Jump to content

yev

  • פרסום הודעות

    350
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות yev

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ראית את הסרטון שצירפת?? אם אתה רוצה להפעיל את המגבים (לא ניגוב אחד) אתה צריך גם ללחוץ על הידית, ובנוסף(!), לאחר מכן, ללחוץ על מסך המגע
  2. זה לא מה שהשופט טוען. אם הנהג היה מנסה, ברכב ללא מסך מגע, להזיז את השעון שעה קדימה תוך כדי נהיגה וגורם לתאונה, גם אז רישיונו היה נפסל. על אחריות הנהג לפעול בשיקול דעת ובהתאם לתנאי הדרך. חוץ מזה, לגמרי, זה טמטום שאין בטסלה ידית עבור הדברים האלה
  3. +1 למייל מנומס ומנומק. באמת שקשה לי לראות במה השיחה טובה יותר, חוץ ממראית של יחס אישי
  4. נראה לי שאתה סתם רוצה להתחדש וצריכת הדלק זה התירוץ. לא שיש עם זה בעיה, אבל לפחות תבין עם עצמך מה אתה רוצה ולמה. כסף ההחלפה הזאת לא תחסכוך לך.
  5. נראה לי שזה בעיקר מחלה של חומר זול ופחות האקלים. קרה גם אצלי, הזמנתי מעליאקספקס ב20-30 שקל, עבודה של 10 דקות להחליף (ואין לי שום נטייה או ידע מכני - עקבתי אחרי סרטון ביוטיוב)
  6. לחיצה על הקלאצ' בהנעה מקלה על המצבר (כמו עמעום אורות), כי היא מנתקת הגיר (גם אם הגיר בניוטרל, עדיין החלק שמחובר לקלאצ' מסתובב יחד עם המנוע). יש לי כזאת מ2014, עושה את העבודה כבר 6+ שנים ללא בעיות מכניות, מה שכן, הצבע מתחיל להתקלף
  7. היי, מדובר בקיה ריו 2014 1200 ידנית. במהלך נסיעה ארוכה הגיר לא נכנס להילוך חמישי, הרגיש כאילו דוושת הקלאצ' לא נלחצה עד הסוף, כמו כן הטמפרטורה במד החום החיצוני זינקה מ26 מעלות ל40 (חום המנוע נותר על 90, ללא שינוי). לאחר כמה דקות בצד הדרך הגיר החל לתפקד כרגיל. כבר כמה זמן בנסיעות ארוכות דוושת הקלאצ' מרגישה דביקה - דרוש קצת יותר כח כדי ללחוץ עליה והיא חוזרת למקום לאט יותר. כשהרכב קר אין שום בעיה. הרכב עם 85 אלף ק"מ, שמן גיר צריך להחליף כל 120 אלף, ולא הוחלף עד כה. מה זה? קלאצ'? שמן? משהו אחר? הרכב עדיין לא נבדק במוסך, אני רוצה שיהיה לי קצת מושג ל
  8. יכול להמליץ על ריו ידנית. יש לי 2014 כבר שש שנים וכ85K. אפס תקלות, תחזוקה זולה. כ1:15 עם רגל כבדה. בנוסף, לפני שקניתי, בזמנו, בדקתי די הרבה סופר מיניס בסביבת המחיר והריו היתה הכי הרבה רכב (פחות עניין של אבזור, אלא של מושבים, בידוד רעשים, מרווח)
  9. הרכב עם 80,000 ק"מ ועבר רק 3 טיפולים? תעבור הלאה, יש מספיק רכבים כאלה שטופלו בזמן.
  10. תבדוק קיה ריו, בזמנו כשקניתי אותה השוותי מול הרבה סופר מיני, הריו הרגישה הכי רכב - איכות חומרים, בידוד רעשים, מרווח, מושב וכו. חוץ מזה היא אמינה וחסכונית. 2013-2014 במצב טוב בתקציב שלך.
  11. שכרתי דוקאטו מ"אביטל" בבני ברק, חוויה חיובית. חווית המעבר - פחות, אם כמה נגלות עם סטיישן לא מספיקות לך, ממליץ לשקול שנית.
  12. מניסיון רב עם שני הרכבים, שניהם אמינים מאוד, אפס תקלות בסיויק במשך 8 שנים ואפס תקלות בריו במשך 4.5 שנים (ורץ). למרבה הפלא, צריכת דלק דומה בשניהם (אולי יתרון קל לריו אם ידני ולסיויק אם אוטומט). הריו מרווחת יחסית לסופר מיני, הסיויק צפופה יחסית למשפחתית. הטיפולים בסיויק יקרים, בריו ממוצעים. כל זה והבדל של 4 שנים אמור להצביע על הריו. אנחנו זוג עם ילד ומסתדרים בכיף עם הריו, כך שאם אתה רוצה לחסוך ממליץ על הריו. מעבר לזה, מצטרף להמלצה על הספייס וורסו.
  13. היי, אנחנו זוג +1 וכלב גדול, רוצים לטייל מידי פעם בשבילים בכיף בלי לפחד להתקע. זה יהיה הרכב הראשי בבית ( יש עוד אחד). ק"מ בשנה כ20K. תקציב עד 100K כשרצוי יותר לכיוון ה70K. על מה חשבתי: אאוטבק - תכלס מה שאני רוצה, יכולת שטח מעבר למה שאני צריך, המון מקום, נוחה ומבודדת ליום יום, אוהב את המראה. קצת נרתע מהוצאות דלק ואחזקה. XV - כמו האאוטבק רק פחות. אפשר ללכת על ה1.6 ואפילו על הידני, מה שמוסיף אופציות ומוריד עלויות. מסיבוב ביד 2, המחירים ממש גבוהים, רק קצת נמוכים מהאאוטבק באותם שנתונים. אז לא עדיף כבר אאוטבק? איך תא המטען? ראיתי שאומרים שהוא קטן. הוא יהיה מספיק נח אם המשפחה תגדל
  14. לזוגתי מיקרה ידנית, עושה כ25KKM בשנה, מתקרבת ל100KKM סה"כ. עד כה רק טיפולים תקופתיים (כל 20KKM), עלות טיפולים סבירה לרכב (באזור ה600 וקצת במוסך מורשה לטיפול רגיל). אין בעיה של גובה, הגג מאוד גבוה. אין בעיה של סחיבה. המושבים אכן לא משהו, במיוחד הספסל האחורי. לדעתי פנים הרכב הרבה יותר נעים מהסנדרו.
×
×
  • תוכן חדש...