Jump to content

בוני03

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

בוני03 שיחק אותה בתאריך מרץ 26

התכנים של בוני03 היו האהובים ביותר!

מוניטין

84 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. דווקא בגלל מה שרשמת לא מבין מה היתרון ברכב החדש. לא חושב שהוא אמין יותר, לא חושב שהוא מצטיין בשטח במיוחד יותר. אז מה בדיוק רע במה שהיה עד היום לעונת. החדש? בטח בכל מה שקשור לשרידות לא רואה איך הרקסטון טוב יותר מהסורנטו
  2. ליבי עם השוטרים שאם לא די בכך שהם מסתובבים בבגדים שחורים בשמש הקופחת, עכשיו הם גם יסעו ברכב ויתבשלו עם הצבע הכהה. כמובן שזה גם לדעתי מכוער יותר מהמצב הקיים. יש מדינות חמות באזור שמשתמשות בניידות בצבע כהה? זה הדבר הכי לא פרקטי שיש למישהו שעובד בעבודת שטח בכזו סביבה חמה ברוב השנה. אין איזה וועד שוטרים שיתנגד לכך?
  3. בוני03

    רשמית: טסלה בישראל

    לא מכיר דבר כזה, יש לי חבר שהזמין לפני חודש פלוס ועדיין לא קיבל
  4. מה שאתה כותב על הבטריה נשמע מעניין, זמן הטענה זה משהו קריטי ביותר ברכב חשמלי, אם זמן ההטענה גדול בכמעט 50 אחוז, זה דיל ברייקר גדול. בגלל שנושא הרכב החשמלי טרי, אנשים לדעתי לא מבינים אפילו עד כמה זה מהותי. לגבי הרכב עצמו, אני לא חושב שהוא ראוי להיקרא ג'יפון. הוא רכב האצ עם הגבהה קלה ולא יותר. בין ג'יפון להאצ רגיל. המחיר לא זול ביחס לטסלה ואני כן חושב שטסלה זה רכב שידבר ללקוח הרבה יותר מאיוניק. אין מה לעשות, נסיעה בטסלה זה נסיעה עם חיוך על הפנים מצד לצד, בסוף רכב זה כח מנוע והטסלה דרגה מעל.
  5. מדובר לדעתי באחת השערוריות הכי גדולות שהיו פה בשנים האחרונות ביחס של המדינה וכמה מושחתים בכנסת כלפי האזרח הקטן. תקנה שרירותית שעברה בוועדה במהירות שיא. האנשים האחראים המרכזיים לסיפור הם מירי רגב מהליכוד ויעקב מרגי מש"ס. לא זוכר מתי עבר דבר בצורה כ"כ מהירה ונכנס לתוקף, החובה להבנתי היא פר ילד! וכל סבתא שתקח את הנכד גם אם זה פעם בחודשיים תצטרך לקנות מכשיר כזה. לא תוכלו לקחת טרמפ חבר עם ילד, כי אין לכם את המכשיר הזה... המכשיר הזה אגב נמכר אך ורק ע"י 3 משווקים. למה? ככה. בנוסף בכסתח הזוי המדינה אמצה בצורה שרירותית את " התקן האיטלקי ", וקבעה שהוא יהיה תמיד התקן המוביל, רק שנחשתם נכון, אין תקן מקביל בשום מקום אחר להבנתי. השחיתות פה זועקת לשמים, קומבינה של יו"ר הוועדה מרגי עם שרת התחבורה רגב ועם כמה חברות שהם משווקים בלעדיים. הייתה צריכה לקום בנושא זעקה ציבורית של ממש
  6. בסוף אין תחליף לבעל מקצוע שישמע, יחווה את הבעיה ויתן את דעתו המקצועית. קשה לענות על כאלה שאלות מרחוק. מהתיאור שלך שזה קורה בחניות ובסיבוב הגה ולא כשנוסעים מהר או בקו ישר נשמע שאולי מדובר בציריה, זה משהו שרק במוסך אפשר לטפל ודורש הרמה על ליפט.
  7. דעתי קצרה, אני נוסע ברכב שיש לו פנסי מטריקס לד וליבי עם הנהגים מסביב. האור עוצמתי ברמות כ"כ חזקות שהוא מפריע לכל כלי הרכב מסביבי בכביש חוץ ממני כמובן.
  8. בוני03

    רשמית: טסלה בישראל

    אתה כ"כ צודק, הרבה יותר הזוי לשלם על אייפון יותר מפי 3 מאשר על שיואמי מאשר לשלם סה"כ כ25 אחוז יותר על טסלה מאיזו סינית גנרית...
  9. בוני03

    רשמית: טסלה בישראל

    אמנם באיחור אבל הבטחתי תמונות ורק היום יצא לי לצלם כמה, הבטחות צריך לקיים T M3 SR PLUS
  10. בוני03

    רשמית: טסלה בישראל

    חייב לך עדכון, הנציג כצפוי טעה. יש אופציה לעשות את זה. דבר נוסף לגבי טווח הנסיעה, בנהיגה רגועה הוא יכול להיות קרוב מאוד לקילומטר שמופיע ברכב עצמו, כבר עשיתי נסיעות שהייתה חריגה של קילומטר בודד בלבד בנסיעה רגועה של חצי שעה. בנוסף במהלך החג הרכב היה יומיים בחניה, ירדו 8 קילומטר בלבד מהבטריה, כנראה בגלל שאין סנטרי מוד, ועדיין זה סופר יפה, אני חשבתי שתהיה בעיה לשים את הרכב בשדה התעופה בזמן נסיעה ארוכה לחול, מסתבר שזה אפשרי לגמרי. בנוסף טיפ לאלו שקבלו את הרכב ומחפשים רדיו לא אינטרנטי, כנסו להגדרות של המוזיקה, בsource יש לכם אפשרות להוסיף את זה.
  11. בוני03

    רשמית: טסלה בישראל

    ברור, זה בא עם הרכב רק שאתמול מסרו את המכוניות כשהכיסוי לא עליהם אלא ארוז בבגאז. לטעמי לא לעניין, בקשתי מהנציג שישים לי ומרוב לחץ הוא שם אחת והראה לי איך לשים את האחרות... אגב כבר בדרך ראיתי בדרך שאת זו שהוא שם הוא לא הידק מספיק טוב. נו שוין כאמור הכל מאחורינו. לגבי הדוושה באמת מוזר, אבל לא תאמינו לא היה לי את הזמן אפילו לעבור על המסך. עוד מעט נרד לרכב ונתחיל לחפור.
  12. בוני03

    רשמית: טסלה בישראל

    בוקר אור אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך. חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה ואוסטריה בימים של לפני הקורונה, כשאתה מניח את עצמך במושב של הרכב ואתה מרגיש תחושה של פרימיום, מרצדס, במוו אאודי, יו ניים איט. איכות החומרים לא דומה בשום צורה ליפנית בה נסעתי עד היום למרות שהיא הייתה מדגם חדש ומתקדם יחסית, מוטות ההילוכים והאיתות ברמה הגבוהה ביותר, הקליק של המוט כשאתה פונה שמאלה וימינה והתחושה שהוא מעביר לך היא לא של רכב ב150 אלף שקל אלא לרכבים באזור ה300 אלף פלוס, בדיוק כפי שמצופה מרכב שמתחרה בכל העולם ברמת המכוניות הזו. כך גם פתיחת וסגירת הדלתות וגם בהורדת והעלאת החלונות. תא המטען עושה רושם גדול ומרווח והתא מתחתיו יחד עם התא הקדמי נותנים תחושה שיש המון מקום איפה לדחוף דברים. הקונסולה האמצעית היא המשך ישיר לאיכות הגבוהה, הכל מוצק וקשיח, מרופד ותפור היטב. התאים גדולים מאוד ואיכות החומרים נהדרת. כל כפתור (כן, יש איפה שהוא כמה כאלה...) וכל משטח שאמורים לגעת בו עשוי ברמה גבוהה, זה לא רכב עממי, לא טויטה פיריוס ואם תרשו לי, גם לא איכות הרכבה של מאזדה שהשתפרה לדעתי פלאים לאחרונה, כמו שכתבתי למעלה זה הרבה יותר בכיוון של מרצדס, במוו ואאודי אם לא כבר ממש שם. ואז אתה מעביר לדרייב... ופשוט לא קורה כלום. נאדה. אתה מצפה שהרכב יתחיל לגלוש ברגע שאתה מרים את הרגל מהברקס אבל שום דבר לא קורה. הנציג מכיר לי מקרוב את הנהיגה בדוושה אחת ומסביר לי שאם לא אלחץ על הגז, הרכב לא יזוז מהמקום. בחשש אני לוחץ קלות ומתחיל לגלוש, נוסע ימינה לרחבה הריקה שנמצאת במקום המסירה בחניון מפליגים בנמל אשדוד ומתחיל להפנים שאני אשכרה נוהג על טסלה מודל 3 בישראל. קצת האצות קצת הסברים ויאללה עפים מהחניון הזה מהר מהר הביתה. לרכב לוקח כמה דקות קצרות לכייל את האוטופיילוט שלו ומהרגע שזה נעשה הרכב גמע קילומטרים ארוכים ללא שום התערבות. המסך מציג לך את כל סוגי הרכב שעוברים בהתאם לגודלם, את הרמזורים ובהגעה לצמתים גם את החיצים שעל הנתיבים עצמם. פלא טכנולוגי שניתן לצפייה בכל רגע של נסיעה. לוקח ויקח זמן להתרגל לנהיגה שכמעט כולה בדוושה אחת, אבל אין ספק שמדובר באחלה דבר, לקחת סיבוב ולהישאר עם הרגל על דוושה אחת, להרים ולהוריד ולהרגיש תגובה מיידית זה דבר שמצריך הרגל אבל הרגיש לי קליל ומאוד מהנה. הרכב קשיח אבל שקט להפליא, בידוד הרעשים היה נראה לי נהדר ומפתיע לטובה (גילוי נאות, נסיעה של כ50 ק"מ עדיין לא מספיקה כדי לקבע זאת) ומרגיש שהרכב מגהץ היטב את הכבישים המשובשים בישראל כולל את פסי ההאטה הגדולים והמעצבנים. המושבים הם בדיוק כמו הסיפורים מהיוטיוב, מהמפנקים ביותר שישבתם בהם בטווחי. המחירים של ה300 אלף שקל. חלק ב, טסלה ישראל: אני חובב הייטק לא קטן, עובד בתחום וככזה גם מרגיש תמיד בטחון גדול ברכישה באינטרנט ובכלל בקדמה, כך גם היה עם הרכב הראשון שהוזמן אצלי און ליין בדיוק כמו מאות מוצרים אחרים שהזמנתי. רק שפה בניגוד לכל הזמנה באינטרנט בה הביטחון שלי תמיד קיבל חיזוקים בדמות קבלה לתשלום, מענה אנושי מהיר במידת הצורך, זמן אספקה ברור ועוד, פה מן הרגע הראשון העסק חרק. הסכם ההזמנה והמחיר לא היו ברורים, מועד האספקה היה מעורפל ו"משוער" ונציגי טסלה הפרו יום אחר יום את המילה לחלק מהלקוחות. אני הייתי בין אלו שלא בצעו שינויים ובין אלו שפחדו (למפרע בצדק) שכל שינוי יגרור בעיות ועיכובים. מזל, "זכיתי" להיות מהמקבלים הראשונים, זכיתי במירכאות כי זו בושה גדולה שחלק בכלל נדחו. בכל זמן ההמתנה טסלה הקפידה לשגע את קהל הלקוחות, במקום להוציא מיילים מסודרים לפני עדכון מחירים ולהודיע ללקוחות שהמחיר לא השתנה, הם בחרו לחכות למבול ורק אז להגיב. במקום להודיע בצורה מסודרת מראש לפני כמה ימים שחל טעות בחישוב המס והחשבון יתעדכן בקרוב בהסכם חדש כשהטעות הנל תגיע על חשבון החברה עצמה, הם שלחו שוב מייל עם עדכון הסכם ללא שום הסבר מצורף ושוב הלקוחות היו צריכים לשבור את הראש ולהבין מה השתנה. לזה קוראים ניהול שערורייתי. גם גברת כהן מחדרה יכולה לנהל את זה בדיוק באותה צורה, אני משוכנע שזו לא רמת הניהול אליה שואף אילון מאסק. ואז הגיע יום המסירה, בלי להתקשר, בלי לשלוח מייל, חברים בקבוצה של רוכשים הפנו את תשומת לבי לכך שבחשבון התווסף תאריך מסירה מדויק. ניסיונות לאשר את זה מול טסלה במייל או בטלפון נתקלו בחוסר מענה, ככה זה בטסלה ישראל כנראה. אחה"צ ערב יום המסירה הגיע סמס שהיה האישור הנוסף הראשון לכך שמה שמופיע באתר טסלה הוא לא טעות נוספת של החברה ובאמת ובתמים מדובר ביום המסירה. יצאנו אני ואשתי ב11 בבוקר לאזור נמל אשדוד, הגענו למקום יחסית שקט ורגוע אוהל קר באמצע מגרש חניה ללא אפשרות מסודרת להחנות את הרכב בצורה מסודרת מחוץ לאזור המסירה. מאושרים ושמחים התעלמנו מהמסביב, הרי בעוד רגע אנחנו יוצאים מפה עם רכבנו החביב. נגשים לנציג ומציגים תעודה ואז מתבשרים שהרכב עדיין בהכנה, "רבע שעה עשרים דקות והרכב שלכם פה". נו טוב, לא נשמע נורא. חולפת לה חצי שעה, ועוד חצי שעה והכלה לא נמצאת ברחבה. אתה מתחיל לשאול שאלות ורואה שלנציג אין בדיוק תשובות, אין כסאות ושם מקום היכן לשבת, השתייה בשולחן הכיבוד כמעט מחוסלת ולאט לאט אתה מפנים שאל מול עינך המסירה הולכת ומסתבכת. למעלה מ4 שעות! של המתנה, הכלה סופסוף מגיעה. מותשים וגמורים אחרי עמידה של שעות על הרגליים אתה מגלה שהרכב שלך מוטען בכ 100 ק"מ בלבד! וכשאתה מכניס את היעד אליו את נוסע רשום שתגיע עם 10 אחוז בלבד. מלחיץ ולא תקין. כמובן שלאחר כל כך הרבה שעות לאף אחד אין כוח לבדוק פגמים או לעשות סריקה פשוטה, כל מה שרציתי זה רק לעוף מאותה חניה. כמובן שעל לצלם את הרכב ולעשות איתו תמונה אחרי שעות של המתנה, לא באמת היה לי את הרצון והנשמה. אין לי איך להגדיר את המסירה זולת בושה. חבל שיום כ"כ מרגש צריך להיות מלווה בטעם מר ובפה יבש. קצת מידע שלא היה ידוע לי עד היום: הרכב מגיע עם כבל נייד לשקע ישראלי רגיל. הכבל המדובר בא עם 2 פינים בלבד ולא שלושה (אין הארכה) והוא מוגבל ל13 אמפר שיספקו לכם כ20 ק"מ לשעה. הרכב מגיע עם קיט עזרה ראשונה וקיט לתיקון פנצ'רים שעולה בכל העולם כסף. וכמובן שמגיע גם פח שהושלך מייד לבוידעם בבית. הרכב מגיע בגרסת הבסיס ללא הכיסויים לגלגלים והם ארוזים יפה בבאגז, אם תרצו הצוות במקום יעזור לכם לשים אותם. "הרוב לא רוצים את זה אז לא שמנו את זה ורק אם מבקשים מאיתנו נעזור לשים" אמר לי הנציג במקום. הרכב מגיע בדגם הבסיס עם צמיגי מישלין. עוד אנקדוטה, הרכב שקט בצורה קיצונית, ברמה שאנשים עמדו בחניה ודברו ומגיע טסלה מאחורה ואתה פשוט לא קולט שאתה באמצע הכביש ומאחוריך יש רכב מונע עם למעלה מ250 כוחות סוס פעילים. השקט הוא מדהים ומסוכן. שאלתי את הנציג איפה אפשר לכוון את נושא הנהיגה בדוושה אחת, לטענתו הוציאו את האפשרות הזו מהרכבים. אין לי מושג אם הוא צודק או לא. אבדוק בהמשך. מסקנות לעתיד: אני מקווה שהשירות של טסלה לבעלי הרכבים יהיה ברמה אחרת ולא דומה בשום צורה לתהליך המכירה והמסירה ובטוח שמחזור יוני כבר לא ייתקל בפארסה שעבר מחזור מרץ, הפארסה הייתה כ"כ גדולה שאין מצב שאפילו אותה גברת כהן מחדרה שהייתה מנהלת ככה מכירה ומסירה הייתה מפיקה מסקנות ולא חוזרת על אותה בדיחה. זה מה שעולה לי כעת לאחר יום מפרך אך מספק, כאמור לעיל אשתדל לספק תמונות בהמשך, פשוט אין עדיין כאלה אפילו לי. נ.ב. מתנצל אם יש שגיאות תחביר, ככה זה כשאתה כותב בטלפון במיטה לאחר יום עמוס למכביר.
  13. בוני03

    רשמית: טסלה בישראל

    הגיעו כ200 פלוס טסלות (לא 120 כמו שדווח בכל המקומות, אותם מקומות אגב שדיווחו לפני שבועיים שהטסלות כבר פה וכמובן שיקרו. ולא 500 כמו שדווח בימים האחרונים). ***** לא יודע אם עודכן פה אתמול, טסלה שלחו אתמול לכל המזמינים הודעת מייל ובה נכתב כי המחירים שהועלו לא נוגעים לאלו שהזמינו כבר ושילמו את מלוא הסכום או שילמו דמי הזמנה של 500 שח ומחירם מובטח כפי שהיה בעת ההזמנה. ***** אני מחפש בנרות אתר שמביא בצורה מסודרת את כל הפיצרים שיש בטסלה מודל 3 כולל העדכוני תוכנה ולמרבה ההפתעה אני פשוט לא מצליח למצוא. רשימה פשוטה של מה יש ברכב ומה אין... אם מישהו משיג לינק כזה, אודה לו מאוד
  14. בוני03

    רשמית: טסלה בישראל

    זה יהיה בעייתי מאוד ונשמע לא הגיוני. אני למשל כבר שילמתי את מלוא הסכום מזמן וגם אצלי השתנה המחיר בחשבון.
  15. בוני03

    רשמית: טסלה בישראל

    כמו שזה נראה, טסלה שוב עלו מחירים הבוקר. דגם הבסיס התייקר בלמעלה מ1000 שקלים. דגמים אחרים ביותר.
×
×
  • תוכן חדש...