קיבלתי מהביטוח בעקבות תאונה 41,000 ואני רוצה לקנות רכב משפחתי.
הכיוון המרכזי שהלכתי אליו היה להשקיע את כל הכסף, אולי פלוס תוספת קטנה ביפנית / קוריאנית כמו מזדה 3, קיה פורטה, או יונדאי i25
מצד שני, ראיתי שפג'ו 308 - 2016 עם 110,000 קילומטר נמכר באזור ה-28,000. אני מקבל את הרושם שרכב קוריאני\יפני עם שנתון וקמ"ש מקביל יעלה לפחות 15,000 ש"ח אלף יותר. אני יודע שהתדמית שלו מבחינת טיפולים פחות טובה, אבל אם אני יודע מראש שאני מקדיש בערך 15,000 ש"ח נוספים לטיפולים, זה יכול להיות הימור משתלם? בנוסף עם רכב בסכום הזה אני יכול להרשות לעצמי לוותר על ביטוח מקיף שגם ככה כנראה התייקר באופן משמעותי בעקבות התאונה.
כמה ההבדל בטיפולים משמעותי? הייתם הולכים על משהו כזה?
תודה מראש על כל עזרה