Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

פתחו תחנת יעד במיקום נוח בשבילי. תחנה מודרנית, זולה ומציעה שטיפה חינם בתדלוק. הכל טוב, רק איך הדלק?

אף פעם לא נתקלתי ברשת הזאת. מישהו התנסה?

פורסם

יכול לדווח על התחנה בנס ציונה , מתדלק שם כמה פעמים בשבוע , לא היו בעיות , חנות נראת מודרנית משאר אחויתיה סדש וכדו

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
מה הסיבה שלדעתך הדלק לא יהיה טוב משאר התחנות? הרי הדלק מגיע מבזן.

הוא כנראה מתכוון בנושא דלק מהול עם מים וכדו

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
הוא כנראה מתכוון בנושא דלק מהול עם מים וכדו

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

אז אני אחזור ואגיב: משרד האנרגיה בודקת את כל התחנות. תחנות שלא עומדות בתקנים (אם אוקטן נמוך או מהול), היא מטילה קנסות כבדים על התחנות.

על המשאבות צריך להיות מדבקה כיול של משרד האנרגיה.

פורסם

תודה חברים!

 

אתה בטוח שמשרד האנרגיה בודק בכל התחנות ולא באופן מדגמי\תקופתי? מדי פעם שומעים על תחנות שמוהלות דלק, יש תחנות שנתפסו יותר מפעם אחת!

 

אם לעוד מישהו יצא לתדלק שם, אשמח לשמוע.

פורסם
אז אני אחזור ואגיב: משרד האנרגיה בודקת את כל התחנות. תחנות שלא עומדות בתקנים (אם אוקטן נמוך או מהול), היא מטילה קנסות כבדים על התחנות.

על המשאבות צריך להיות מדבקה כיול של משרד האנרגיה.

כל התחנות? כל הזמן? אשרי המאמין...

ואני חשבתי שמדבקת כיול מעידה על בדיקת כיול, ולא על טיב הדלק.

:turn-l:
פורסם
כל התחנות? כל הזמן? אשרי המאמין...

ואני חשבתי שמדבקת כיול מעידה על בדיקת כיול, ולא על טיב הדלק.

עצם העובדה שיש מדבקה בתוקף על המשאבה על כיול, מראה על כך שיש מעורבות של משרד האנרגיה בתחנה.

פורסם
זה לא בודק, וגם זה לא.

 

http://www.iba.org.il/bet/bet.aspx?type=1&entity=1151129

 

בפעם הבאה שאתה בתחנת דלק, תציץ במדבקת הכיול ובדוק מתי קרה לאחרונה.

לא הבנת את השאלה שלי: אני מסכים איתך שהטעתי את החברים בפורום וחשבתי שמרד האנרגיה בודק את כיול המשאבות. אבל אני בתור מתדלק (שעבד לא רק בתחנה אחת), היו מספר נציגים ממשרד האנרגיה שבאו לראות את התחנה שבה אני עבדתי ועובד.

לכן, כשאני רואה שיש מדבקה של משרד הכלכלה, אני מניח שהמדינה מעורבת בביקורת. כי לא יתכן שרק משרד הכלכלה יבדוק את כל התחנות, ומשרד האנרגיה לא יבדוק את התחנות.

 

בנוסף לכך, בשביל לגרום לפתיחה תחנה חדשה, יש הרבה מאוד אישורים מהמדינה (כמו לעמוד בתקנים של איכות הבור) בשביל לפתוח את התחנה. אפילו אחמיר, שעדיף ללכת לתחנה חדשה על פני תחנה ישנה, כי יתכן שבתחנה החדשה בדקו כל ציוץ, לעומת בתחנה הישנה קצת מחליקים (כמו בישראל).

פורסם
אז אני אחזור ואגיב: משרד האנרגיה בודקת את כל התחנות. תחנות שלא עומדות בתקנים (אם אוקטן נמוך או מהול), היא מטילה קנסות כבדים על התחנות.

על המשאבות צריך להיות מדבקה כיול של משרד האנרגיה.

תסתכל פעם על התאריך שרשום על מדבקה כזאת ותראה מתי הפעם האחרונה שהתחנה נבדקה. יש אולי שניים או שלושה פקחים שצריכים לבדוק את כל התחנות בארץ. זה לא שכל שבוע מתבצעת בדיקה כזאת.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

הבדיקות הן מגדמיות - ולוואי וזה היה גורף. לגבי "יעד" - אני מתדלק בתחנה ברעננה מדי פעם - אין תלונות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...