Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהפונטו שלי ז''ל גנבו לי את זרוע מגב אחורי 4 פעמים

 

עלה לי 60₪ כל פעם

 

עד שהתייאשתי

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • אחראי פורום
פורסם

גנבו מהשרייד שהיתה לנו. השגתי מפירוק, שבוע אחרי שכן חוצפן החזיר אותה.

״לקחתי כי היה לי טסט לעבור״.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
גנבו מהשרייד שהיתה לנו. השגתי מפירוק, שבוע אחרי שכן חוצפן החזיר אותה.

״לקחתי כי היה לי טסט לעבור״.

שמישהו יוריד את השאלטר.

פורסם

יש לך פתרון למצלמה שמצלמת בחנייה לפרק זמן ארוך בלי לאכול את המצבר?

אני מזמין עכשיו.

 

ואני לא מדבר על "מצב חנייה" שהרכב צריך לקבל מכה ואז אולי זה יתחיל לצלם.

פורסם
לא מבין אתכם, גונבים ושוברים לכם פעם אחר פעם אבל לשים מצלמה לראות מי זה , את זה לא תעשו? העיקר להתזז ממקום למקום

שמת מצלמה, קלטת את הבנאדם. אתה לא מזהה. מה זה נתן לך?

פורסם
יש לך פתרון למצלמה שמצלמת בחנייה לפרק זמן ארוך בלי לאכול את המצבר?

אני מזמין עכשיו.

 

ואני לא מדבר על "מצב חנייה" שהרכב צריך לקבל מכה ואז אולי זה יתחיל לצלם.

בטח שיש,הvico power plus הוא אחלה פיתרון.

פורסם

גם לי גנבו את הוישר האחורי של הפונטו. פעמיים!

אצלי שברו אותו בגניבה (כניראה שמי שלקח לא הבין שהוישר הזה מגיע

בחתיכה אחת יחד עם הזרוע. אולי זה סתם היה ונדליזם, גם זאת אפשרות).

×
×
  • תוכן חדש...