Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אפשר גם להגיד הרבה על F35 החדש.[...]יחד עם זאת אנחנו מדברים בשרשור הזה על רכבים שמיוצרים בכלל במפעלים אחרים, מחלקים אחרים ותוכננו כל ידי מהנדסים אחרים. לכן אין שום קשר.

 

נכון, אבל זו דוגמה יחסית חריגה במערב. ברוסיה יש דוגמאות כאלו בכמויות. אמנם אני לא מכיר דוגמאות עדכניות מעולם הרכבים הפרטיים, ולכן לא הצגתי את דברי כאיזושהי טענה נחרצת, אבל בכל זאת ההיקש בין התחומים הוא מתבקש.

 

אנשים משתמשים בהיקשים הרבה פחות טובים כדי לבסס את הנחיתות של התוצרת של מזרח אסיה, למשל.

 

נכון, שבכל היקש מסוג זה יש מידה מסוימת של מהותנות, אבל מצד שני גם אי אפשר להתכחש לתפקיד של התרבות בלאום כגורם המעצב איכות ובקרת איכות בתעשיה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חן, במקרה היה לנו כאן בישראל את הרכב הסיני הראשון שכניראה הגיעה ארצה אי שם בתחילת שנות ה90'.

הרכב היה מיניבוס זעיר המבוסס על מכלולים של דיהטסו הייג'ט. כל המכלולים של דיהטסו היו מעולים ואמינים מאוד: מנוע, גיר. הבודי היו מיוצר בסין: צבעו ישר על מתכת, הרכב נרקב עד חורים ב5 שנים, גימור היה מזעזע ברמות. כל מה שהיה סיני ברכב הזה, היה נחות שנות אור מרכבים כאלה כמו זופורוז'ץ (וזה רכב סופר נחות) של אותה תקופה.

 

מה ניתן להסיק מזה על רכבים סיניים מודרניים? כלום!

 

אם יש בעיות בF35, האם אני יכול להסיק שיש גם בעיות בסילבראדו?

 

הדיון של דוגמאות מיותר לחלוטין. גם במערב יש פאקים - כל הזמן, גם אצל יצרניות הגדולות בעולם עם מוניטין של אמינות.

 

בדיון הזה יש משמעות, רק אם מדברים על רכב ספציפי ויש עדויות אמיתיות על טיב הרכב (לא ז'וריק וחבריו מיוטיוב). נכון לעכשיו הפידבק ממגאזינים רוסיים מכובדים הוא מעולה (זה לא המגאזינים שמהללים את הת התוצרת הרוסית ללא קשר לאיכות). AUTOREVIEW למשל מבצע גם בדיקות אמינות משלו (כולל בדיקות חלודה), אחרי זה מפרק את הרכב לגורמים ובודק שחיקה, הם מבצעים מבחני ריסוק עצמאיים. VAZ מקשיבים לפידבק ממגאזין הזה ומשפרים לפי ההערות שלהם.

וזה מכאזין שיודע להראות בעצבע על ברגים חשופים, חוטי חשמל תלויים וכד'.

 

לפי הביקורות שלהם, הרכבים האלו בהחלט ראויים להיות באותה שורה כמו דצ'יה - LOW COST למדינות מתפתחות. אי אשר להשוות רכבים כאלה עם רכבים שמיועדים לעולם המערבי כי האיכויות שונות לחלוטין, אפשר לשפוט רק שימושיות.

לאדה בין היתר מנסה לתת אפילו עיצוב טוב.

 

ברור שלא הייתי קונה רכב מקטגוריה כזאת, לכן אני לא מנסה להגן.

אני מבין גם את הכעס ואנטיגוניזים של יוצאי ברה"מ לתוצרת רוסית. אבל אני מנסה לאזן בין הרגשות לא מבוססות וכעס מזכרונות העבר על התקופה שהשאירה טראומה וצלקות נפשיות לאנשים, לבין תוצרת העכשיוית הרוסית.

הרכבים שהם מייצרים עכשיו הם בהחלט ראויים לרמת LOW COST למדינות מתפתחות ובהחלט שווים באיכות ואמינות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

^ אני לא אתווכח איתך על טיב הרכבים כי ברור לי שאין טעם, אתה סובל מאהבה עיוורת, אבל זה בסדר, גם אני פעם חשבתי שחברה שלי הכי יפה בעולם ומי זאת בכלל גל גדות.

 

שאלה אחת נותרה לי אליך - יד על הלב, אתה מוכן לתת מקדמה על VESTA\XRAY ביום שישיקו את המותג בארץ?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
בדיון הזה יש משמעות, רק אם מדברים על רכב ספציפי ויש עדויות אמיתיות על טיב הרכב (לא ז'וריק וחבריו מיוטיוב). נכון לעכשיו הפידבק ממגאזינים רוסיים מכובדים הוא מעולה.

 

כמובן שאם יש לך ראיות מוצקות בשבחו של רכב מסוים (או כל מוצר אחר) אז זו ראיה עדיפה.

 

אני עדיין מסופק, לא בשל איזשהו אנטגוניזם של יוצא ברית המועצות (כי אני לא), אלא בגלל שתקשורת בלתי משוחדת ברוסיה זה מצרך נדיר.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
תקשורת בלתי משוחדת ברוסיה זה מצרך נדיר.

 

71581811.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

שאלה אחת נותרה לי אליך - יד על הלב, אתה מוכן לתת מקדמה על VESTA\XRAY ביום שישיקו את המותג בארץ?

אם תקרא את הפוסט הקודם, תיראה שיש תשובה לשאלה שלך (ולא, לא שיניתי או הוספתי תוכן בעריכה)

 

אתה סובל מאהבה עיוורת

אני, אהבה עיוורת ללאדה? :lol: עשיתי משהו רע שאתה חושב שמגיע לי לנסוע על רכב למדינות מתפתחות?

אני מתיחס ללאדה כמו כל שאר תוצרת דומה שחלקה משווקת אפילו בארץ. בשבילי זה לא רכב ראוי לנהיגה.

אבל למען ההגינות, אם כבר משווקים כאן ייצורים כאלה (מבחינתי זה מעיד על דגרדצייה כלכלית בארץ), ללאדה הזאת בהחלט יש מקום כשווה בין שווים בקטגוריה LOW COST.

 

אם כבר אהבה עיוורת, אז המקום המוטורי בלב שמור אצלי רק למרצדס (האמיתית עם הנעה אחורית).

 

אני חושב שיש לך שנאה עיוורת בעקבות טראומה כלשהי - התיחסתי לזה גם בפוסט הקודם.

 

עריכה: במיוחד בשביל דוברי רוסית, להלן סקירה על VESTA מבית AUTOREVIEW :

למי שלא מבין את השפה: ניהוג מצויין עם פידבק טוב מההגה, הגה מתכוון לגובה ולאורך, דלתות נסגרות עם סאונד טוב, בידוד רעשים טוב. לאור רמה של ניהוג הסוקר מעלה את הציפיות מהרכב והיה רוצה צליל יותר נעים לאיתות, חיצים דקים יותר במחוגים של הדשבורד. הוא מסביר שהמתלה הקדמי הוא פיתוח עצמי של לאדה, מתלה אחורי של רנו ליף אחרי שינוי וכיול.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
דלתות נסגרות עם סאונד טוב[...]הסוקר מעלה את הציפיות מהרכב והיה רוצה צליל יותר נעים לאיתות, חיצים דקים יותר במחוגים של הדשבורד.

 

:puzzled:?

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

כל זה טוב ויפה, אבל אחד שקונה רכב רוסי צריך לקחת בחשבון שהוא הולך לשרוף שעות רבות על תיקוני הרכב. גם ברוסיה, מי שקונה תוצרת-בית, כבר מכין את עצמו נפשית לזה. אנשים האלה נההים מכונאים כנגד רצונם. אחרים - אלה שקונים רכבים נורמאליים, בכלל לא יודעים איך האוטו שלהם נראה מלמטה.

 

אין לי מושג, למה לייבא את זה לארץ. אין טעם לבזבז עוד 8 מ"ר שטח - מדינתנו גם כך קטנה.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

ברוסיה החלקים זולים וקיימים בכמויות, שזה נכון לארץ מוצא של כל רכב (כל רכב הכי משתלם לאחזקה בארץ המוצא שלו), שזה יתרון יחסי על לקנות רכב מתוצרת חוץ, ולשלם הון תועפות על התיקונים כשמשהו יתקלקל.

 

בארץ זה לצערי נכון לגבי כל רכב.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...