Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלקוח הישראלי - קווים לדמותו:

* טרם רכישה, המחיר גבוה --> אוף למה היבואנים תמיד דופקים אותנו ?!

* לאחר רכישה, המחיר יורד --> אוף למה היבואנים תמיד דופקים אותנו !?

 

אי אפשר לרצות את מי שלא יודע/מעוניין להתבונן על דברים בצורה אובייקטיבית, שכן מערך האינטרסים שלו משתנה לאחר הרכישה כך שהוא בהכרח יהיה לא מרוצה לפני/אחרי...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

הכל נכון, לובינסקי אינו ראשון או יחיד מבחינה זו. ראוי מאידך, ודווקא בשל כך שאוטו אינו בדיוק כיכר לחם עבור מרבית הקונים, לשקול מתן תנאי טרייד אין מועדפים לקונים ששילמו מחירים "ישנים" וגבוהים יותר ויש להם ענין להתקדם לדגם חדש, עוזר יופי לשימור לקוחות.

פורסם

סה"כ הגיוני שלובינקסי מוכר רכב במבצע ללא אבזור. רמת גימור "אקסס" מגיע ערום לעומת "אקטיב" שנמכר במחיר גבוה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לובינסקי באמת אינם היחידים..בתקופה שרכשתי את הפנדה שלי היה מחירה כחדשה 69,990 ש"ח ואחרי כשבועיים הוזילה סמל"ת ל-59,990 ש"ח... ביום אחד נמחקו 15% מערך רכבי..נשארתי בחיים...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
השאלה היא אם המחיר החדש של 80000 כולל את כל האיזור שכלל המחיר הקודם של 83000, או שהפשיטו משהוא. למשל, אולי הורידו את מערכת המולטימדיה בגירסא מקומית שהייתה כלולה במחיר הקודם.....

כבר אין מה להוריד מהאיבזור.[emoji1]

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אולי היה שווה להם להוסיף איבזור במקום להוריד את המחיר. בספק אם המחיר החדש ישנה בהרבה את התמונה מול האיביזה.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם

אני דווקא חושב שזה מאפיין די הגיוני של שוק ש״משתחרר״ קצת לחופשי לעומת העבר (עדיין ממש לא שוק חופשי עם יבואן אחד לכל מותג, אבל השוק משתחרר לאט לאט מעול חברות הליסינג, לפחות בפלחים מסויימים כמו מכוניות קטנות וידניות). אולי כשזה קרה לאיביזה לפני מספר שנים (בנסיון של צ׳מפיון לתת מענה לשוק המיני שהתחיל לפרוח, שאליו לא היה להם מענה באותה תקופה) היה מקום להפתעה מצד הלקוחות. אבל היום? כשמגיע דגם חדש, עם עיצוב חדש ועם האיבזור הכי חדש (לסגמנט) הוא קצת יותר יקר. עם הזמן הדגם מתיישן מעט והמתחרים מציגים באותו סגמנט מועמדות חדשות, עם עיצוב עוד יותר מודרני ואבזור עוד יותר אטרקטיבי. על מנת להמשיך למכור את אותו הדגם שעכשיו כבר קצת מזדקן, היבואן מוריד את המחיר.

מה כל כך מפתיע בזה? זה הדבר הכי טבעי שיכול להיות. אם כבר, עצם זה שזה לא קרה עד עכשיו וזה שזה לא קורה בסגמנטים אחרים (כמו ״משפחתיות״ אוטומטיות) - זה כשל השוק כאן.

פורסם

לדעתי, אם המחיר החדש הוא 3000 שח פחות מהאיביזה, זה ינגוס נתח מסויים ממכירות האיביזה לכיוון ה 208. ה 208 עושה רושם של חבילה יותר מאוזנת.

פורסם

מה יותר מאוזן בה?

אתה תשלם פחות מהאיביזה אבל תקבל גם הרבה פחות איבזור.

והיום לדעתי לאיבזור יש שיקול לא קטן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נכון שיש יותר איבזור באיביזה, אבל לדעתי שילוב מנוע וגיר בפיזו פלוס שנתת אחריות נוספת ומחיר נמוך יותר עושים את הפיזו לדעתי לבחירה יותר הגיונית

פורסם

מעניין לראות אם הדעה שלך תהיה כמו של הלקוחות ולראות את מצב המכירות יעמיד אותה ראש בראש מול האיביזה,אני לא חושב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מרבית המכירות של האיביזה מתבצעת לנהגים צעירים בגילם,

הרכב מיצג עבורם יותר את הרכב הספורטבי והקול.

לצעירים ישנה עדיפות לרכוש רכב המאובזר יותר

בהתייחס לפיג'ו 208 ברמת גימור אקסס.



לאדם הבוגר בגילו אבזור ומולטימדיה פחות מדבר,

לכן איפיון רוכשי הפיג'ו 208 משתייך לגיל בוגר יותר.

 

גולשי האתר קארספורום מבינים לרוב יותר בתחום

מהרוכש הממוצע המבקר באולמות התצוגההשונים

ואפילו רוכשים את הפיג'ו 208 בגרסאות שונות וגם ידניות.

 

גילוי נאות - ברשותי כיום והיו גם בעבר רכבי פיג'ו/סיטרואן.

פורסם

כל ירידת מחירים של רכב היא מבורכת. גם אם מחר יחתכו את כל המחירים בחצי (הלוואי). על הרוכשים הטריים להיות רציונאליים ולשמוח על כך שפעם הבאה שיחפשו לקנות רכב חדש, סביר להניח שיהיו אפשרויות מוצלחות יותר.

פורסם

כל הורדה במחיר הינה מבורכת.

אבל אני עדין מחכה לייבואן שיתמחר משפחתית מתחת למחירי קרטל המשפחתיות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...