Jump to content

silence

  • פרסום הודעות

    707
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות silence

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    נהג טריילר ציוד כבד / נהג מונית

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. https://www.ebay.com/itm/For-Hyundai-i20-i30-Window-Regulator-Switch-Button-Cover-Front-Driver-Side-P67/382536858416?hash=item5910f93b30:g:NaoAAOSwS2lcLb8e
  2. וואו מטורף מה שעשית!!! אהבתי את הקטע של ה 2 ידיות תהנה!!!
  3. silence

    צפצוף ממקור לא ידוע

    קצת מופרח, אבל אולי זה הד חוזר לצליל המקורי של סטייה מהנתיב. אולי תקלה במערכת עצמה. נסה לנתק את מערכת ההתראה על סטייה בכדי לבדוק.
  4. אם המכשיר נבדק במעבדה ונמצא תקין לחלוטין, כנראה שהבעיה בקו המתח אל המכשיר. הייתי בונה קו חדש לגמרי. כמו שאמר קודמי התקטוקים שאתה שומע זה רעש של ממסר. לא בטוח שהוא הבעייה אלא קו המתח אליו. פשוט להחליפ את כל הקו לחדש. בהצלחה.
  5. לפי מה שאני מבין, רק במצב שאתה פותח את הרכב, אחת מהנורות של האיתות לא מהבהבת. וכאש אתה מאותת, אז היא פועלת כרגיל. הבנתי נכון? אם זו מערכת אזעקה לא מקורית, פעם היו מחברים מהאזעקה חוטים עם דיודות (בכדי שלא יעשה קצר על מערכת האיתות) לנורות האיתות. יתכן ואחד החוטים האלה התנתק.
  6. אחד החומרים שאני יותר אוהב להשתמש בהם. חומר עמיד מאד. אין שום בעייה לשימוש ברכב. קח בחשבון שייבוש מלא זה 24 שעות. חומר עם ריח חזק, צריך כמה ימים של איוורור אם זה משהו לפנים הרכב. אם אתה משתמש בשקוף, הוא מצהיב במהלך הזמן בחשיפה לשמש. אז אם אתה משתמש להדבקה על זכוכית אז עדיף שחור (אין כל כך להשיג משום מה) כי אחרת זה הופך לצהוב ונהייה מכוער. בהצלחה
  7. יש יציאת AUX ברכב? אם כן, יש רכיב בלוטוט שניתן לחבר ל AUX והוא גם משמש כדיבורית הרכבתי את זה במאזדה 3 , עובד מצויין!
  8. https://www.bimmerguru.com/benz בעקרון צריך להוריד תוכנה ולעדכן את המערכת. תבדוק לפני זה אצל מתקינים בארץ. אולי תמצא במחיר זול יותר.
  9. אין שום בעייה של חוקיות. לכל טריילר יש את ההיתרים שלו. פנה לחברת הובלות ושם ידעו להתאים רכב בהתאם לדרישות העבודה. בהצלחה
  10. החלק הוא גרמושקה (מאין צינור אקורדאון גמיש) גש למוסך, זה לא אמור להיות משהו יקר במיוחד
  11. תריץ חיפוש ב ebay לפי wpl truck ותמצא עולם שלם של חלקים ודגמים. חברה נוספת JJRC עם דגמים דומים. תהנה...
  12. אתה צריך להבין שאני לא איזה מהנדס רכב או מישהו שמתעסק בבניית רכבים על שלט באופן קבוע. סה"כ חובבן והרמה היא בהתאם. גובה הכניסה לסרנים אינו שונה. כולם מורכבים בצורה מאוזנת מעוגנים על ידי מוטות רדיוסים וקפיצים. מה שכן ה"ביצה" היא לא במרכז הסרן מה שמצריך להרכיב כל סרן הפוך מזה שלידו. יתכן שזה מה שגורם בתמונה שצירפתי להיראות כאילו הסרנים לא מאוזנים. הנה תמונות מזוית שונה המנוע לא מורכב מעל השלדה, הוא מורכב בתוכה. כמובן שאפשר להזיז אותו לאן שרוצים. אבל כך תכנן אותו היצרן לא חושב שזה ישפיע בצורה כזו משמעותית אם אני אנמיך / אשתמש במנוע עם יציאות יותר נמוכות. קראתי לסרן "פלנטרי" (או דיפרנציאלי זה אותו דבר) כיוון שהקיט לא מגיע עם סרן כזה. צירפתי תמונה בהתחלה של הסרן המקורי. הוא פשוט ציר אחד מגלגל לגלגל עם גלגל שניים מקובע כלומר מהירות סיבוב הגלגלים, הימני והשמאלי תמיד זהה. (כמו בסרן שנעלו לו את הדיפרנציאל) זאת בניגוד לסרן דיפרנציאלי (אני קראתי לו כאן פלנטרי) שבו כל גלגל נע במהירות המתאימה למרחק שהוא עובר. בקשר לזוית בין שני קצוות גל ההינע. אכן ניתן להפריד את שני החלקים, אך ניתן לחבר אותם רק בשני מצבים. יש שגם מוביל שמאפשר לחבר אותם במצב אחד או ב 180 מעלות הפוך לו כך שאין בעייה של מהירות משתנה בכניסה לסרן. העדת על עצמך שאתה מבין בנושא "כמו חמור שמבין במרק פירות", כך אמרת, עושה רושם שאתה מבין "הרבה" יותר מזה...
×
×
  • Create New...