Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לפני 4 שנים עברתי רענון נהיגה, דבר שמחייב כל נהג עם ותק של 6 שנים רשיון - לאחר מכן קיבלתי את הרשיון החדש לעשר שנים בדואר - לא זכור ששילמתי משהו, וגם אם שילמתי כנראה מדובר בסכום זעום.

 

אשתי עברה לא מזמן גם את הרענון, אבל קיבלה דרישה לתשלום של 420 שקלים בשביל לקבל את הרשיון שלה ל-10 שנים.

 

לי זה נראה מאוד תמוה שהעלו את האגרה לסכום כזה רק אחרי 4 שנים, כמובן שאברר עם משרד הרישוי לפשר התשלום.

 

מישהו לאחרונה גם קיבל את הרשיון אחרי 6 שנים על הכביש וקיבל את הדרישה הזאת?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זה מצחיק, כי לא מזמן קיבלתי תעודת שחרור משירות מילואים.

 

בפועל היתה לי יחידת מילואים - אבל הם לא קראו לי מאז שהשתחררתי, עד שלפני חצי שנה הביאו לי תעודת שחרור ממילואים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איציק, אותו דבר איתנו בדיוק. אשתי קיבלה את הטופס הזה, למעלה מ400 ש"ח בשביל פלסטיק חדש, מה לעזאזל!?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

זה לא בשביל פלסטיק. זו אגרה. כמו שיש אגרת רישוי רכב שאנחנו משלמים כל שנה, יש אגרת רישיון נהיגה. אין מה לעשות.

 

אם במהלך 10 שנים ילך הפלסטיק לאיבוד ותרצה להוציא חדש, לא תצטרך לשלם עוד פעם 400 ש"ח אלא רק את עלות הניפוק של הפלסטיק שהיא כמה עשרות ש"ח.

 

 

פורסם

לא מדויק, גם כאן תאלץ לשלם אגרה אבל היא מופחתת. עלות הנפקת כרטיס לפי פרטי המכרז שהתגלו לאחרונה בעקבות משפט על מכרז חדש הוא באיזור 10שקלים ומטה על ידי דפוס בארי.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

"אגרה" -

כאילו כל אחד מאיתנו הנהגים לא משלם אגרה שנתית על כל רכב בבעלותו, לא קטנה במיוחד. כאילו שהוצאת הרשיון עצמו אינו הליך יקר בטירוף.

 

אני מבין שטכנית זו 'אגרה' שונה, כי האגרה השנתית היא על כלי הרכב, וכי עלות הרשיון היא חד פעמית בעוד שהאגרה הזו היא מחזורית -

פשוט ברור לי שהמס הזה זה סתם עוד תשלום שהאצילו עלינו בלי סיבה מיוחדת, קצת כמו אגרת הטלויזיה.

בגלל שזה 'רק' 400ומשהו שקלים כל כמה שנים אז אנחנו סותמים את הפה, בפועל מה בדיוק הסיבה שצריך לשלם את זה? איזה מערך מיוחד קיים שמצדיק את התשלום הנ"ל ואינו מכוסה ע"י משרד התחבורה ושאר הגופים הקיימים..?

 

סתם עוד מס בולשיט.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אתה אולי צודק, אבל למה אתה כותב את זה כאן?

 

איך הפורום יכול לסייע?

 

תכתוב לרשות המסים, לשר התחבורה, שיקימו ועדה ויבחנו את הנושא.

 

 

סתם להתבכיין בפורום זה מיותר. יש מס. אתה אזרח במדינה, תשלם.

 

אם נכתוב על זה בפורום מיליון עמודים יורידו את המס? לא. אז בשביל מה?

 

 

פורסם

תשמע, וואלה, אתה צודק לגמרי.

 

על הדרך אני ממליץ שתפעים מקלדתך לכל שרשור בו מדובר על יבואן שמגזים במחירים, כל שרשור בו יש דיווח על עבריין כזה או אחר, כל שרשור המדבר על יוקר המחיה / פוליטיקה / אקטואליה, ופמפם משנתך גם שם. בכל המקרים האלו כתיבה בפורום (כנראה) לא תשנה את המציאות אז למה לבזבז מקום אחסון על השרת?

 

אם תיישם את ההשקפה הזו על כל השרשורים והמשתמשים אני בטוח שתצליח לחסוך מינימום 30% אחסון ותעבורה :mm_yeah:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
תשמע, וואלה, אתה צודק לגמרי.

 

על הדרך אני ממליץ שתפעים מקלדתך לכל שרשור בו מדובר על יבואן שמגזים במחירים, כל שרשור בו יש דיווח על עבריין כזה או אחר, כל שרשור המדבר על יוקר המחיה / פוליטיקה / אקטואליה, ופמפם משנתך גם שם. בכל המקרים האלו כתיבה בפורום (כנראה) לא תשנה את המציאות אז למה לבזבז מקום אחסון על השרת?

 

אם תיישם את ההשקפה הזו על כל השרשורים והמשתמשים אני בטוח שתצליח לחסוך מינימום 30% אחסון ותעבורה :mm_yeah:

 

אתה מכליל פה. במקרה של יבואן, יש טעם.

 

זה מאפשר לך לקבל תמונה מסויימת, אולי לפנות ליבואן אחר.

במקרה של עבריין - זה כמו חדשות.

 

פוליטיקה זה תחום נפרד רחב מאוד.

 

בשאר המקרים כמו יוקר המחיה, מסים אגרות וכו' - זו בעיקר בכיינות. אישיות לא קורא בדרך כלל את השירשורים האלו ולא מגיב בהם.

 

הם לא מביאים לי מידע חדש שלא ידעתי מקודם ואין ביכולתם להזיז דברים כלומר הם מיותרים. וגם אין לך שום דרך חוקית להימנע מהתשלומים האלו.

דעתי האישית כמובן.

 

 

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תוך כמה זמן ממתי?

אם הכוונה היא, כמה זמן לפני פג התוקף של הרישיון הנוכחי, אז אני (ואבי) קבלנו כחודש/חודש וחצי לפני שהרישיון שלנו היה פג תוקף.

כשבוע לאחר התשלום (במרשתת) רישיון הפלסטיק נחת בתיבת הדואר.

פורסם

קבלתי לפני שנה גם את אגרה הזו, ואם זכרוני לא מטעה הסכום היה כמו אשתו של פות"ש.

 

בעניין האגרות: נגזר עלינו לשלם, והמחירים הוא קבוע ומעצבן. מה שיותר מעצבן אותי שאי אפשר לשלם את אגרת הרכב מלבד הדואר שכמעט ולא נותן אשראי נורמלי.

פורסם

אתה יכול לשלם בכ"א במרשתת או ברישוימט

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...