Jump to content

מרכז שירות שי-לי

ספונסר פורום
  • הודעות

    878
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי מרכז שירות שי-לי

  1. טיפול ברכב שלך מתבצע בכל שנה או 15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם). עדי
  2. מוזמן אלינו בשמחה ואהבה עדי
  3. היי, תשלח לי הודעה בפרטי (מתנצל מראש אם אני מתעכב במענה, האומיקרון לא פסח גם על המוסך שלנו 😕) עדי
  4. היי, אכן ככה זה נשמע. כמו טלפון על רטט שנשכח בתוך הדשבורד :)
  5. היי, מפרט היצרן אומר להחליף שמן, מסנן שמן ומסנן מזגן (בהנחה ובטיפול הקודם הוחלף נוזל בלמים). עדי
  6. היי, בסה"כ מדובר ברכב אמין מאוד, כמו כל דגמי מאזדה האחרים. המנוע, הגיר ויתר המכלולים חפים מ"אתגרים" כמו טורבו וכו', מה שמוריד את עלות התחזוקה לאורך זמן. אני מכיר עשרות רכבים כאלה, שמורים יותר ושמורים פחות וכולם מפגינים אמינות גבוהה. עלויות הטיפולים די דומות למאזדה CX5 למשל (הבלמים יקרים יותר במיאטה), צריכת דלק די ממוצעת (1:10-1:12) ועלות הביטוח גבוהה כי היא נכנסת לקטגוריה הלא הגיונית של "רכב ספורט" בחברות הביטוח. צריך לקחת בחשבון שלמרות כל מה שכתבתי מדובר ברכב בן 7+ ושהגג הרך דורש תחזוקה קבועה. חלקי פח יקרים משמעותית מדגמי מאזדה אחרים. בסוף, מדובר ברכב שההנאה ממנו עולה על עלות האחזקה שלו אז... מוזמן לשאול שאלות נוספות אם יש. עדי
  7. האחריות לקלאץ היא ל-7 שנים/160,000 ק"מ ולמחשב גיר 10 שנים/240,000 ק"מ. כדי לדעת מה הבעיה צריך להגיע עם הרכב אלינו. ניתן לפנות אליי בהודעה פרטית עם מספר הרכב. עדי
  8. תוקנו חד משמעית, מאות קלאצ'ים החלפנו רק פה במסגרת האחריות של הרכבים האלה. אתה צודק לגבי המחיר של סט מלא. יחד עם זאת, ייתכן והבעיה היא רק ב"מזלגות" (מפעילים) ואז אין צורך בהחלפת הקלאץ' עצמו, מה שמוזיל את העלות. מתנצל, אולי פספסתי בין ההודעות. אתה רוצה לשלוח שוב הודעה בפרטי?
  9. קצת קשה לשמוע בסרטון, אבל אם הבנתי נכון את הנקישה שאתה מדבר עליה, הייתי מתחיל מבדיקת המכלולים במתלים הקדמיים (כריות/מיסבי בולמי זעזועים, משולשים, מוטות מייצבים וכו'). עדי
  10. היי, מוזמן לפנות אליי בפרטי עם מספר רכב ואנסה לבדוק לך אפשרות להוזלה עדי
  11. היי, כמו שכתבתי מדובר בחוזר טכני בלבד שפורסם ע״י היצרן / יבואן, כזה שמעדכן על תקלה אפשרית בדגם כלשהו. ישנם חוזרים אחרים כמו החלפת פנסים או דשבורד בדגמים מסויימים שמנחים על החלפה ללא עלות מסיבות כאלה ואחרות (לרוב מדובר בעניינים בטיחותיים). יש עוד ״מחלות״ או נושאים ידועים בכל מיני דגמי רכבים, לא את כולם מכסה היבואן / יצרן (למשל: מנועים של יצרן קוריאני מסויים מאוד שמוכר כאן הרבה רכבים 😬 ).
  12. גרסה לא, חוסר בשמן יכול מאוד להיות. מוזמן להגיע לבדוק או סתם להתייעץ.
  13. היי, רק פורד פוקוס ופיאסטה קיבלו אחריות מורחבת, זה לא אותו הגיר.
  14. מרכז השירות שלנו מתרחב ומחפש כמה משרות: 1. פקיד/ת קבלה למשרה מלאה 2. פקיד/ת תביעות ביטוח למשרה מלאה 3. פחח רכב בעל ניסיון 4. מכונאי/ת רכב בעל ניסיון (עדיפות להיכרות עם פורד ומאזדה) מוזמנים לשתף, להעביר לחברים ולפנות בפרטי עדי
  15. היי, לשאלותיך: 1. שמתי לב שבמהירות 130 קמש הטורים באזור ה3וחצי סל"ד. - זה רכב עם תיבת הילוכים בת 4 הילוכים, הגיוני שהטורים די גבוהים ב-130 קמ"ש 2. הוא עובר הילוכים חלק אבל בטורים יחסית גבוהים 4 או 5 סל"ד. - הוא לא אמור להעביר הילוכים בטורים גבוהים כל כך 3. מעל 80 קמש יש כמו רעש של רטט והרכב טיפל'ה רועד. - צריך להרגיש, לא אמורות להיות רעידות חריגות ב-80 קמ"ש 4. כשהוא מסיים את הבלימה יש רעש של קככ לשנייה. - גם כאן, צריך לבדוק. מוזמן להגיע אלינו לבדיקה ללא עלות אם תרצה. עדי
  16. בדקו את צינור הואקום הקטן שלפעמים נקרע?
  17. אני פה ואתה מנסה להתקשר לכל מיני מקומות שלא משתפים פעולה? smax2.3.pdf
  18. היי, הדגם הזה נחשב לדגם אמין מאוד (מאוד). התקלות או ה"מחלות" שיש לו, הן תקלות שצריך לאחל לכל רכב נקודות תורפה לשים לב אליהן: 1. רדיאטור רגיש 2. מתג מראות נוטה להפסיק לעבוד 3. תושבת מנוע עליונה מעבר לזה חשוב לדעת שנוחות הנסיעה היא לא מהגבוהות, הוא מרגיש קצת קופצני על כביש משובש והוא לא הרכב הכי חסכוני. אם התגברת על כל החסרונות, תקבל רכב אמין שבתחזוקה נכונה ישרוד שנים רבות. עדי.
  19. היי מתן, מה נאמר במוסך? מוזמן לכתוב לי גם בהודעה פרטית. עדי
  20. בוקר טוב אני לא יכול להיות אובייקטיבי ולהמליץ עלינו אתה מוזמן להתרשם מהביקורות בקארספורום ו/או להתייעץ איתי בפרטי במה שתצטרך. עדי
  21. בוקר טוב אתה מוזמן אלינו לבדיקה ללא עלות לחברי הפורום. עדי
  22. זה חצי ניחוש כי הוא באמת לא עדכן, אבל לרוב מדובר ביוניט אור בלם. עדי
×
×
  • תוכן חדש...