ערב טוב לכולם,
הרכב: פיג'ו 306
מנוע: 1.6 NFZ
שנת יצור: 1997 (לפי הרשיון), אך נראה לי שהיא דור ראשון לפי הצבע (פגושים שחורים והאוטו לבן)
קילומטרז': 123K
צריכת דלק: 1:13.5-14
טיפול אחרון: 115K (החל משמן ועד לאטמי שסטומים)
נסיעה יומית: 190 ק"מ (עובד במרכז גר בצפון)
קראתי המון פה בפורום על הרכב ובעיית ההתחממות, ואף ניפעתי בעצמי פעם בגלל הטרמוסטת.
אך זאת לא השאלה. הבעייה היא כזאת (וכן קראתי וחיפשתי בפורום לכל השואלים) הרכב מתחמם
בנסיעות ממושכות על סל"ד גבוהה (4K) עד בערך 97 מעלות.
כאשר הנסיעה בין עירונית רגילה, לא כביש 6 הכל בסדר והרכב שומר על חום נורמלי (90 מעלות).
בנוסף זה לא משנה האם אני נוסע עם מזגן או ללא. בפקקים לא עובר את ה94 מעלות.
הרכב שמור בצורה מטורפת, עבר טסט לפני חודש והכל פיקס עם פליטת מזהמים שואפת לאפס.
בנוסף החלפתי טרמוסטת ורדיאטור, הוונטות נדלקות כמו שצריך.
כך שלמראית העין הכל בסדר גמור אך אני מודאג מהעניין כיוון שהקיץ התחיל ובזמן הקרוב הנסיעות
יהיו ארוכות (עד שאמצא דירה במרכז).
פניתי בנושא למוסך והם לא היו מודאגים ככל וגם כשבכל מקרה ביקשתי לבדוק אז הם לא מצאו
כלום ואמרו שאולי זאת המשאבת מים.
יש הטוענים כי באמת אין רע בחום הזה אבל מה שבטוח שזה מקצר את חיי המנוע, אבל האמת היא
שאני מוכן להשקיע עכשיו בשביל לשמור על המנוע כי הוא במצב מעולה.
תודה לכל המגיבים