Jump to content

yev

  • פרסום הודעות

    344
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות yev

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. היי, מדובר בקיה ריו 2014 1200 ידנית. במהלך נסיעה ארוכה הגיר לא נכנס להילוך חמישי, הרגיש כאילו דוושת הקלאצ' לא נלחצה עד הסוף, כמו כן הטמפרטורה במד החום החיצוני זינקה מ26 מעלות ל40 (חום המנוע נותר על 90, ללא שינוי). לאחר כמה דקות בצד הדרך הגיר החל לתפקד כרגיל. כבר כמה זמן בנסיעות ארוכות דוושת הקלאצ' מרגישה דביקה - דרוש קצת יותר כח כדי ללחוץ עליה והיא חוזרת למקום לאט יותר. כשהרכב קר אין שום בעיה. הרכב עם 85 אלף ק"מ, שמן גיר צריך להחליף כל 120 אלף, ולא הוחלף עד כה. מה זה? קלאצ'? שמן? משהו אחר? הרכב עדיין לא נבדק במוסך, אני רוצה שיהיה לי קצת מושג ל
  2. יכול להמליץ על ריו ידנית. יש לי 2014 כבר שש שנים וכ85K. אפס תקלות, תחזוקה זולה. כ1:15 עם רגל כבדה. בנוסף, לפני שקניתי, בזמנו, בדקתי די הרבה סופר מיניס בסביבת המחיר והריו היתה הכי הרבה רכב (פחות עניין של אבזור, אלא של מושבים, בידוד רעשים, מרווח)
  3. הרכב עם 80,000 ק"מ ועבר רק 3 טיפולים? תעבור הלאה, יש מספיק רכבים כאלה שטופלו בזמן.
  4. תבדוק קיה ריו, בזמנו כשקניתי אותה השוותי מול הרבה סופר מיני, הריו הרגישה הכי רכב - איכות חומרים, בידוד רעשים, מרווח, מושב וכו. חוץ מזה היא אמינה וחסכונית. 2013-2014 במצב טוב בתקציב שלך.
  5. שכרתי דוקאטו מ"אביטל" בבני ברק, חוויה חיובית. חווית המעבר - פחות, אם כמה נגלות עם סטיישן לא מספיקות לך, ממליץ לשקול שנית.
  6. מניסיון רב עם שני הרכבים, שניהם אמינים מאוד, אפס תקלות בסיויק במשך 8 שנים ואפס תקלות בריו במשך 4.5 שנים (ורץ). למרבה הפלא, צריכת דלק דומה בשניהם (אולי יתרון קל לריו אם ידני ולסיויק אם אוטומט). הריו מרווחת יחסית לסופר מיני, הסיויק צפופה יחסית למשפחתית. הטיפולים בסיויק יקרים, בריו ממוצעים. כל זה והבדל של 4 שנים אמור להצביע על הריו. אנחנו זוג עם ילד ומסתדרים בכיף עם הריו, כך שאם אתה רוצה לחסוך ממליץ על הריו. מעבר לזה, מצטרף להמלצה על הספייס וורסו.
  7. היי, אנחנו זוג +1 וכלב גדול, רוצים לטייל מידי פעם בשבילים בכיף בלי לפחד להתקע. זה יהיה הרכב הראשי בבית ( יש עוד אחד). ק"מ בשנה כ20K. תקציב עד 100K כשרצוי יותר לכיוון ה70K. על מה חשבתי: אאוטבק - תכלס מה שאני רוצה, יכולת שטח מעבר למה שאני צריך, המון מקום, נוחה ומבודדת ליום יום, אוהב את המראה. קצת נרתע מהוצאות דלק ואחזקה. XV - כמו האאוטבק רק פחות. אפשר ללכת על ה1.6 ואפילו על הידני, מה שמוסיף אופציות ומוריד עלויות. מסיבוב ביד 2, המחירים ממש גבוהים, רק קצת נמוכים מהאאוטבק באותם שנתונים. אז לא עדיף כבר אאוטבק? איך תא המטען? ראיתי שאומרים שהוא קטן. הוא יהיה מספיק נח אם המשפחה תגדל
  8. לזוגתי מיקרה ידנית, עושה כ25KKM בשנה, מתקרבת ל100KKM סה"כ. עד כה רק טיפולים תקופתיים (כל 20KKM), עלות טיפולים סבירה לרכב (באזור ה600 וקצת במוסך מורשה לטיפול רגיל). אין בעיה של גובה, הגג מאוד גבוה. אין בעיה של סחיבה. המושבים אכן לא משהו, במיוחד הספסל האחורי. לדעתי פנים הרכב הרבה יותר נעים מהסנדרו.
  9. מדובר בקיה ריו. אני חושב לנסות לבד בגלל שהחפיפה בין הפנילים כמעט ולא קיימת, באמת עניין של מילימטר וחבל לי לשלם כמה מאות שקלים אם יש מצב לסדר את זה ע"י משיכה\דחיפה בזווית מסויימת. אצלם תמונות כדי להמחיש כמה זה מינורי. תודה!
  10. היי, מישהו השאיר לי מתנה בדמות פגיעה קלה בכנף הקידמית. הנזק מינורי, פרט לכך שעכשיו בפתיחה, דלת הנהג מתחככת בכנף. נראה לי שמדובר בעניין של מילימטר, שניים. מישהו יכול לתת כמה טיפים על איך לסדר את זה לבד? רב תודות!
  11. שברולט שיחקו אותה! סוף סוף רכב חשמלי עם טווח ומחיר הגיוניים! בהחלפת הרכב הבאה בהחלט אשקול אותה. צריך לראות איך תהיה האמינות, אבל איזה בעיות כבר יכולות להיות? אין גיר, אין משאבות וצינורות, אין שסתומים, אין טורבו, אין רדיאטור וזה לא טסלה.
  12. אם כבר, דווקא מקדימה זה הגיוני, אין שם משקל. היה יכול להיות עוף מוזר, בלמי תוף מקדימה ודיסק מאחור. אני מניח שהמהנדסים עשו את החישובים... לגבי הצמיגים, זה כדי שחס וחלילה לא תעשה דריפטים
  13. איך זה מחיר טוב כשC1 עולה 49,900? 15,000 ש"ח או 30% יותר?! המעמד לטלפון הוא בדיחה לא מצחיקה. חוסכים עליכם וקוראים לזה טכנולוגיה חדשנית.
  14. תודה חברים! אתה בטוח שמשרד האנרגיה בודק בכל התחנות ולא באופן מדגמי\תקופתי? מדי פעם שומעים על תחנות שמוהלות דלק, יש תחנות שנתפסו יותר מפעם אחת! אם לעוד מישהו יצא לתדלק שם, אשמח לשמוע.
×
×
  • Create New...