Jump to content

משפחתית

  • פרסום הודעות

    54
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות משפחתית

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. היי לכולם, אחרי 8.5 שנים (ו- 160,000 ק"מ) עם המיצובישי לנסר 1.5 בעלת רבע מיליון ק"מ שלי - הגיע הזמן למחליפה. הסיבה - רוצה למכור את הרכב לפני שיילך לעולמו, כדי שאקבל ממנו משהו. הרכב הוא רכב שני במשפחה (יש מיניוואן), אך כל עוד לא כל הילדים מצטרפים נוסעים ברכב הזה. ממוצע שנתית: כ- 20-25 אלף ק"מ. הרכב משמש לנסיעה יומיומית לעבודה (כ- 50 ק"מ לצד) בכבישים בינעירוניים, לבד בד"כ. הלנסר הנוכחית אצלי זמן רב, ולא רואה סיבה שהחדש לא יהיה שנים רבות עד הזדקנותו המכובדת, כמו הלנסר הנוכחית. קיצר - קניית רכב לטווח ארוך. הדרישות מהרכב בעיקר פונקציונליות - שייקח ממקום למקום במ
  2. חזרתי עכשיו מטיול באיטליה, ושמתי לב שהרכבים שם מאוד שונים מהרכבים בישראל: א. כמעט כל הרכבים ידניים. היה קשה למצוא רכב אוטומטי להשכרה. ב. רוב הרכבים הם סטיישנים/ האצ'בק. אין הרבה רכבי סדן כמו בישראל. ג. רוב מוחלט של הרכבים הם דיזל, כמעט שאין רכבי בנזין. ד. יש בעיקר רכבים אירופיים, אין הרבה יפניות, וכמעט שלא ראיתי רכבים אמריקאיים (למעט רכבי ספורט). בעוד אני יכול להבין למה סטיישן (פרקטיות), מישהו יודע להסביר למה בחירת הרכב של האיטלקיים כל כך שונה מבחירת הרכב של הישראליים?
  3. אבא שלי צריך להחליף רכב (ליסינג מהעבודה), ויש לו כמה דרישות מהרכב. רכב 7 מקומות. בקרת שיוט. מצלמת רוורס. וייז מובנה שהוא יכול להפעיל דרך המסך ברכב (ולא דרך הפלאפון). בגלל שזה ליסינג, לא מעניית צריכת הדלק, אמינות וכדו'. תקציב: עד 200,000 ש"ח, עם עדיפות לרכב כמה שיותר זול (שווי מס). יש חיה כזאת? באילו רכבים (אם בכלל) יש את 4 הדברים האלה?
  4. היי, זקוק שוב לעזרת המומחים. אני קצת מפחד משברולט אורלנדו (דיזל). נראה שהאחזקה שלה דיי יקרה, חיפוש בפורום פה העלה מנועי דיזל ששבקו יחסית מוקדם, וצריכת הדלק לא מרשימה מדיי (1/12), ולכן ירדתי ממנה פחות או יותר. נשארתי עם קאיה קרנס, שטרם התנסיתי בנהיגה עליה. הבעיה בקאיה שנראה שיהיה קשה למצוא אחת סבירה בפחות מ 75-80 אלף ש"ח, וצריכת הדלק שלה גבוהה (1/10). ואז עשיתי שוב את החישוב, שבהנחה שאני מחזיק את הרכב כ-5 שנים ונוסע כ 20,000 ק"מ בשנה, ההבדל צריכת הדלק בין הטויוטה פריוס פלוס לבין הקאיה קרנס הוא משמעותי מאוד (כ- 5,500 ש"ח לשנה, 27,000 ש"ח לכל התקופה). לכן חשבתי לבדוק אפשרות של רכישת פריוס פ
  5. שלום לכולם, משפחה עם 4 ילדים (גילאים: 7, 4, 2 ושנה). החלטנו לעבור למיניוואן. נסיעה של כ 20,000 ק"מ בשנה (הרוב המוחלט בין עירוני, עם עליות השומרון). אני יוצא מנקודת הנחה שהרכב יהיה אצלנו כ - 5 שנים, ולכן יעשה כ 100,000 ק"מ אצלנו, ומתכננים שמתישהוא באמצע יגיע גם ילד חמישי. הדרישות: אוטומטי, אמין, חסכוני עד כמה שניתן ובטוח. בנוסף, ספסל אמצעי מספיק רחב לשני כסאות תינוק ובוסטר/ 2 כסאות ומבוגר (ולכן מאזדה 5 ומיצובישי אאוטלנדר נפסלו), ורצוי מאוד יציאות מזגן מאחורה (הילדים מרבים להתלונן שחם מאחורה ברכבים הגדולים שנסענו עליהם, אאולטנדר וקשקאי+2). התקציב: כ - 70,000 ש"ח, אבל גמיש
  6. אמא שלי החליטה להתחדש בטויוטה יאריס 2017. עכשיו נשאר להחליט מה משתלם יותר לקנות. אמא שלי נוסעת כ- 7,000 ק"מ בשנה. בממוצע היא נשארת עם אותו רכב כ- 7-8 שנים. עד היום היא לא מכרה רכב (אחד נגנב, אחד טוטלוסט בתאונה, ואת הנוכחי כנראה תביא לאח שלי), מה שאומר שסיכוי טוב שגם את הרכב החדש היא לא תמכור בבוא היום. יאריס סול (הדגם הפשוט) בליסינג 0 ק"מ: 90,250 ש"ח (כולל אגרת רישוי). יאריס סטייל (היותר מפואר) מהיבאן: 100,500 ש"ח (כולל אגרת רישוי). מה ש'תפס' את אמא שלי זה שבסטייל יש מערכת מובלאיי, דיבורית BT, ומצלמת רוורס. שאר התוספות פחות מעניינות. 1. בהנחה שקונים דרך ליסינג, כמה יעלה
  7. אחריי שהפורום עזר לי לפני 4 שנים לבחור את הרכב, אני כותב סיכום קצר: הרכב: מיצובישי לנסר, 1,500 סמ"ק שנת 2010, נקנתה מחברת ליסינג עם 88,000 ק"מ לאחר שנתיים ו- 3 חודשים על הכביש. כשקנינו את הרכב, היינו זוג+ 1, ובשנתיים הראשונות הרכב נסע בעיקר בפקקים של גוש דן. עכשיו הרכב עם 153,000 ק"מ, אנחנו כבר עם 3 ילדים, ובשנתיים האחרונות הרכב נוסע בעיקר בדרכים בינעירוניות מעט הרריות, בעקבות מעבר דירה. באופן כללי, אנחנו מאוד מרוצים מהרכב: הרכב יושב טוב על הכביש, יציב, מרווח מבפנים, הכסאות נוחים מאוד, בטיחותי, מסתבר שגם איכות החומרים וההרכבה טובה- שום דבר לא התפרק עדיין, התפעול של המ
  8. היי, בבעלותי מיצובישי ספייסטאר שנת 2013 עם 94,000 ק"מ. קניתי את הרכב לפני כחצי שנה לאחר שהיה בהשכרה. היום הייתי במוסך מורשה יבואן לשם טיפול של הרכב (האחריות על הרכב מסתיימת בעוד כחודש). במהלך הטיפול התקשרו ואמרו לי שהרצועה למשאבת מים ואלטרנטור סדוקה\ ולכן מאוד מומלץ להחליף אותה. במוסך החליפו לי (תענוג של 409 ש"ח+ מע"מ). שבאתי לשלם שאלתי למה זה לא כלול באחריות על הרכב, והנציג מייד התנער מאחריות ואמר לי משהו על זה שזה חלק שמתבלה (אמר כמו צמיג) שיש להחליף פעם בכ- 100 אלף ק"מ. עבדו עליי? אכלתי אותה? זה חלק שאמור להיות מכוסה באחריות של היבואן? בנוסף, זה חלק שאמור להתבלות בתקופת זמ
  9. הרכב הראשון: מיצובישי לנסר שנת 2010 שצריכה טיפול 160,000 ק"מ,הרכב השני: מיצובישי ספייסטאר שנת 2013 שצריכה טיפול 100,000 ק"מ.אחריי 3 טיפולים במוסכים מורשים בלנסר, החלטתי להתחיל לטפל ב- 2 המכוניות במוסכים לא מורשים.מחפש מוסך אמין (אין לי כמעט ידע ברכבים), שלא יקרע אותי במחיר ושאשים את הרכבים אצלו בראש שקט.המוסך צריך להיות באזור המרכז (עדיפות לאזור לוד- אך לא חייב. גם אזור פתח תקווה/ תל אביב יכול להתקבל).יש המלצות? לאיפה כדאי לפנות?
  10. היי, החלטתי למתוח את התקציב ולקנות מיצובישי ספייס סטאר. מצאתי מאחת החברות הרציניות ספייס סטאר 2013, עלתה לכביש בחודש יוני, מהשכרה, 80,000 ק"מ. לקחתי את הרכב לבדיקה במכון מטעמי. שם מצאו כי: -מנוע: סימני פתיחת מנוע (אגן שמן). -שילדה: יש קצת מעיכות בקורת רוחב ונזק לפגושים, ונזקי ברד על גג הרכב. הבודק הבהיר לי שזה לא שילדה ושזו קורה עם ברגים, אבל יש לזה ירידת ערך (חיצונית לא רואים כלום על הפגושים). בקשר לגג, שמסתכלים ממש טוב אפשר לראות מעיכות ממש קטנות, כנראה באמת מברד חזק שירד. היו עוד כמה ליקויים קטנים שנמצאו, אבל הם מתקנים אותם על חשבונם. לרכב 4 צמיגים חדשים. לאחר דין ו
  11. היי, החלטתי ללכת על האופציה השנייה ולקנות רכב בתקציב של 30-35 אלף ש״ח. הבעיה שצצה היא שהרכב חייב להיות אוטומט. מחפש רכב שני למשפחה, קילומטרז׳ צפוי 20,000, נסיעה יומית של כ 60 ק״מ בכביש מעט הררי. מחפש רכב אמין, חסכוני, ואוטומטי. יש הצעות??
  12. אני לא יודע להגדיר. צריך רכב שיחזיק שנתיים ו 40,000 ק"מ בלי בעיות. לכן שאלתי- "אם אחליט על זה- איזה רכב יכול להחזיק שנתיים (אין לי כח לבקר במוסכים) עם נסועה שנתית של 20,000 ש"ח?" הרעיון הוא שיישאר כסף בצד ולא להשתמש בכל התקציב.
  13. שלום, ברשותינו מיצובישי לנסר 2010 (שנקנתה בעצת פורום זה) שמשמשת בעיקר את אשתי, ושלושת ילדינו... הגיע הזמן לקנות רכב נוסף. הרכב ישמש אותי וכרכב שני, לדעתי כמעט ולא יקרה שהילדים ייסעו איתו (מקסימום לקחת אותם לגן), כך שלא אכפת לי מיני/ סופר מיני. אני מעריך שהנסועה השנתית תהיה באזור 20,000 ק"מ. אני גר בשומרון ועובד באזור המרכז, מרחק נסיעה של כ-30 ק"מ לכל כיוון (דרך מעט הררית). אני מחפש רכב חסכוני, כמה שיותר אמין, בטיחותי, מראה חיצוני לא מעניין אותי, ואם צריך אז גם ידני בא בחשבון. התקציב שלי הוא עד 30,000 ש"ח. התכנון הוא שעוד כשנתיים נצטרך להחליף את המיצובישי לרכב אחר וגדול יותר (מ
  14. מישהו יודע להגיד לי איזה מכון טסטים מעביר רכב עם שמשה אחורית כהה? הגיע הזמן שלי להעביר טסט, התקשרתי לכמה, והם אמרו שהם לא מעבירים...
  15. וכמה אחוז מומלץ לעשות בחלונות האחוריים? רכבים חדשים שמגיעים עם השחרה מהיבואן (מאזדה 5/ יונדאי I30/ מיצוביש אאוטלנדר וכו'), עם כמה אחוז השחרה הם מגיעים?
×
×
  • תוכן חדש...