Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס RC200t F ספורט - מבחן דרכים


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצד שני במשך שנים העיצובים היו יותר מדי משעממים. הם מזיזים עכשיו את המטוטלת לצד השני, בשלב מסוים היא תיעצר במקום הנכון.

זה לא פשוט לייצר לעצמך שפת עיצוב, בטח כל כך מהר.

שימו לב שלקומץ היצרנים (לרוב אירופים) שיש היום ״זהות״ עיצובית מדובר למעשה בווריאציות על מראה בן 40-50 שנים.

לקאדילק לקח יותר מעשור להגיע מה-CTS הראשונה לזו של היום.

אצל היפנים בכלל אין על מה לדבר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אותי יותר מעניינת ההשוואה ממקום של כיף,כיף לנהוג בו או לא?

מאוד מבין שהרכב נופל בקטגוריה משונה כהשוואה לרכב אחר.

השאלה היא,כמה כיף לעומת רכבים שנמצאים לידה בקטגוריה.

יהיה לי כיף לנהוג בה? או סתם חפיף,אני התלהב ממנה בנהיגה?

או שבגולף GTI יהיה יותר כיף? סתם דוגמה,לא להשוואה.

אם כל הכבוד לבמוו ויש כבוד,ה435 מאתגרת שלדות בלחיצה חצי

עדינה על הדוושה בכל יציאה,סיבוב,ה328 לדוגמה מאתגרת מעט,

אך לא מידי אבל בנהיגה היא מלהיבה ה328 חדה פרועה וכיפית

ומצד שני יכולה להיות גם מדויקת.

מהסיכום הכלל אפשר להבין שהיא מדויקת,אבל האם היא כיפית?

סורי לא הבנתי לגמרי,אז שאלתי.

תודה רבה על הסיכום,רכב מעניין כנראה.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תלוי מאוד מה ה״כיף״ שלך.

כי היא יכולה לשייט ולפנות מהר ובביטחון אם יש מי שזה הכיף שלו אז כן. היא כיפית.

 

אבל היא לא ״כיף״ בקטע של תקשורת עם הנהג, או נהיגה עם דקויות של משוב מההגה, העברות משקל, היגוי וכו׳. בעיקר תחת עומס.

 

היא לא כיף כמו מיאטה, GT86, gti או מגאן RS

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע,

 

מדבריו של קרבו בהודעה האחרונה אני יצאתי מבולבל, התמונות והמלל בסיקור התייחסו ללקסוס ספורטיבית, אני די בטוח בכך, אבל תיאור ה"כיף" שהמכונית מספקת בוודאות מתייחס לדגם ספורטיבי של Audi, כזה שמשייט ופונה מהר מאוד ומהנה בערך כמו מחלקה אונקולוגית.....

 

בקיצור, לא נשמע כמו יותר מדי פאן, קצב מהיר אך ללא שום "נשיכה".

 

אני מניח שהמתחרות הגרמניות יכולות להמשיך לישון טוב בלילה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחות או יותר,

מהירה, מדויקת וגם מהנה - אבל לא כיף של ״וואוו, בוא נעשה את הכביש הזה שוב!״.

בכתבה אמרתי את זה פחות או יותר כך:

״בשורה התחתונה, כמו אצל מכוניות אחרות, כל עוד לא מתקרבים למגבלות, היא ממש כיף גדול – באיזור המעטפת בו מכוניות באמת טובות כמו ב.מ.וו בסדרות 2 ו-4 ממשיכות לזרוח ולייצר את אותה הקזת אדרנלין, היא כבר פחות חדה.״

 

היא בערך ברמה של אודי A5 (היוצאת בכל אופן, לא נהגתי בחדשה) וקצת פחות מ-C קלאס שתיהן לא העיפרון הכי מחודד בקלמר בגרסאות הרגילות ושתיהן לא ״כיף״ מבחינתי.

 

אגב, אני מציע לגרמנים לעבוד על האמינות של המכוניות שלהם במקום ללכת לישון. בזה יש להם עוד הרבה ללמוד מלקסוס.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרצדס בגרסאותיה הרגילות לא באמת מנסה לפנות לחובבי הרכב, היא עדיין מהנה יותר מאאודי מקבילה אבל היא לא במקום של ב. מ. וו שבאופן מסורתי ממשיכה לספק רכבים מהנים יותר.

 

לגבי האמינות אני מסכים אם כי אני מוכן לספוג תקלה פה ושם אם הרכב יכול לספק גם זיעה קרה וחיוך אינפנטילי.

 

לקסוס לא יכולה לספק אף אחד מאלה ;)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחות או יותר,

מהירה, מדויקת וגם מהנה - אבל לא כיף של ״וואוו, בוא נעשה את הכביש הזה שוב!״.

 

 

 

אתה יודע מה? אני לא משוכנע באמירה הזו.

 

באופן כללי נהנתי מהרכב, מהדיוק וההידוק של השלדה, ואת קטעי הכביש האלה עם האוטו הזה הייתי עושה שוב בלי הרבה התלבטויות.

 

זה בניגוד למשל ל- A4 קואטרו 2.0 ליטר שעליה עשיתי מקצה דומה לא מזמן ושהדבר היחידי שהיא גרמה לי היו פיהוקים של שעמום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, וזה כבר נכתב פה בשרשור, ללקסוס תהיה בעיה להתחרות בגרמניות. היא לא ספורטיבית מספיק להתחרות ב 428 שקצת יקרה ממנה. מבחינת מחיר צריך לשים אותה מול ה 420 שעם 60 כ"ס פחות עדיין מהירה מהלקסוס.

מבחינת גודל, אפשר לשים אותה מול סדרה 2, אבל ב 60 אלף שקל פחות ה 220 יותר מהירה ממנה (אני מניח שגם הניהוג של ה 220 עדיף). ובתוספת קטנה אפשר לקבל את ה- 235 שהיא כבר ליגה אחרת.

 

לכן, אלא אם כן מישהו מראש לא רוצה גרמניה או ספציפית מתנגד לבמוו, אני לא מוצא סיבה להעדיף את הלקסוס על האלטרנטיבות מבית במוו.

 

אם נשווה לאאודי, אז ה- A3 1.8 שיש לה ביצועים דומים מאוד ללקסוס, עולה 130 אלף שקל פחות !! וה- S3 שעולה 20 אלף שקל פחות מהלקסוס היא שוב ליגה אחרת מבחינת ביצועים. כך שלחובבי אאודי יש אלטרנטיבות עדיפות. ושוב, אלא אם כן מישהו מתנגד לגרמניות, אני לא מבין מה הוא יקבל יותר בלקסוס.

 

לדעתי, הבעיה העיקרית בלקסוס, בהנחה שהיא נעימה לנהיגה, יחסית שקטה ובעלות המעלות שמייחדות את לקסוס, היא המחיר. ובגדול. לרכב בגודל הזה, עם הביצועים הפושרים שהוא מציג, ומה לעשות, גם מגיע מארץ השמש העולה, 250 אלף ש"ח זה לדעתי הגבול העליון של מחיר שיגרום לרכב להיראות על כבישי הארץ.

 

בתמחור הנוכחי, יהיו בודדים שיקנו, אם כאלו שחובבים את המותג, או כאלו שרוצים דווקא רכב שהוא לא נפוץ והפרוטה מצויה בכיסם. האחרים לדעתי ישארו עם האלטרנטיבות.

עריכה אחרונה על ידי Laurence
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל

 

 

לדעתי, הבעיה העיקרית בלקסוס, בהנחה שהיא נעימה לנהיגה, יחסית שקטה ובעלות המעלות שמייחדות את לקסוס, היא המחיר. ובגדול. לרכב בגודל הזה, עם הביצועים הפושרים שהוא מציג, ומה לעשות, גם מגיע מארץ השמש העולה, 250 אלף ש"ח זה לדעתי הגבול העליון של מחיר שיגרום לרכב להיראות על כבישי הארץ.

 

בתמחור הנוכחי, יהיו בודדים שיקנו, אם כאלו שחובבים את המותג, או כאלו שרוצים דווקא רכב שהוא לא נפוץ והפרוטה מצויה בכיסם. האחרים לדעתי ישארו עם האלטרנטיבות.

 

לגמרי מסכים אתך.

 

אבל בוא נשחק רגע במשחק ה'אם':

אם הרכב היה מעוצב אחרת, אם הרכב היה מגיע עם מנוע סביר של 3.5 ליטר, אם ניצול החלל הפנימי היה יותר טוב - הייתי מוכן לשלם על רכב כזה 350 א' ש"ח ואף יותר, כתלות ברמת הריגוש שהוא היה מעורר בי.

 

גם ה- IS נרכשה במחיר של כ- 320 א' ש"ח, וזה ארע לפני עשר שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DORKI - גם במשחק ה"אם" שלך, אתה מניח שהמחיר נשאר זהה +/- 320K אבל הביצועים משתפרים עשרות מונים. זה כמובן לא יקרה.

הדבר היחיד שהיבואן אולי יכול לשנות זה את התמחור. קשה לי להאמין שהוא ירד ל 250K אבל בכל מחיר מעל זה ועם החבילה הנוכחית שמציעה הלקסוס, הרכב לא ימכר כמעט בארץ.

 

קח את וולוו למשל. ה- T5 היא חבילה מצויינת של ביצועים למרות המגרעות, ברגע שהיבואן נתו לה תמחור תחרותי מאוד מול הגרמניות עם ביצועים דומים, הרכב התחיל להימכר. תמחור תחרותי זה אומר מחיר זול בהרבה מהגרמניה המקבילה בגודל ובביצועים. היום ה T5 הוא חבילה טובה עם ביצועים ומחיר מאוד אטרקטיביים. אני לא מכיר דרך אחרת למכור בשוק תחרותי.

עריכה אחרונה על ידי Laurence
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DORKI - גם במשחק ה"אם" שלך, אתה מניח שהמחיר נשאר זהה +/- 320K אבל הביצועים משתפרים עשרות מונים. זה כמובן לא יקרה.

הדבר היחיד שהיבואן אולי יכול לשנות זה את התמחור. קשה לי להאמין שהוא ירד ל 250K אבל בכל מחיר מעל זה ועם החבילה הנוכחית שמציעה הלקסוס, הרכב לא ימכר כמעט בארץ.

 

 

בהחלט מסכים.

 

הערכתי בכתבה שלרכב ישנה בעיה שיווקית וגם שאיננו אטרקטיבי ביחס למתחרות. בתקציב הזה אני לוקח את ה- 235/240 בלי לחשוב פעמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת אוף-טופיק מנושא השרשור:

 

שקלתי להחליף ל 235 ולקפוץ מדרגה בביצועים על חשבון מרחב. העניין הוא שרק תוספת על נהגת חדשה (הבת שלי) בקשו 23 אלף ש"ח נוספים לביטוח. על הנוכחית אני משלם "רק" עוד 11K.

היא ילדה טובה ומגיע לה לנהוג על רכב איכותי ולא גרוטאה מסוכנת ב 8000 ש"ח כדי לחסוך עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מאפשר לנהג חדש לנהוג ברכב כזה ממספר סיבות:

1. נהג חדש בהכרח יפגע ברכב ויחזיר אותו עם לפחות שפשוף, ברכב כזה זה מבאס רצח.

 

2. המנוע הזה הופך את הרכב למהיר מאוד, זה דורש ניסיון בנהיגה אבל גם בגרות - לדעת היכן ניתן לתת בראש ואיפה צריך לנהוג כמו סבתא.

 

3. תמורת התוספת לפרמיית הביטוח תוכל לרכוש לנהגת רכב סביר לגמרי שישרת אותה מידי יום והתועלת מבחינתה תהיה גבוהה בהרבה.

 

דעתי (אגב, ברכב שלי אף אחד לא נוגע)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(אגב, ברכב שלי אף אחד לא נוגע)

 

אני נגעתי!!!

;)

 

אפרופו הפירגון של קינן לאדון דורקי, 3 שעות, זה פרק הזמן שלח לנו להוריד צלחת קרפצ'יו וכוס אספרסו....... בהחלט תענוג להעביר איתו את הזמן.

 

:)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...