Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעניין איך הרכב מאיץ כול כך מהר עם גיר אוטומטי רגיל...

פוקוס, אסטרה ואפילו גולף עם גיר רובוטי מאיצות לאט יותר...

 

 

משקל וצורת מרכב משפיעים מאד.

 

אגב הם ציינו שהמחירים כרגע הם אותם מחירים שיהיו לאחר המיסוי הירוק שיכנס ב2017.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באופן תמוה הטראקס מצויד עדין במנוע 1.4 הישן.

פשוט כי הדגם לא משווק באירופה, כך שהיצרן לא היה צריך להתאמץ ולהתאים מנוע מודרני יותר, כמו במקרה של המוקה.

פורסם

גם הקרוז לא משווקת באירופה יותר ועדין היא קיבלה את המנוע החדש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
משקל וצורת מרכב משפיעים מאד.

 

אגב הם ציינו שהמחירים כרגע הם אותם מחירים שיהיו לאחר המיסוי הירוק שיכנס ב2017.

 

http://www.chevycruzemedia.com/product/public/us/en/cruze-2016/specs.html

לפי אתר שברולט האמריקאי הקרוז שוקלת 1329קג שזה דווקא יותר מהרכבים שציינתי...

משהו פה מאוד מסריח

פורסם

הטרקס נשאר עם המנוע הישן בכל העולם - גם בארה"ב.

 

המוקה X יקבל בחלק מהשווקים את המנוע החדש - בישראל גם הוא ישאר עם המנוע הקיים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
http://www.chevycruzemedia.com/product/public/us/en/cruze-2016/specs.html

לפי אתר שברולט האמריקאי הקרוז שוקלת 1329קג שזה דווקא יותר מהרכבים שציינתי...

משהו פה מאוד מסריח

 

צריך להסתכל על עקומת הכוח של המנוע. כנראה שרוב הכוח מגיע בסלד מאוד נמוך ולכן ההאצה מהירה יותר.

פורסם

מביקורות שנכתבו אומרים שהנתון של ה-0-100 הוא רק על הנייר. בפועל לרכב לא חסר כוח, אבל ממש לא כמו שנתוני היצרן אומרים.

 

דבר אחד ששמתי לב ולא מובן לי, זה למה לעשות מערכת "עצור סע" שאינה ניתנת לניתוק? בשביל מה זה טוב?

 

בשבילי אישית, דבר כזה פוסל את הרכב לחלוטין.

פורסם

 

מאיץ יפה.

 

''מערכת עצור סע'' מערכת מעצבנת ורק תורמת לבלאי.

מתאימה לכלים כבדים כמו אוטובוסים ומשאיות שמזהמים הרבה יותר.

פורסם (נערך)

כפי שזה נראה, הרכב נמצא בהילוך 3 הרבה לפניי ה 100 קמ"ש, כך ש 2 ההילוכים הראשונים קצרים מאוד, כפי שזה נראה מה שבעצם תורם יחסית, למהירויות האצה התחלתיות טובות מאוד.

בהרבה רכבים ניתן למשוך עם זוג ההילוכים עד ל 100 כמעט.

בפועל, החלפת הילוכים מרובה דווקא פוגעת בהאצה, אך זאת הנוסחא שלהם ככל הנראה עבור השברולט, הילוכים קצרים מאוד בהתחלה, ארוכים הרבה יותר החל מההילוך ה 3.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1

×
×
  • תוכן חדש...