Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס נהיגה מתקדמת - כדאי או לא ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום,

 

מישהו כאן התנסה / עבר קורס נהיגה ספורטיבית או משהו בסגנון ?

 

האם זה עוזר , לומדים דברים חדשים ?

 

אשמח לשמוע חוות דעת.

 

ברשותי POLO GTI וחשבתי לנסות קורס כזה או אחר.

 

זה נורא פשוט.

 

יש דברים שאם אתה לא לומד באופן מסודר ומתרגל, לא תדע.

הם לא אינטואיטיבים.

אם לא תלמד את המוח איך הטכניקה, היא לא תבוא מעצמה.

למשל, טניס.

קראטה.

שחייה.

 

נהיגה מבחינה זו היא כמו שחייה.

הרב מסוגלים להתקדם איזו בריכה, שתיים. הם לא שחיינים, כמו שמי שמסוגל לתפעל מכונית הוא לא "נהג".

יש גם כאלו שיכולים לשחות הרבה יותר מבריכה שתיים, כי פתחו כושר, אבל הם לא עושים את זה טוב. גם הם לא שחיינים.

הם חושבים שהם יודעים לשחות, רק שבפועל הם רחוקים ממימוש הפוטנציאל שלהם, כי הטכניקה שלהם שגויה.

 

נהגים זה אותו הדבר.

מכונית טובה יותר תיתן לך אולי יותר יכולות, אבל זה לא אומר שאתה ממש את הפוטנציאל של מה שאפשר לעשות איתה.

זה בלי להתייחס לעניין הבטיחותי.

 

אז כן - קורס מומלץ.

כי או שלמדת מסודר או שאתה לא יודע לנהוג נכון [ואחרי הלימוד צריך לבוא תרגול, אבל זה עניין אחר].

לאיזו רמה תגיע... זה כבר עם רמת ההשקעה שתבוא בהמשך וכל אחד והכישרון שלו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
...

נראה לי שהגדרת את זה הכי טוב.

אני גם רוצה לעבור קורס כבר תקופה, עד עכשיו זה לא קרה בעיקר מפאת חוסר זמן, חשבתי לעשות בחוה"מ.

 

ממה שהבנתי עדיף קורס עם מדריך אישי על קורס בבית ספר מסויים בכיתה? יש הפרש גדול במחיר?

פורסם (נערך)

אם זה יקר יותר זה תלוי במדריך. חשוב לציין שחוץ מאלטרנתיבי, היום כל מסגרות ההדרכה בארץ הן אישיות.

 

גם ״בית ספר״ כמו דרייב ארט זה רק און, ליאור וחופן מדריכים שאומנו ונבחרו על ידם ואשר מבצעים הדרכות אחד על אחד. כנ״ל עם ראם וגידי בפרו דרייב.

 

הדרכה אישית כזו היא ממוקדת יותר, ו״מעשית״ יותר במובן שהיא מתבצעת ברובה בכביש הציבורי. חוויות נהיגה זה עניין אחר.

 

בהדרכה קבוצתית רצינית, עדיין אפשר לקבל יופי של יחס אישי וגם נהנים מכך שיש מספר רב של מדריכים נוכחים, כל אחד עם צורת ההדרכה והנהיגה שלו. גם הצפיה בנהגים אחרים יכולה להיות מאוד מאירת פנים.

 

הדרכה כזו תתבצע ברובה במגרש (לא בכיתה, אשר משמשת רק ללימוד התיאורטי המקדים), ובבית ספר גדול יכולה גם לכלול מתקנים כמו סקיד-קאר, שאין למדריך או קבוצת מדריכים קטנה.

 

אישית, אני התחלתי בקורס קבוצתי והמשכתי לאימונים אישיים ולרוב, בוודאי למי שרוצה את הכיוון הספורטיבי, אני ממליץ על הכיוון הזה.

 

אבל מצד שני אני גם השקעתי הרבה יותר בפיתוח יכולת נהיגה מגננתית בזמן נהיגה מנהלתית בתנועה, ופחות בפיתוח מהירות ושליטה ברכב אז לך תדע....

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...