Jump to content

yev

  • הודעות

    363
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של yev

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

15

מוניטין

  1. איזה יבשים פה כולם, הבחור כתב בבדיחות הדעת ואתם מתחילים להרצות שנפח זה לא הכל 🤦‍♂️ מזדה 3 מאובזרת נשמעת בול מה שאתה רוצה
  2. אנחנו עשינו מעבר דומה (ברכבים, בסיבה ובתקציב) לפני חודשיים. ממיקרה ידנית 2013 לקרוסובר (גם ידנית) 2017. שיפור עצום בכל פן, מאוד מרוצים. צריכת הדלק סבירה+ לא יותר. הויטרה צפופה יותר
  3. אני דווקא לא חושב שזה כ"כ חד משמעי. לדעתי יש בקרת יציבות (ובאמת, בלי זה לא הייתי רוכש רכב). כמה כריות אויר צריך לבדוק. בתאונה עצמית, כנראה סופר מיני בת שש תהיה בטוחה יותר, בתאונה עם כלי רכב נוספים, לא יודע, המשקל עושה את שלו. זה לא שמדובר ברכב משנות התשעים. הייתי ניגש לאתר של NCAP, קורא את המבחנים, צופה בסרטונים ומגבש דעה מושכלת
  4. yev

    מחשבות על גירושין..

    מה זה ראיית עולם שונה? אתם לא מסכימים על איך צריך לחנך ילדים? איפה לחיות? כמה לחסוך? או על ביבי מול לפיד? בין השורות, נדמה לי שאתה חושב שתמצא טוב יותר. לדעתי, זאת קללה של הרבה אנשים שלא התנסו מספיק לפני החתונה - אם כך באמת אתה חושב, רוב הסיכויים שאתה מגזים. אלא אם יש דברים מאוד ברורים וספציפיים, לא תחושות
  5. תודה לכולם! נקנתה קרוסאובר, ידנית כמובן, בינתיים מאוד מרוצים. שדרוג נהדר מהסופר מיני שלנו מכל בחינה.
  6. תודה רבה חברים, בסופ"ש ראיתי קרוסאובר עם נתונים טובים. מחר לוקח לבדיקה. מקווה שתצא נקייה כי אין הרבה מבחר של ידניים
  7. תודה לכולם! @yoav911gt2, נראה שהחליפו מנוע ב2019, ל1.3 טורבו, הוא חף מבעיות? @menir1 ייטי ידנית אין בלוחות כרגע, אבל הוספתי לחיפוש. עד כמה שזכור לי היו בעיות גם במנוע הזה (1.2ט) וגם בטיימינג? זה כבר נפתר בשנים האלה? את הדאסטר גם פסלנו בעקבות בטיחות לוקה בחסר. מעבר למחסור בבטיחות אקטיבית, גם הבטיחות הפסיבית לא משהו. אגב גם פה, זה אותו 1.2 טורבו בעייתי מהקשקאי והקליאו. ממש מתסכל, עושה רושם שיש הרבה בעיות במנועים החדשים האלה, לכל היצרנים. האם הקרוסואבר חפה מבעיות סדרתיות? נראה שהיא המתמודדת המובילה כרגע, בעיקר בגלל זמינות בלוחות
  8. שלום לכולם, אנחנו מחפשים להחליף את הרכב הראשי בבית ורוצים ג'יפון ידני. אנחנו זוג +2 וכלב. נוסעים כ18,000 בשנה. חשובים: בטיחות (פסיבית בעיקר, אבל גם אקטיבית זה פלוס), אמינות, מרווח. מעדיפים 2017 ומעלה ו80K ומטה. אבל גמישים בתקציב עבור משהו מתאים. שמנו עין על קאשקאי וקרוסאובר. יש עדיפות לאחד מהם מאיזשהי סיבה? איך האמינות של מנועי הטורבו שלהם? הבנתי ששל הקאשקאי יכול להיות בעייתי? אותו מנוע כמו בקליאו? רכבים שפסלנו: CRV ידנית - יקרה מידי אאוטלנדר ידני - גדול מידי, יקר מידי, מיושן מידי XV ידני - לא מוצאים בשנתונים הרלוונטיים וקצת חוששים מצפיפות, עגלתיות וצריכת דלק. תודה!
  9. רוביקון זה לא מה שקיבל 0 כוכבי בטיחות לאחרונה? שואל כי ציינת שאביזרי בטיחות מתקדים הם חובה
  10. yev

    רשמית: טסלה בישראל

    לא יודע מה זה הגרף הזה והמספרים האלה, אבל זה לא השירון, שעושה 0-100 ב2.4, לא 48-80
  11. הנה העלות החודשית שלי (הכל כולל הכל), הרכב הוא ריו 2014, ידני ולא סבל משום תקלות. עלה כחדש 76 אלף ש"ח: year 1 year2 year3 year4 year5 year6 km/year 14800 15200 11500 11345 20655 12100 total 2351 2074 1822 1744 1983 1468 הטוטל כאן כולל גם אבדן תשואה אלטרנטיבית של 4% (אם הרכב נקנה בהלוואה אפשר להכניס את הריבית שלה במקום) וירידת ערך של 15% בשנה, מה שנראה ריאלי מאוד יחסית למחירים ביד2 היום. מצטער אם אני מבאס, אבל אלה המספרים...
  12. אתה אופטימי מידי, בשביל 2000 ש"ח בחודש כולל הכל, אתה צריך להסתכל על רכבים של 80K מקסימום, רצוי פחות
  13. ברור, מדובר בשרשרת של החלפות שמתחילה ברכישת רכב חדש ומסתיימת בירידתו מהכביש לאחר אי אילו שנים ובעלים. קניית רכב חדש היא שמניעה את התחדשות כלל הצי. מסכים, זה מפתיע שלא לומר משונה. לדעתי, אנשים פשוט רוצים ויש להם את היכולת - וזה מה שמעודד, שלמרות שמדובר במוצר יקר שהשימוש בו נמוך יותר מפעם, עדיין קונים יותר. כלומר, לא שקונים יותר מכוניות, אלא שהמצב הכלכלי מאפשר. בדקתי, ב2019 עלו כ350K רכבים חדשים לכביש (לא רק פרטיים) וירדו כ250K, אז 0.71 יורדים על כל עולה
  14. וואו, איזה חדשות נהדרות. 1. המון מיסים למדינה 2. צי הרכב מתחדש, במכוניות פחות מזהמות ויותר בטוחות - גם לנוסעים ברכב וגם לאחרים עקב מערכות הבטיחות המתקדמות. כיף לחשוב שעל כל רכב חדש שעולה לכביש, יורדים (נגיד) 0.8 רכבים מזהמים, ללא בלימה אוטומטית, כנראה ללא בקרת יציבות ואולי אפילו ללא ABS 3. לא חושב שזה מקרב כל כך את נבואות יום הדין על הפקקים. אמנם כמות הרכבים עולה, אבל, ככל שיש יותר רכבים למשפחה, כמות הנסיעה הממוצעת פר מכונית יורדת - מצב טבעי למדינה שמתפתחת ושההון בה נהיה רב יותר וזול יותר 4. דווקא התקופה הזאת, של עבודה מהבית ודיגיטליזציה של שירותים, גוררת ירידה בנסיעה הממוצעת. מפתיע ומעודד שאנשים ממשיכים לקנות רכבים למרות זאת
  15. זה שאויר יכול לעבור, לא אומר שנוזל בלמים יכול לעבור
×
×
  • תוכן חדש...