Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם דלק מתכוונים לשווק את המונדאו מתי שהוא?

 

חיפוש בגוגל מניב כתבות שמציינות שהרכב יגיע אלינו בשנת 2013.

 

עברו 3 וקצת שנים מאז. כמו כן השנתון האחרון שנמכר בארץ הוא 2013.

 

יש למישהו תשובה קצת מוסמכת לעניין?

 

הייתי מאוד רוצה לקנות מונדאו בסוף השירות , אבל לא נראה שזה יקרה :-(

פורסם

אין פה אדם אחד שיוכל לענות לך.

מסתבר שהתירוץ של דלק הוא שהם לא יוכלו לתמחר אותו במחיר תחרותי, שזה נשמע לי עלוב.

רכב פשוט מעולה (מנסיון בחו״ל) וחבל מאוד, אבל ההפסד שלהם הוא הרווח של סקודה (סופרב) אני מניח...

פורסם

אותו הדבר גם מה שקורה עם ה-S מקס והגלקסי החדשים.

וגם מאזדה CX3.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לדעתי הג'יפונים הורידו את המכירות בשנים האחרונות וגם ככה התחרות בתחום רכבי המנהלים היתה קשה. ייתכן שלא משתלם המאמץ . זה חתך גווע.

  • ספונסר פורום
פורסם

היי

איננו נציגי היבואן, אבל להבנתנו דגמי מאזדה החדשים לא מגיעים בשל עומסי ייצור ביפן.

להבנתנו בלבד... :)

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

מונדיאו

מוסטנג

פיאסטות ספורטיביות

פוקוס ספורטיביות

סי מקס

אס מקס

גלקסי

...

בפעם האחרונה בה ביקרתי באולם תצוגה של פורד(בחיפה), הוא היה שקט כמו חדר מתים. הייתי שם אולי רבע שעה, איש לא נכנס, אף טלפון לא צלצל. התצוגה היתה משעממת, אף אחד לא ניגש אלי. מה הפלא שלקוחות פרטיים ממעטים לקנות פורד.

 

פשוט לא להאמין שזה אותו יבואן שעושה עבודה טובה כל כך בב.מ.וו. - ואולי בכלל הגיע הזמן שברק כהן יחליף מישהו בכיר ושמרן מאוד בהנהלת החברה...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

חבל מאוד שדלק לא מנצלים את שער היורו הנמוך כדי לקדם את מותג פורד.

לפוקוס הוא הצליח להביא מחיר תחרותי - אין סיבה שלא יצליח לתת גם למונדיאו.

 

עם כל הכבוד שלו למיתוג של מאזדה, ה-3 כבר לא תחזור להוביל את המכירות בישראל.

 

כבר הוכח שמי שרוצה למכור בכמויות גבוהות, צריך גם שיהיה לו היצע דגמים גדול, בגלל זה המותגים הכי נמכרים זה טויוטה, יונדאי וקיה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא ליונדאי, לא לקיה ולא לטויוטה אין היצע דגמים גדול בארץ. עיקר המכירות שלהם זה ליסינג.

 

בישראל, מי שרוצה למכור הרבה, מכוון לחברות ליסינג, וזה בדיוק מה שדלק מוטורס עושים עם פורד.

 

אולמות תצוגה ה כדי לסמן וי, ואולי למכור מכונית או שתיים בחודש לתמהוניים למיניהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

היום אכן המחיר לליסינג קובע את כמות המכירות.

מה שכן, יש שמועה (בגלובס) שה SMAX החדשה (1.5 ליטר) תגיע לארץ בשלהי 2017 .

אז אולי גם האחרות יגיעו באיחור אופנתי ענק.

פורסם

האמת פשוטה הרבה יותר.

היצרן לא שם קצוץ על היבואן. גם ככה יש לפורד קשיי יצור ויש להם התחייבויות לשווקים הרבה יותר גדולים מישראל - אלה שמנדנדים כל היום עם הנחות...

כשהלחץ ירד אולי יזרקו לכאן כמה חתיכות.

פורסם

זה קצת שילוב של היצרן + היבואן. הפוקוס גרמה לנזקים משמעותיים למותג פורד בישראל. היצרן לא מיהר לטפל בבעיות (אם בכלל) והיבואן הרים ידיים. כרגע מנסים קצת עם פוקוס מיושנת אך בעלת מנוע טורבו חדש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

×
×
  • תוכן חדש...