Jump to content

lior2321

  • פרסום הודעות

    309
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות lior2321

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מכיר את הסיווק סטיישן מקרוב לדעתי יפה תא מטען גדול עם תא נוסף גדול מתחת לרצפה, פטנט הכיסאות במושב האחורי של הונדה לא פחות מגאוני. לטובה ולרעה מנוע 1.8 עם כ 140 כו"ס מאוד ותיק, אמין וטיפש אבל לא לבנות על ביצועים או צריכת דלק חסכונית אבל אמינות כנראה אין מה לחשוש (רגיש למצתים). תיבת הילוכים כנ"ל - פלנטרית מהדור הקודם. הרכב מאוד נמוך לטעמי (בעיות גב) גם כניסה ויציאה, גם הישיבה עצמה וגם בכללית מגרד מדרכות. אבזור ממוצע בסטיישן ואחרי המתיחת פנים קצת יותר "מהודר" אבל תמיד העליב אותי שההגה ללא ציפוי עור כי אני לא אוהב כיסוי הגה, תחושה של ספוג לא נעים בידיים.
  2. קורפו מדהימה אווירה קצת שונה מיוון - יש לאי גם זיקה לאיטליה ולאלבניה בצפון חופים מדהימים וטיולי יום נחמדים בתוך האי המלצה שלי לקחת מלון לא בעיר הראשית - הם צפופים ומיושנים , אפשר קרוב לעיר, יש מחוץ לעיר מצפון ודרום מלונות טובים. הנקודות המאוד צפוניות באי נחשבות עם החופים הכי יפים
  3. לא בדיוק ולא תמיד רכבים אחרי השבחה נרשמים כזמינים למכירה במערכת של הסוכן במגרשים שעושים בהם טרייד ניתן לראות הרבה רכבים שלא עברו את יד המשביח המזעזעת או שעם מספיק חפירה לסוכן ומיצוי האופציות הזמינות אפשר לראות רכבים שנכנסו לפני השבחה יש גם סתם רכבים שעומדים במגרשים ולא יעשו להם השבחה עד שמישהו יפתח להם הזמנה
  4. 2 רכבים שקניתי ממגרש התעקשתי כתנאי לקניה שאני יקבל אותם ללא "השבחה" מטיולים במגרשים אפשר לראות את טיב "ההשבחה" המדוברת צביעה בזול, גם חלקי פלסטיק, הצמיגים והחלונות לפעמים צבועים. הבדל ויזואלי בשמש בגוונים והצבע לפעמים מרגיש מחוספס למגע. יש מקומות שעושים עבודה טובה אבל היוצא דופן לא מעיד על הכלל אני מעדיף להימנע מזה שלחו אותי פעם בגלל פגוש קצת מכוסח למוסך שלהם לצביעה, ראיתי את המקום ואיך עובדים ברחתי משם והעדפתי לתקן בהזדמנות בעצמי
  5. אוהב את האדום חושש שהוא יהיה ורוד אחרי 5 שנים
  6. לא תמיד, מי שמשלם יותר, מקומבן או מגיע בזמן הנכון שיש מלאי יכול למצוא גם מליסינג רכבים עם ק''מ נמוך לא רשמו כמה ק''מ האוטו מכיר לא מעט אנשים שנוסעים גם יותר עם רכב פרטי או שקונים מליסינג ואז "מאזנים" אותו עם הייפר תחזוקה ונסיעה שנתית נמוכה תלוי גם בדגם הרכב - יש כאלה ששורדים ביותר כבוד את ההתעללות של הליסינג אז אתה אומר שכל מי שקנה רכב פעם מליסינג ומנסה למכור אותו עכשיו הוא מוקצה? שישרוף את הרכב ויתבע את הביטוח? כל מקרה לגופו לפעמים עדיף ק''מ נמוך מעבר ביטוחי עם תאונות
  7. מה שהיה פעם זה פעם רכב בן 10 מליסינג היה גג 2-3 שנים בליסינג ורוב הזמן בידיים פרטיות השאלה מה המצב שלו עכשיו, כמה ידיים הוא עבר מאז ואיך טיפלו בו סוג הרכב גם מהווה פקטור
  8. תמיד הרכב שתרצה לקנות יהיה כל כך פופולארי ונחשק שהם חייבים לבקש עליו מחירון פרטי בפועל חוץ מעל נבלות שעשו 100 א"ק בשנה וחצי לא קיבלתי אף פעם הצעה שנחשבת טובה
  9. אצלי החליפו אחרי מנורה שנדלקה חיישן בעלות של 900 שקל מוח גיר לא הוצע להחליף כלל לא המוסך ולא פניה ליבואן עזרו להשתתפות בעלות החלפת הגיר (ביקשו 12,000) למה? לבעלים הקודמים של הרכב היה יקר הצעה של החלפת בלמים במוסך יבואן אז החליף במוסך אחר (מורשה משרד התחבורה ומוסך מאוד מוכר ואמין). האוטו עם כתם לכל החיים ולא היו מוכנים להתעסק איתי...זרקתי אותו בטרייד ולמדתי לקח לחיים. בשיחות עם המכונאים טענו שגם אם יחליפו לחדש או מפירוק זה רק ענין של זמן עד שהמחלה תאכל אותו שוב - העדפתי לברוח ומציע לך גם
  10. הגיר של הרכב הזה תקול סדרתית, לא מומלץ לפני המתיחת פנים שבה עברו לגיר רגיל מהרציף
  11. מגרש רכב בחולון? רשת מוכרת או מגרש פרטי? באיזה רכב מדובר? החלפת המנוע תוך פחות משנה אני מניח...למה לא בשלב הזה כבר חזרת אליו? איך טענו שיש לרכב טסט אבל בפועל אין לו וגילית את זה רק אחרי? זה מופיע ברישיון כנ"ל העובדה שרכב מהשכרה? קיבלת טופס כלשהו מהמוכר? גילוי נאות? בדיקה שנעשתה לרכב (גם אם לא שלך זה מוכיח משהו)
  12. הרכב עבר בדיקה במכון או מוסך מטעמך לפני הרכישה או שהציגו לך בדיקה קיימת?
  13. יכול להיות אסון או ששון גרתי ב-2 מבנים עם פיר אשפה ומניסיון הכל תלוי בחברת האחזקה \ ועד בית
  14. קורה כל פעם כמעט שמחזירים אצלנו רכב כבר כל העובדים יודעים לתעד הכל כולל צילומים כי תמיד יגיע חשבון אחרי זה חובת ההוכחה עליהם, הם חייבים לספק את טופס ההחזרה של הרכב ובגלל זה בדרך כלל מתקפלים
×
×
  • תוכן חדש...