Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל עוד אנשים משלמים

כל עוד אנשים רוכשים רכבים

כל עוד מתדלקים

כל עוד הכסף זורם

למה שיורידו?

 

זה טיפשי, לאדם הנורמטיבי העובד שצריך רכב, יכול לא לשם אגרה? לא לתדלק? לעבור על החוק ולשלם קנסות במקום? אני רק מסכים לגבי אנשים שרוכשים מכוניות חדשות והנתון שובר שיאים כל שנה, אבל מצד שני מי שיכול (או חשוב שיכול) להרשות לעצמו למרות היוקר של המכוניות שיהיה בכייף, כל אדם וכספו, הבעייה היא חמדנות הממשלה שמנצלת את החברה החלשה אם ניתן להגיד שחייבת לשלם כי אין ברירה, לא דואגים לאזרח, דואגים לכמות ההכנסה למדינה, אין עניין לרמת חיים לאזרח, יש עניין להכנסות המדינה לרווחת הטייקונים, זה משהו שצריך לטפל בו בשורש, אבל למי יש כח ורצון להתחיל לנהל מאבק, אנשים יעדיפו לעבור למדינה שהמסים בה לא שוחטים, שהמשכורות מתגמלות גם בשכר מינימום, ושאפשר לנהל רמת חיים גם אם אתה לא רופא.

×
×
  • תוכן חדש...