Jump to content

aviel-bs

  • פרסום הודעות

    318
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

6 נייטרלי

אודות aviel-bs

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אז לכל מי שהתעניין לדעת מה היה, מדובר בסוחר מורשה (בדקתי באתר משרד התחבורה), סה"כ הוא עשה רושם של אדם אמין לגמרי. קצת הכעיס אותי שסגרנו מחיר והוא ניסה להוריד עוד קצת כי באמת הוא עשה רושם של אדם אמין, אבל לא נורא. העיקר שהצלחנו להוציא משהו על הרכב. לדעתי? הוא ישפץ את הראש מנוע וימכור את הרכב ככה. להכניס נוזל איטום במיכל קירור או להסתיר את התקלה- לא נראה לי שזה הסגנון שלו (ולא, אני לא מאוהבי הרכבים ואפילו מאנשים פרטיים אני נרתע מלקנות רכב, לפעמים) אבל סה"כ נראה בחור אמין. האמת היא שגם אותי מעניין לדעת מה יקרה עם הרכב, אולי מדי פעם אדגום את יד 2 ונגלה.
  2. הבדיקה אכן מטעמנו (במכון דינמומטר ברעננה. בדקתי שם רכב לפני שנתיים והיה בסדר גמור. אישית אני מעדיף קומפיוטסט אבל זה מה שיש באזור). סגרנו על מחיר נמוך באלפים ש''ח מהמחיר המקורי, תיקון הגומיה שובר לצמיגים+כיוון פרונט (מאחר ורוצים לבצע את הכיוון פרונט אחרי החלפת הצמיגים ולהחליף אותם בעצמנו). כמובן שלקחנו גם את כל היסטוריית הטיפולים של הרכב. זה באמת נראה שהרכב סה״כ שמור גם מבפנים וגם מבחוץ בצורה מפתיעה ביחס לרכב ליסינג ואולי בגלל זה גם היה קשה להשיג עוד קצת הנחה אבל העיקר שתודה לאל זה הסתדר. תודה רבה!
  3. ממה שעלה בבדיקה החיישן בסדר (גם אצלי ברכב הוא פעם נדלק כשהרכב היה עמוס) ואז הייתי צריך לנפח ולכבות ידנית. לגבי צמיגים-אין בעיה, מראש התניתי איתם שצמיגים אם צריך אני אחליף לבד. אבדוק את המידות ואעדכן. כרגע על הרכב מותקנים מישלין שלא זכור לי כרגע איזה דגם, אבל כל ה-4 ככה ולדעתי מדובר בהתקנה המקורית. טיפול- הרכב עם 72,109 ק"מ, בוצע טיפול לפני 2000 ק"מ (טיפול 75) מבחינת טסט הוא עד 21/1/22 ככה שהטסט הוא לשנה.
  4. הגומיה ראיתי בעין, היא קצת משוחררת מהמקום וצריך להדביק אותה. לא יבשה או משהו. לגבי נורת צמיגים- נורת לחץ אוויר פשוט (אפשר למלא ולאפס, בבדיקה לא אמרו שיש בעיה כלשהי) לגבי הצמיגים עצמם- נקח שובר ונשדרג, אין ברירה.. עדיף מאשר שישימו שלהם, לא?
  5. אהלן, אשמח לחוות דעת בנוגע לתוצאות בדיקה של הרכב. שנת 2017, מקורי מליסינג. הבדיקה היא בדיקה שלנו. כיוון פרונט הם יעשו, צמיגים קדמיים נקח שובר. צמיגים אחוריים לצערי לא הצלחתי להוציא. דעתכם בבקשה?
  6. אממ כן.. השאלה היא אם לא הייתי צריך לפרסם ב14 (פרסמתי ב12, הסוחר התקשר אמר לי "אני מציע 8 מחר אני אצלך") ולנסות לכוון ל-9, אבל לפי מה שאני רואה בהודעה פה למטה- אז זה בכלל לא הכיוון חח הרכב בתמונה הוא עוד מבעלות פרטית אני רואה! (שלנו ליסינג) ואצלנו יש עוד 50K ק"מ שלא קיימים ברכב הזה, אז אם את שלהם הם יסכימו למכור ב-18, מעניין בכמה היה נמכר רכב שגם היה ליסינג וגם 50K ק"מ יותר וגם בעיית מנוע.. נשמע מעניין.
  7. טוב, היינו באוטו סנטר היום ראינו את הג'אז ואת הI20 הרגילה והCROSS. אבא שלי מאוד התלהב מהג'אז (נסיעת מבחן הוא רוצה לעשות כשיגיע לסניף הרכב שאנחנו מחכים לו מהליסינג). הוא די התעקש (בצדק לדעתי) על גימור קומפורט, הכיוון כרגע לרכב: 2017, ליסינג (אצלם בהרץ), 72K ק"מ, עבר טיפול 75 ממש לא מזמן (יש היסטוריה שלהם בגלל שהרכב טופל אצלם בעצם, רק שאי אפשר לראות מה החליפו בכל טיפול). המחיר המבוקש הוא סביב ה58K. (כמובן קומפורט). איך זה נשמע? בעיקרון מבחינתנו זה מתאים בתקציב ומתאים מבחינת נתונים, נראה גם שבתור רכב ליסינג לא "קרעו" אותו יותר מדי מבחינת הנסועה השנתית וכמובן שהרכב יילקח לבדיקה מט
  8. אם המחירון וירטואלי- אז המחיר בסדר או שהייתי צריך להתמקח?🤣 לגבי לא להאמין לסוחר- בד"כ אני לא מתעסק איתם, אם הרכב היה במצב נסיעה אז ניחא..הייתי מנסה למכור. אבל אחרי שהוא לקח את הרכב? בירכתי את המנוע על כל שניה ושניה (ובלי עין הרע הוא נתן 5 דק' גז רצוף כשהאגזוז מעשן וצובע בלבן את כל האזור) הבנתי עוד יותר שהרכב גמור. לגבי זה שהוא הוריד אותי (או אם נהיה מדויקים-את אבא שלי, בעל הרכב). אני אישית הייתי שולח את הבנאדם על 700 ש"ח חזרה לחיפה ומפוצץ את העסקה כי זה האופי שלי ויש לי עצבים מברזל לחכות לקונה הבא (הסוחר התקשר שניה אחרי שפרסמתי את המודעה, איך בכלל הם מקבלים עדכון על כל
  9. מחירון 22,500 בערך משוקלל ליסינג,ידיים,ק"מ (קצת לא נוח באפליקציה של לוי יצחק הסתבכתי עם הקוד דגם חחח אז מקווה שצדקתי) האמת שראיתי כמה מודעות, ראיתי אחת שנמצאת בלוח כחודש לא יודע אם רלוונטית או לא. בכל מקרה בסוף האוטו נמכר לסוחר באמת AS IS ב7300 ובזה נגמרה הסאגה. מקווה שהמחיר סביר.
  10. אכן צדקת. סגרנו אתמול בטלפון 8, הוא ניסה להוריד ל7 וסגרנו 7300 (היה אפשר 7500 אבל ניחא..אבא שלי לא רצה להתעכב חצי שעה בשביל 200 ש"ח.) הסוחר הגיע. קצת איחר (35 דק'..) אבל נסלח לו כי הגיע מחיפה למודיעין. והאמת היא שגם הייתי צריך להתקשר אליו להגיד לו שיצא לכיוון (נטו כי מיהרתי אח"כ למגרש לראות רכב). הרכב המדובר- אופל אסטרה האצ'בק 2012 מנוע 1.4 טורבו (פתחתי אשכול נפרד עליו לבדוק היתכנות לתיקון) הראש מנוע היה בעייתי עם ספק בעיה במנוע (מוסך שהוא לא מורשה אופל אך מתמחה באופל אמר שבמקרה כזה עדיף להחליף את המנוע כי גם ככה הרכב הזה יחסית מורכב) הרכב עם כמעט 160K ק"
  11. הרבה שנים זו הגדרה דיי סובייקטיבית אבל בוא נגיד שהתכנון לרכוש רכב 2018 ולהחזיק אותו 6 שנים בלי תקלות מיוחדות, אפשרי או חלום פרוע? כרגע שני הרכבים שאנחנו מתלבטים ביניהם (לא רוצים להתפזר יותר מדי אז ניסינו להינעל על 2) זה הג'אז והI20 (וגם פה נשאלת השאלה מה עדיף, 1.4 אטמוספרי או 1.0 טורבו). מצאנו גם משני סוגי היונדאי וגם מהג'אז רכבים שמתאימים מבחינת נתונים ותקציב (כמובן שהכל כפוף לבדיקה אבל נראה שיש עם מה לעבוד) ופשוט מנסים להבין איזה דגם הכי עדיף (כמובן שנבדוק אותם בנסיעה אבל גם מתייעצים)
  12. כמובן היום (אני מקווה) נלך לבדוק את ההונדה וגם לעשות סיבוב כמה שיותר ארוך לבדוק את הרכב. לגבי I20, אם אני מותח קצת את התקציב לכיוון ה70 ומוצא אחת עם מנוע 1.0 ליטר טורבו (מ2019) במצב טוב עם ק"מ טוב, כדאי גם לשקול את זו?
  13. זה כרגע הכיוון. ההתלבטות היחידה היא אם השיפוץ ראש יעלה את ערך הרכב בטרייד בשווי של מעל השיפוץ (כי הרכב יהיה במצב שמיש) או שאין טעם וזה סתם יהיה בזבוז זמן\כסף. כרגע ההצעה לשיפוץ ראש היא 5,000 ש"ח בגדול.
  14. שוחחתי איתו פעמיים סה"כ היום (הוא התקשר לראשונה בערך 2 דק' אחרי פרסום המודעה) בשיחה הראשונה הוא נתן הצעה וביקש שאוריד את המודעה, אני בתגובה אמרתי לו שאני אבדוק בנוגע למחיר ואעדכן אותו (מנסה למתוח את ההצעה עוד קצת לכיווני). לדעתי הוא דווקא מתכנן לתקן את הרכב (אמר משהו על קונה שלו שירצה לראות תמונות של הרכב) לדעתי יגיע, אחרי השיחה הראשונה כשראה שהמודעה עוד לא ירדה (נטו כי לקח לזה להתעדכן ביד 2) הוא ישב לי על הקו (ממתינה) וממש היה לחוץ שהמודעה תרד. בכל מקרה- אני לא התקשרתי אליו רק הוא אלי. והאמת? אני גם לא לחוץ. הוא מוזמן לנסות, כבר קיבלתי הצעה מטרייד אין על הרכב אז אם זה לט
  15. כמובן. כשדיברתי איתו על ההעברת בעלות ועל התשלום הוא אמר "הכל כמו שצריך, העברת בעלות בדואר, אני עושה לך העברה בנקאית ואתה שולח לי את הרכב עם גרר" אם צריך-אני אתארגן על חשבון בנק (מחבר או אולי אפילו שלי יתאים או של ההורים) שנמצא באותו בנק של הסוחר ככה שההעברה אמורה להופיע ישר (גם אם זו לא העברת זה"ב וכמובן שנדרוש העברת זה"ב!) הוא כבר הוריד אותי שליש מחיר ממה שביקשתי, ווידאתי איתו שהוא יודע שהרכב לא במצב נסיעה (נוסע ומתחמם ולכן הרכב יעלה רק על גרר). לרדת מהמחיר לא נרד, הבחור מגיע מהקריות עד מודיעין (יש לו נסיעה, לא נשמע ששווה לו לבוא ולקחת סיכון שנשלח אותו חזרה כי
×
×
  • תוכן חדש...