Jump to content

אביחי א.

  • פרסום הודעות

    689
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

35 נייטרלי

אודות אביחי א.

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אין לי מושג, אבל ממש חשוך פה.
  • איזה רכב יש לך?
    שברולט סילברדו 2015 LTZ Crew-Cab
  • תחביבים
    אודיו לרכב בעיקר.... או... רק!!

צפיות אחרונות בפרופיל

4,594 צפו בפרופיל
  1. זה תמיד טוב יותר שההגברה לאלמנט תהיה גבוהה יותר ממה שהאלמנט מוגדר לספוג. זו לא חובה וזה לא עניין של "צריכים" את זה - זה באופן כללי מומלץ. הסילבר מוגדרים כ-70 וואט RMS עד ל-125 וואט במקסימום. אצלי הם משודכים ל-JL Audio 450/4 ומקבלים כ-150 וואט כל אחד. לעניות דעתי הג'נסיס בשני גישורים יהיו הרבה מעבר למה שצריך, כפי שעופר ציין, גם ללא גישור יתפקדו מצויין. כך או כך אתה מסודר.
  2. הייתה לי דילמה מעט זהה לדילמה שלך - מחסור בזוג ערוצי הגברה לטוויטרים (מורל סופרימו פיקולו). גם במקרה שלי התלבטתי לגבי הפיקו, אולם בסופו של דבר הצלחתי להסתדר עם עוד קצת מקום להתקנה ורכשתי סטריאו 100 של ג'נסיס עבורם. מהמלצות רבות שקיבלתי על הפיקו, הוא היה אמור לעשות את אותה עבודה ולספק תוצאות מרשימות. לא התנסיתי בו מעולם, אבל אני כן יודע שהוא מאוד מאוד מומלץ ויש בו הרבה מעבר לגודלו הפיזי. ואם כבר פיקו אז למה לשדך אותו? זו שאלה טובה שהתשובה הכי טובה עליה תהיה: תנסה גם וגם. מה יש לך להפסיד? יכול מאוד להיות שדווקא הגברה של הג'נסיס לטוויטרים והגברת המידים עם הפיקו תהיה השילוב המוצלח מבין
  3. היי טאק הוא כמו סופר 7, רק הרבה יותר חזק. בעיקרון השימוש היה לצורך הדבקה של הטבעות לפח במקום לעשות שימוש בברגים, כי באמת שהיה בלתי אפשרי לעבוד עם ברגים שם בגלל שכל החור המקורי של הרמקול המקורי היה בנוי במעין זווית ושיפוע שהביא לכך שהטבעת פשוט לא ישבה ישר ובצורה מיטבית עם הצמדה מלאה לפח. בד"כ לא עושים ככה, זה קצת פרטיזני אני מודה, אבל זה עושה את העבודה לא פחות טוב. ההיי-טאק כשהוא מתייבש הוא חזק כמו בטון. לגבי העברת הכבלים בתוך הקונקטור - אין שום סיבה שזה לא יהיה טוב. זה לא משפיע על כלום כל עוד עושים את זה נכון, בזהירות רבה ובסבלנות. לקח לי בערך 3 שעות כמעט על כל צד. עבודה מאוד עדינה
  4. ושוב איתכם, הפעם עם הרכב של האישה. לה זה ממש לא מזיז איך שומעים (למרות שהיא מרוצה מהשדרוג), אבל כשאני נוהג על הרכב הזה לעיתים - זה היה פשוט סיוט עם המערכת המקורית. לכן, שדרוג! ה-HU המקורי (אנדרואיד מיושן מאוד, איטי מאוד ומעצבן מאוד שהגיע עם הרכב) הוחלף לתואם מקור חדש של ניפון (גוף, לא מסך דקיק) הרמקולים הקדמיים הפשוטים (היו רק בדלתות לעומת גרסאות גבוהות יותר ברחבי אירופה וארה"ב שכוללים גם טוויטרים בדש בורד) הוחלפו בסט קומפוננט C5 של JLAudio הרמקולים האחוריים (בדפנות של ספסל המושבים האחורי) הוחלפו בסט קומפוננט היברידי C3 של JL Audio. הגברה: 2 מגברים של 4 ערוצים
  5. האמת ששכחתי מהפוסט הזה בזמן שביצעתי עוד 2 שדרוגים ששווה לשתף בהם: 1. החלפת המידים במיקום המקורי בדש-בורד - יצאו: CDM-88 שנרכשו משומשים וכנראה עשו את שלהם. נכנסו: CDM-880 (דגם חדש יותר) חדשים דנדשים. 2. החלפת מידבאסים בדלתות הקדמיות - יצאו: וופרים W6.5 של DD, שאחד מהם התחיל לעשות רעשים במנוע. נכנסו: מידבאסים סקאן-ספיק סילבר 16W-4531G06. המידים הוחלפו בעיקר בגלל שאחד מהם היא קצת מתקשה בירידה מתחת ל-800 הרץ ולמעשה היה מתעוות. לא משהו רציני מדי, אבל מורגש ומעצבן. ה-CDM 88 נרכשו כמשומשים במצב טוב, אבל כנראה שהגיע זמנם ולכן הוחלפו בגרסה מעודכנת וחדשה של אותם המידים בדיו
×
×
  • תוכן חדש...