Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי שלא ישב ברכב הזה לא הרגיש מושב מפנק מימיו.

 

לעניין העיצוב, אני דווקא מאוד אוהב את העיצוב In Your Face שלו. כוחני ואלגנטי במקשה אחת, יחד עם תחנת כוח מתחת למכסה המנוע.

 

ולשאלת ה"מה העניין לקנות את אותו הרכב?" - כנראה שנדע לענות לך, ואתה תדע לענות לעצמך, כשנוכל להרשות לעצמנו פינוקים כאלה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לצד ההערכה הרבה לאדם שבנה עצמו (תרתי משמע) בעשר אצבעותיו ונכון להשקיע סכומים לא מבוטלים באהבה שלו למכוניות,

 

אני חייב לציין שכאשר בכל פעם שהוא (או דומיו) רוכשים מכונית כזו ודואגים ליידע את גופי התקשורת הגדולים על כך -

כסף ברור שלא חסר להם, אבל את מה שכן חסר להם שום סכום בעולם לא יצליח לקנות...

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

לא זכור לי שהוא פירסם את זה שהוא ייבא אותה. למישהו יש קישור לידיעה כזאת?

 

זה כנראה הגיע לרשת על ידי אנשים שצילמו אותה בנמל ובדרכים.

 

אני ממש אוהב איך אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם דברים כאלה, מרגישים בנוח לצאת מנקודת הנחה שכל דבר גרנדיוזי שאנשים כאלה קונים זה ישר כדי לפצות על משהו, ולא חס וחלילה כי הם באמת אוהבים את זה.

 

זה מין קטע כזה שרץ פה לא מעט בפורום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

יש לו בחניה גם פרארי איטליה, מזראטי ועוד....אולי אחד האנשים הכי חכמים שאני מכיר, למה? כי הוא אשכרה נהנה מהכסף ולא שומר הכל בחשבון הבנק עד המוות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קראתי את הכתבה בבוקר. ראיתי פעם סקירה באנגלית על הרכב הזה, יש בה הרבה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
לא זכור לי שהוא פירסם את זה שהוא ייבא אותה. למישהו יש קישור לידיעה כזאת?

 

זה כנראה הגיע לרשת על ידי אנשים שצילמו אותה בנמל ובדרכים.

 

אני ממש אוהב איך אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם דברים כאלה, מרגישים בנוח לצאת מנקודת הנחה שכל דבר גרנדיוזי שאנשים כאלה קונים זה ישר כדי לפצות על משהו, ולא חס וחלילה כי הם באמת אוהבים את זה.

 

זה מין קטע כזה שרץ פה לא מעט בפורום.

 

אם הכוונה למה שרשמתי, אזי תנוח דעתך,

אני ״קצת״ מכיר איך הדברים האלו עובדים.

הרבה אנשים קונים הרבה דברים יקרים הרבה יותר מהמכוניות האלו (מטוסים, יאכטות, בתי נופש בחו״ל) ולא מקבלים כותרות בעיתונים ואתרי אינטרנט.

אבל איכשהו יש אנשים שבכל פעם שהם מתחדשים במכונית כזו זה מגיע לעיתון, לא מודלף ולא סקופ.

הם, או מי מטעמם דואגים ליידע את העיתון והם גם שמחים להתמסר להצהרות וראיון.

 

עיני אינה צרה כלל וכלל,

אבל לדעתי, אם מישהו חייב שמדינה שלמה תדע על המכונית החדשה שלו, על בת הזוג שלו, על הדירה או כל דבר פרטי אחר, זה ממלא אצלו משהו ששום סכום כסף בעולם לא יקנה.

 

סביר להניח שהאיש מרוויח הרבה יותר ממה שאני אי פעם אוכל לבזבז ואני שמח בשמחתו ולא אבקר שום מהלך עסקי וכלכלי שלו - כי בזה הוא מבין הרבה יותר ממני.

אבל יש דברים שאני כן מבין בהם, הם לא קשורים לכסף, הם קשורים לאופי וטבעם של אנשים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

זה בדיוק העניין.הכסף ממלא לו גם תשומי.וכל הכבוד לבן אדם שמשחרר סכומים כאלה של כסף ונהנה ממנו כמו שצריך.מוריד קובע בפניי אנשים כאלה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

צולם אצלו בבית קליפ של נועה קירל,הבן אדם יודע לחיות נכון.

 

Sent from my G7-L01 using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

סורי, אולי לא הבנתי משהו, אבל בעוד אני מבין היטב מדוע מישהו ירצה רולס רויס בחנייה, אני לא כ"כ מבין למה הוא צריך שתיים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הוא לא צריך, הוא רוצה! ואם יבוא לו הוא יקנה גם 10 רולס רויס.

קרמבו, יש אנשים שאוהבים להתרברב בכסף שלהם ויש כאלה שלא, אין פה נכון או לא נכון.

אני רואה את התגובות של אנשים מסכנים באתרים ישראלים בהם פורסם האוטו שלו,

הרוב כאלה קנאים, מגעילים, שופטים אותו ישר.

כנראה שזהו טבעם של רוב בני האדם.

פשוט מזעזע.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...