Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסיבת עיתונאים ב.מ.וו - עידן החשמל


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הטענה היא (מבחני רכב שראיתי או קראתי) שההפרש במשקל לא מורגש כמעט. בנוסף, חלוקת המשקל היא 50/50. עוד מעט אבדוק בעצמי (בנסיעת מבחן היה לי נוח וזה מה שהיה חשוב לי באותו רגע).

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם שמתי לב לזה. זה החיסרון הבולט שלה לדעתי, אולי היחיד (בעיניי כמובן).

עדיין לא מפריע לה לעשות 0-10 ב6 שניות.

בעיני החיסרון היחיד (כמו בכל חשמלית) הוא שהבטרייה גוזלת מעל 100 ליטר של מקום מטען יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תא המטען אכן קטן יותר ושמים לב לזה, אך חלק משמעותי מהנפח הוא בעצם מתא האיכסון שמתחת לרצפה בגרסה הרגילה.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המפרט מתוך אתר המדיה של ב.מ.וו:

SPEC1.jpg

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא מפריע לה לעשות 0-10 ב6 שניות.

בעיני החיסרון היחיד (כמו בכל חשמלית) הוא שהבטרייה גוזלת מעל 100 ליטר של מקום מטען יקר.

 

החיסרון הוא לא בקו ישר (בשביל זה יש מומנט של מנוע חשמלי), אלא בבלימות ופניות. שם כבר יותר קשה להחביא 200 קילו.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, במבחנים שראיתי מציינים שזה בקושי מורגש (160 קילו, לא 200 - בכל זאת הבדל של כמה שווארמות).

לגבי בלימה, תזכור שגם המערכת ההברידית משתתפת בבלימה (עלול להיות חסרון בתחושה בדוושה).

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המפרט מתוך אתר המדיה של ב.מ.וו:

[ATTACH=CONFIG]475442[/ATTACH]

 

41 ליטר דלק זה לא לעניין ובכלל לא משנה כמה חסכוני האוטו. זאת לא פיקנטו.

 

כמו שאמרתי, במבחנים שראיתי מציינים שזה בקושי מורגש (160 קילו, לא 200 - בכל זאת הבדל של כמה שווארמות).

לגבי בלימה, תזכור שגם המערכת ההברידית משתתפת בבלימה (עלול להיות חסרון בתחושה בדוושה).

 

160 קילו זה שני אנשים אקסטרה קבוע אתך באוטו. ממש לא מעט. לגבי הבלימה - נכון, ובכל זאת יותר מאמץ ובלאי. לגבי הפניות - אין איך לצאת מזה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה משפיע. השאלה כמה ולמי זה מפריע. כמו שאמרתי, אבדוק לעומק בקרוב :)

היום אני מתנייד ב 318D msport ונוכחתי לגלות שיותר חשוב לי נעים בגב מאשר לתת בסיבובים. ביום יום אין לי יותר מידי איך לנצל את המתלים ויש פה מלא בורות וspeed bumps ששוברים לי את הנשמה אז התנהגות קצת יותר רכה תבוא בברכה.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RK:

41 ליטר דלק זה לא לעניין ובכלל לא משנה כמה חסכוני האוטו. זאת לא פיקנטו.

 

זו נקודה מאוד מעניינת, למה בעצם זה לא לעניין.

אם אתה משיג את הטווח המבוקש במיכל קטן יותר מה הבעיה?

 

אגב, משיגים הרבה יותר מאותו הטווח, למעשה בהשוואה לצריכת הדלק המוצהרת לדיזלים ולבנזין מדובר בהרבה יותר - למעשה קצת יותר מכפול מהדיזל ופי 3 מהבנזין.

330E - ממוצע 2.1 ליטר/100 ק"מ = 47.6

330i - ממוצע 6.3 ליטר/100 ק"מ = 15.87

330d - ממוצע 4.9 ליטר/ 100 ק"מ = 20.4

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק מוצהרת מעניינת אותי קצת פחות משלג דאשתקד, אבל זה לא העניין. ברור שה-E תצרוך הרבה פחות מה-320. עם זאת, תדלוק זאת טרחה. לפעמים זה על הדרך, לפעמים זה מצריך עיכוב קטן ולפעמים זה מצריך עיקוף די גדול אם יש לך עדיפות לחתנה או רשת מסוימת (ולחלק לא מבוטל מאתנו יש). קח את אותה הפיקנטו של אשתי כדוגמא. צריכת הדלק שלה השתפרה בכ-30% מקודמתה הליאנה. בפועל, היא נכנסת לתחנת הדלק אותו מספר פעמים פחות או יותר, כי הטנק קטן יותר ב-40%. מבחינה כספית כמובן שאנחנו ברווח, מבחינת טרחה - אותה טרחה. כשאתה נותן לי את אותו הטווח היעיל על פחות דלק אני אמנם מרוויח (מאד) כלכלית, אבל טורח את אותה הטרחה, וחבל. חצי עבודה (אולי שני שליש, אבל עדיין לא הכל).

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הצריכה הזו מבוססת על חיבור לטעינה כל יום בעיקרון וזה טרחה (בטח כשיורד גשם לדוגמה) אבל טרחה ששווה לי הרבה אז אני החלטתי שאני מוכן לטרוח (ועל זה אפרט בשרשור אחר כדי לא לזהם את השירשור הנ"ל יותר מידי).

 

דרך אגב, למי שעושה הרבה קילומטרים על כבישים מהירים עדיף בהחלט דיזל מבחינת חיסכון.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין מאוד, איתך לגמרי.

אבל קח בחשבון שהמכונית היא פלאג אין - זאת אומרת שבתרחישי נהיגה לא מעטים ובהנחה ועמדת טעינה זמינה בבית ובעבודה - אזי בכלל תדירות הכניסה לתחנות דלק היא קטנה מאוד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...