Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Smart Drive, מישהו מכיר ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב קצת בדקתי איך זה עובד והנה המסקנות:

 

מכשיר כזה כל מה שהוא גורר(כרגע), שאם הם יחשבו שאתה נהג מסוכן הם לא יבטחו אותך או ינסו לעלות לך את הפרימה, במצב של תאונה אין להם ברירה, יש חוזה כתוב וזה לא משנה שיטת מצליח או לא, חוזה משפטי חתום וכל מה שקורה בחוזה המשפטי תקף.

 

בנוגע להתקנה, ההתקנה היא פשוטה, פשוט מחברים את ההתקן ל OBD ברכב.

 

בגדול אחרי קצת בירור, אם אתה נהג רגוע ומתון זה יכול לבוא בטובתך כי אם תקבל שם ציון בטיחות גבוהה אז תזכה להנחה נחמדה בביטוח המקיף שנה הבא כל עוד אתה מסכים לוותר על הפרטיות שלך.

 

מבחינת פרטיות, חברת ביטוח לא מקבלת מידע כלל חוץ מכמות הק״מ שאתה עושה, ציון החיסכון שלך וציון הבטיחות שלך.

שרשרת המידור של השירות זה אורנג׳ ספקית השירות והיא מקבלת את כל הנתונים ממכשיר שמשדר, משם היא משתמשת בחברת טרפיקלוג בשביל לפענח את המידע ולנתח אותו, הם בעצם אלו שקובעים את כל הציונים ולסיום כמו שרשמתי מקודם, חברת הביטוח מקבלת את המידע הזה בסוף התהליך אז כל מי שחושב שחברת הביטוח יכולה לדעת איפה אתה נמצא בכל נקודה ונקודה, מסתבר שלפחות כרגע הם לא.

 

בנוסף, מסתבר שיש כל מיני חברות עם צי רכבים שמשתמשות בשירות הנ״ל בשביל לקבל פידבק אמיתי על הנהגים שלהם, לא מדובר על רכבי ליסינג שעובד מקבל הביתה אלה רכבי עבודה נטו, כמו רכב שליחויות, רכב טכנאי, רכבי הסעות פרטיים וכו׳..ולפי נתונים אלו הם מצ׳פרים את הנהגים הכי ביטחותים כל חודש, כמו כן זה גם גורם לעובדים לנוסע בצורה בטוחה יותר שהם יודעים שהם מנותרים בזמן אמת, בנוסף אם רואים עובד שנוסע במהירות חריגה, קצין רכב מקבל התראה מיד על העניין ואז בדרך כלל הוא מתקשר אליו..

 

ובנוגע אלי, כרגע לא החלטי אם אני מסכים להצעה הזו או לא..

 

האם תוכל לעדכן על נסיונך בשנה שהיית עם הרכיב?



האם קיבלת הנחה, וכמה?

האם המערכת דיווחה על חריגות סבירות או שהיתה לא הגיונית?

אשמח אם לעוד מישהו יש תובנות בנידון.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...