Jump to content

High Octane

  • פרסום הודעות

    1,193
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות High Octane

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
  1. לטעמי צורת הבדיקה של מכוני הרישוי והמדיניות של המדינה בנושא שיפורי רכב היא קטליזטור משמעותי בתחום הזה. ברגע שרכבי ספורט, שכל פשעם מסתכם אולי בקוילאוברים או צינורות בלימה שזורים או כל דבר אחר , והוא בצבע לא שחור סטנדרטי , מכוני הרישוי עושים את המוות לרכבים האלה. ולכן אין להם ברירה אלה ללכת לתחום האפור הזה. ואם נסתכל על המטרה של הטסט, - בדיקה של תיקנות ובטיחות הרכב, אז רכבים ששודרגו לרוב בטיחותיים פי כמה משפחתית מומצית שמתוחזקת בתחוזקת שבר עם עם צמיגים סיניים.
  2. נשמע הרבה מידי 110NM לבורג מוביל. הטורק הזה מתאים לסגירה של ברגי גלגלים.
  3. מה הכוונה יותר בולטת? מבחינת חדות הנהיגה, נהגתי על שתיהן, וה 208 מרגישה רכה יותר ולא חדה כמו ה OPC. מבחינת היום יום כנראה ה 208 עדיפה. בנוסף אני לא התחברתי לפנים של ה 208, אבל על טעם וריח.. OPC מאוד קשה למצוא היום, האקסמפלרים הבודדים שיש למכירה הם מסוחרים, וחלקן עברו תאונות עם שלדה.
  4. כל עוד הרפידות עומדות בתקן R90 אין בעיה לייבא אותן, כולל צלחות . MeTaLhAmMeR- לגבי הרעידות, זה כנראה בגלל החריטה, צלחות עדיף להחליף ולא לחרוט , במיוחד אם זה על רכב ספורט. הריח תקין לגמרי, תבוא פעם למסלול ותריח את זה כל הזמן. ולגבי ה RED STUFF זה רפידה לכביש, עם כל מה משתמע מזה. במסלול תרגיש דעיכה לאחר זמן קצר מאוד. רפידות מסלול בדר"כ עובדות הפוך כשהן קרות אין נשיכה וכשחם יש.
  5. תלוי במוסך, סביב ה 100-150 לסרן לא כולל מעמ.
  6. כן כולל נסיעה למסלול פעמיים או 3. לגבי מה עדיף, יילו סטאף לדעתי קצת יותר עמידות בחום גבוה. אם אתה לא מתכוון לעלות למסלול הייתי הולך על הסטראדה.
  7. היה לי 2 סטים של Yellow stuff, הרפידות נגמרות יחסית מהר משהו כמו 10KKM. לכביש הרפידות מספקות יכולת בלימה טובה מאוד ביחס לרפידות רגילות, במסלול לעומת זאת הפרידות מרגישות טוב בהתחלה אבל אחרי שמתחממות מאבדות מכוח הבלימה והנשיכה. עכשיו שמתי סט של Tarox Corsa ויש הבדל מורגש תחת עומס והנשיכה, לטובת ה TAROX. מצרף תמונה של הרפידה שלי אחרי 2-3 ימי מסלול ושאר הזמן נסיעה יחסית רגילה.
  8. זה בדיקה מאוד כללית, אם יש ספק צריך לבצע בדיקת קומפרסיה נורמלית. לשחזר יחס דחיסה זה בעצם לשים שמן סמיך מאוד, ישפיע על קירור המנוע לטווח הארוך.
  9. יש בטירת הכרמל בחור ששמו אליאס, עושה כיוון פרונט טוב. לגבי הבדיקה, היחידות של TOE, התבדרות אופנים נמדד במ"מ. בכל אופן הייתי משחק עם הזויות הזאת. כדי לקבל יציבות בק ישר בדר"כ צריך לעשות יותר TOE IN ( לרוב עושים את זה בהנעה אחורית). בהנעה קדמית נוטים לעשות TOE OUT קטן. בנוסף לזה לי נראה קצת ומוזר שבהנעה קדמית יש קאמבר של מינוס מעלה . הייתי בודק איתו שוב אם הטולרנסים שהוטענו תואמים לדגם של הרכב.
  10. החרם כבר הוסר כמעט במלואו. לא הייתי חושש בגלל החרם. מעבר לזה שהוכח שסמסונג מאיטים בכוונה את הטלפונים בעדכוני גרסאות שלהם. יש לי את ה P20pro והוא פשוט מעולה, לא הייתי חוזר לסמסונג.
  11. כמה שאלות: האם צילמת את הזויות של הרכב במכון פרונט? יכול לעזור להבין את הבעיה. הבעיה שאתה מתאר, אם להתייחס לזויות המתלים בלבד, יכולה להיגרם מכיוון TOE (התבדרות אופנים) לא נכון או לא מספיק. הייתי מנסה לעשות התבדרות לכיון החוצה TOE OUT , לרכב הנעה קדמית זה אמור לעזור ביציבות. לגבי המלצה למכון פרונט, מאיפה אתה בארץ?
  12. ממליץ מאוד על פיליפ! מסביר מעולה יש לו המון ידע וכיף ללמוד איתו.
  13. קדחת כנראה חור עמוק מידי או הדיבל קטן מידי ויש חופש\החור גדול מידי לדיבל .
  14. מדוע צריך בוקסה מיוחדת? אני שנים מוריד עם זרוע מגנטית, מבריג ידני ואז בוקסה 16 ארוכה. אם תסגור חלש מידיי ייתכן ותיהיה בריחת קומפרסיה.
×
×
  • Create New...