Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: נחשפה מזדה CX5 חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פותח שרשור,

אתה בטוח שזה משנה איזה תו מחיר ידביקו לרכב הזה? כי בזמן האחרון, {וגם לפני כן},אצלנו קונים כמעט, כל רכב בכל מחיר. לפי כמויות השיא של רכבים שעולים לכביש.

אלה אם כן אתה מתעניין לקנות אותו. לא שתוכל, או מישהוא יוכל לעשות משהו בעניין.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני יודע שאני הולך להקפיץ עליי איזה 2-3 חברי פורום חדשים אבל כל מזדה חדשה שמוצגת אני אומר לעצמי "או, ככה בדיוק צריכה להראות האלפא החדשה..."

גם מאזדה חושבים ככה.

 

זה אמנם עניין של טעם, אבל מזל שהאלפות לא נראות כמו המאזדות החדשות, ואני דווקא מאוד אוהב את מה שמאזדה עושים בשנים האחרונות מבחינת עיצובים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מאחר וכל המזדות האחרונות הוצגו לפני "מקבילותיהן" מבית אלפא, אפשר להגיד בבטחה שגם אלפא חושבים ככה...:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מאחר וכל המזדות האחרונות הוצגו לפני "מקבילותיהן" מבית אלפא, אפשר להגיד בבטחה שגם אלפא חושבים ככה...[emoji38]

זה לא נכון עובדתית - ג'ולייטה לפני ה-3. אבל אני מתכוון לשפת עיצוב בכללי.

 

זה לא שמאזדה החלו עם זה אתמול, הם גם הודו בזה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אני יודע שאני הולך להקפיץ עליי איזה 2-3 חברי פורום חדשים אבל כל מזדה חדשה שמוצגת אני אומר לעצמי "או, ככה בדיוק צריכה להראות האלפא החדשה..."

 

אני אגזים אפילו קצת יותר ואגיד שלטעמי הוא נראה יותר טוב (כן אני יודע שהן לא מתחרות), שלא לדבר על ה-CX9 שנראה פשוט מעולה!

מעבר לזה ששניהם מייצגים קו מאוד ברור שקושר בין כל דגמי המותג מבלי להפוך לשורה של שכפולים וגירסאות מוגדלות של אותו הדבר.

אני מת על הקו הנוכחי של מאזדה.

לגבי תא הנוסעים, תכנון התא של ה-3008 ובכלל של פיג'ו הוא דיי קיצוני ולא בהכרח מתאים לפילוסופיה והערכים של כל מותג. מסכים שהתא של ה-3008 מאוד ייחודי ומעניין אבל אני מנחש שבתא של המאזדה יהיה פשוט יותר להתמצא ומבחינתי עיצוב קיצוני פחות הוא לאו דווקא דבר רע.

פורסם

דווקא במקרה הזה אני חושב שהסטלביו יותר יפה.

המאזדה נראית מוזר לטעמי. קשה לומר מה בוודאות.

 

אני אוהב מנועים אטמוספריים, אבל בג׳יפון עירוני שכזה אני חושב שכן ישנו מקום למנוע טורבו טוב.

מילא היה מדובר במאזדה mps אבל סהכ גיפון.

 

Bazinga

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
פותח שרשור,

אתה בטוח שזה משנה איזה תו מחיר ידביקו לרכב הזה? כי בזמן האחרון, {וגם לפני כן},אצלנו קונים כמעט, כל רכב בכל מחיר. לפי כמויות השיא של רכבים שעולים לכביש.

אלה אם כן אתה מתעניין לקנות אותו. לא שתוכל, או מישהוא יוכל לעשות משהו בעניין.

 

אנשים בארץ קונים יותר רכבים כי יש יותר היצע זול ועסקאות מימון נוחות. יש לך היום מכוניות מיני ב 55K₪, משהו שלא היה לפני עשור.

אנשים קונים מלא ג'יפונים מגודלים כי מקבלים המון נפח ופוזה ביחס למחיר.

 

לדעתי אף אחד לא ירוץ לקנות מזדה cx5 אם מחירה יעלה בעוד 10 אלף ₪ ביחס לנוכחי. כולם מכורים לתמורה שנותנים להם הקוראנים.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

ממתיחה למתיחה הגריל רק גדל עם הסמל XD (ואצל עוד יצרנים)

בכל אופן אכן העיצוב לא משעמם ומושך עין, הפנים נראה סולידי וככל הנראה עם הנדסת אנוש טובה.

באמת מעניין איזה תג מחיר ידביקו עליה בארץ

פורסם

אין סיבה המחיר ישתנה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

רכב כזה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו היה נותן בראש במכירות כמעט לכל ג'יפון.הוא יפה ומושך יותר מכל טיגואן או אודי.שלא לדבר על כל הקוריאניות.אבל זה רק רצון.ואין ספק שרואים לא מעט מוטיבים של מזדה באלפא.יותר מדי אפילו.אם כבר מדבר על אלפא אז ייחוד שלה כבר נעלם והיא בעצמה הפכה להיות מזדה/טויוטה.כנראה זה מה שאיטלקים רוצים כדי להציל את המותג

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

הוא גם נותן בראש גם בלי טורבו.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אני יודע שאני הולך להקפיץ עליי איזה 2-3 חברי פורום חדשים

אבל כל מזדה חדשה שמוצגת אני אומר לעצמי "או, ככה בדיוק צריכה להראות האלפא החדשה..."

 

אני :shock: מסכים איתך, (ולסימוכין, רשמתי זאת בעבר מספר פעמים)

וכאשר מאזדה תגיע עם מנועי טורבו, תהיה לי בעיה.. לדעתי בעיה טובה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...