Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכון לבדיקת רכב בראשון לציון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כותרת**



כמה עולה בדיקה?

מה אני מקבל בדוח ומה עלי ליחס חשיבות?

כמה עולה העברת בעלות ומי משלם הקונה או המוכר?

פורסם

הבדיקה עולה באיזור ה500, טיפה יותר או טיפה פחות תלוי ברכב.

מה שמוסכם בין הקונה למוכר זה מי שישלם, לא נתקלתי כמעט במקרים בהם המוכר שילם. אתה קונה - אתה משלם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מה לא תקין, הרכב?

יש כמה אפשרויות. הראשונה, "לא משחקים, שיברו את הכלים", וכל אחד הולך לדרכו, הושקעו 500 ש"ח שהצילו את הקונה הפוטנציאלי מרכב לא תקין.

הדרך היותר סבירה, ניגשים למוסך לקבל הצעת מחיר על הליקויים, וסביר שהמוכר יקזז את זה מהמחיר המבוקש.

אבל שוב, כל מקרה לגופו. אם הרכב לא תקין ברמה מוגזמת, "שחוט" או מוזנח, ממשיכים לחפש.

בהצלחה.

פורסם

רכב עם עבר של תאונה עם משמעות בינונית או גבוהה.

רכב לא מטופל, עם בלאי לא סביר לגילו.

לפני למעלה מ-10 שנים בדקתי בקומפיוטסט מערב היו בסדר גמור, אני מניח שעדיין בסדר. יש עוד קומפיוטסט ברשל"צ, מחוות דעת בפורום הם גם בסדר.

פורסם

לפי דעתי קח את הרכב למוסך שאתה מכיר שמתמחה בחברת יצור של הרכב(למשל אתה קונה פיג'ו לך למוסך מתמחה פיג'ו) ותקבל מהם חוות דעת הרבה יותר מקצועית ואמינה מאשר מכון בדיקת רכבים לפני קניה שמה שהוא עושה זה לכסות את התחת של עצמו בזה שהוא רושם לך כל מני שטויות שלא תבוא אליו אחרי זה עם תביעה(במידה והרכב ישן אז רוב הסיכוים שיהיה לו מלא בלאי וככה יהיה רשום)

PEUGEOT 206XS

פורסם

מחזק מאוד את חוות הדעת שמעליי.

 

אם יש לך אפשרות לקבל חוות דעת רצינית ממוסך מתמחה - זה הכי טוב לגבי מצב מכני.

 

לגבי מצב שלדה - פחח טוב יוכל להעיף מבט

פורסם

היי לא מכיר מוסכים..מה שגם מוסך של הרכב מי אמר שהוא גם לא יגבה את עצמו.?

ואגב מזתומרת לגבות את עצמו למה אפשרי לתבוע ?אם המכון רשם משו וזה מתגלה לא טוב?

פורסם
?ץ...

כל מכון בדיקה לפני קניה מקנה לך כמה חודשים של אחריות על כל הבדיקה, זאת אומרת אם נגיד הוא אומר לך הגיר של הרכב תקין, ואחרי כמה ימים אתה רואה שהגיר לא באמת תקין(אני סתם זורק משהו זה גם יכול להיות מצבר או כל דבר אחר) אז אתה יכול לבוא אליו בתלונה שהוא אמר שזה תקין וזה לא, וככה אתה תובע אותו. זאת אומרת שהוא יגיד לך ששום דבר לא תקין באמת כדי שהוא יכסה את עצמו מתביעות. אבל מוסך מקצועי שמתמחה ברכב(ולא בבדיקה לפני קניה) יגיד לך בלי אינטרס לכסות את עצמו בגלל שהוא לא מביא לך אחריות אבל הדעה שלו הרבה יותר אמינה מדעה של מכון בדיקה לפני קניה

PEUGEOT 206XS

פורסם
כל מכון בדיקה לפני קניה מקנה לך כמה חודשים של אחריות על כל הבדיקה, זאת אומרת אם נגיד הוא אומר לך הגיר של הרכב תקין, ואחרי כמה ימים אתה רואה שהגיר לא באמת תקין(אני סתם זורק משהו זה גם יכול להיות מצבר או כל דבר אחר) אז אתה יכול לבוא אליו בתלונה שהוא אמר שזה תקין וזה לא, וככה אתה תובע אותו. זאת אומרת שהוא יגיד לך ששום דבר לא תקין באמת כדי שהוא יכסה את עצמו מתביעות. אבל מוסך מקצועי שמתמחה ברכב(ולא בבדיקה לפני קניה) יגיד לך בלי אינטרס לכסות את עצמו בגלל שהוא לא מביא לך אחריות אבל הדעה שלו הרבה יותר אמינה מדעה של מכון בדיקה לפני קניה

 

מצצד שני כן חשוב אחריות לא כול דבר מגלים בבדיקה..

פורסם
מצצד שני כן חשוב אחריות לא כול דבר מגלים בבדיקה..

 

בסדר, אהל אתה תקבל חוות דעת של בעל מקצוע שהאינטרס שלו זה אתה ולא רק לכסות את עצמו, תמיד קל להגיד שיש למנוע נזילה למקרה שיהיה בעוד חודש בטעות או משהו, אהל מוסך מתמחה גם יראה לך שאין נזילה(במידה ובאמת אין)

PEUGEOT 206XS

פורסם
מצצד שני כן חשוב אחריות לא כול דבר מגלים בבדיקה..

תקרא את כתב האחריות בגב טופס בדיקה. תראה שכל מימוש אחריות מתחיל בהשתתפות שלך של איזה 3000 ש"ח.

הסתייגות - לא בטוח שבכל המכונים זה ככה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...