Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ליונדאי, לא לקיה ולא לטויוטה אין היצע דגמים גדול בארץ. עיקר המכירות שלהם זה ליסינג.

 

בישראל, מי שרוצה למכור הרבה, מכוון לחברות ליסינג, וזה בדיוק מה שדלק מוטורס עושים עם פורד.

 

אולמות תצוגה ה כדי לסמן וי, ואולי למכור מכונית או שתיים בחודש לתמהוניים למיניהם.

 

הכל יחסי. בוא נבדוק את זה.

מיני- יונדאי i10, קיה פיקנטו וטויוטה אייגו

סופר מיני- יונדאי i20, קיה ריו וטויוטה יאריס

קומפקטיות- יונדאי i25, ו-i30, קיה סיד וריו סדאן, טויוטה אוריס

משפחתיות- יונדאי אלנטרה, קיה פורטה וטויוטה קורולה

משפחתיות גדולות- סונטה, קיה אופטימה וטויוטה אוונסיס

ג׳יפון- טוסון, ספורטאז׳ וראב 4

שטח- סנטה פה, סורנטו ולנד קרוזר.

אפשר להמשיך גם לקופה, סטיישן, הייבריד ובכולם יש להם ייצוג כזה או אחר.

אין ספק שהליסינג הוא מאוד משמעותי, אבל גם מבחר הדגמים.

פורסם
זה קצת שילוב של היצרן + היבואן. הפוקוס גרמה לנזקים משמעותיים למותג פורד בישראל. היצרן לא מיהר לטפל בבעיות (אם בכלל) והיבואן הרים ידיים. כרגע מנסים קצת עם פוקוס מיושנת אך בעלת מנוע טורבו חדש.

 

פוקוס מיושנת ?

העיצוב הנוכחי של הפוקוס הכי יפה מכל הפוקוסים הקודמים

פורסם

זה לא רק המנוע, זה גם תיבת הילוכים פלנטרית חדשה. ואחרי שיגיעו לפה יונדאי איוניק וקיה נירו (בהנחה ויגיעו עם איבזור בטיחות מקסימלי ובמחיר תחרותי שנכתב בויינט) אפשר יהיה להגיד על כל המכוניות באיזור המחיר של המשפחתיות/ג'יפונים שהן מיושנות

×
×
  • תוכן חדש...