8) אני יכול להגיד לך שאתה לוחץ יותר מידי על הדוושה. הכיול של דוושת הגז היא לא לינארית, החלק הראשון מאד רגיש וכל לחיצה קטנה הרכב יפרוץ קדימה אבל אתה תגלה שאחרי חצי דוושה לחוצה אין כל כך הבדל. זה נותן תחושה של רכב חזק בהרבה אבל בפועל כל החלק האחרון של מהלך הדוושה לא באמת משפיע

 

מסכים עם הבחור ועם מי שהגיב לפני כמוהו,

אחרי אחזקת 2 מאזדות(דור קודם),אקטיב בעבר וספיריט בהווה, גם אצלי בלחיצה חזקה יחסית יש פרפור ביציאה.

תלמד את הדוושה,תלחץ חלש יותר ותאיץ בהדרגתיות ויהיה טוב.

×
×
  • תוכן חדש...