Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 40.000 ק"מ ושנה וחצי פיאט בראבו 1.4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז חלפה לה שנה וחצי עמוסה ואיתה גם קילומטרג' של 40K והגיע הזמן לסכם כמה דברים.

רכישה:

לאחר חיפושים ארוכים של רכב חלופי לרנו מגאן המזדקנת,בוצעה נסיעת מבחן על סיאט מי ביום שישי שאחריה החלטתי שאני הולך על הקניה,ונתתי לעצמי סופ"ש להחליט על הדבר.

לאחר שחזרתי הביתה מהנסיעה,במהלך שיטות סתמי ביד 2,קפצה לי מודעה של פיאט בראבו באיזור י-ם.

למחרת קפצתי למוכר,הרכב היה מאובק ועם תאנים על הגג(חנה רוב הזמן תחת עץ).

לאחר נסיעת מבחן הוחלט לקחת את הרכב לבדיקה,ומשם הדרך לדואר הייתה קצרה,הרכב נרכש עם 64.000 ק"מ.

שימוש יום יומי:

בשנה האחרונה הרכב היה על ציר י-ם-קרית שמונה פעם בשבוע ונסיעות עירוניות בימי שישי-שבת.

בממוצע 2500 ק"מ בחודש.

יש לציין לחיוב את הנוחות של הרכב,גם אחרי 3.5 שעות על כביש הבקעה/כבישי הצפון אני יוצא בלי כאב גב\מפרקים,דבר שלא קורה לי בהרבה מכוניות אחרות.

במהלך התקופה הרכב טופל כל 10.000 והוחלף טיימינג וקלאצ'(בלאי טבעי).

כמוכן לפני חצי שנה המצבר התחיל להראות סימני עייפות והוחלף באחד חדש.

בסה"כ אני מאוד מרוצה מהרכב,אני מבלה בו שעות רבות ולא כל רכב היה עומד במשימה הזאת.

יחסית למחירו כמשומש הוא נתן תמורה מלאה לערכו,ואף הרבה יותר מרכבים יקרים ממנו בהרבה.

בנסיעה 85% בין עירוני %15 עירוני הרכב מראה צריכה של 14.8 ק"ח לליטר.

 

דברים פחות טובים-

כוח-המנוע הינו 1.4 90 כ"ס הדגם ללא הטורבו,בנסיעות בתוך העיר ההספק שלו מספיק מעל ומעבר אך בעקיפות במהירות גבוהה,או עליות קשות צריך להוריד הילוכים וללחוץ על הגז.

בעיני זהו החסרון היחיד של הרכב,ממטולה עד אילת,שעות רבות ביליתי איתו על כבישי הארץ בכל סוגי הדרכים ובכולם הוא הפגין אמינות מוחלטת ואיכות נסיעה גבוהה.

אני מתכנן להחליפו בעוד שנה וחצי שנתיים(תלוי במסגרת התקציב) בסקודה סופרב(שזה החלום אך מחלות המנוע והגיר מרתיעות אותי) או במאזדה 6 מהדגם החדש.

רשמית הרכב ניפץ לי את כל הסטיגמות על "אמינות" איטלקית וכד'.

abfd5eas-960.jpg

פורסם

תודה על הסקירה.

חייב לציין שאם יש משהו שאני פחות מרוצה בבראבו (שלי טורבו ידנית) זה נוחות הנסיעה.

לטעמי הרכב קשה מדי ומציע נוחות נסיעה בינונית במקרה הטוב.

אגב, באותו תמהיל נסיעה אני מקבל 1:10.5

פורסם

אכן,גיר ידני 6 הילוכים.

אור,איך אתה מקבל 10.5 באותו תמהיל נסיעה? בהנחה ואתה לא מחזיק את הסל"ד באיזור המאוד גבוה,אין סיבה שתגיע לצריכה כזאת..

סקודה סופרב שאני מתכנן לקנות צורכת ככה.

פורסם
תודה על הסקירה.

חייב לציין שאם יש משהו שאני פחות מרוצה בבראבו (שלי טורבו ידנית) זה נוחות הנסיעה.

לטעמי הרכב קשה מדי ומציע נוחות נסיעה בינונית במקרה הטוב.

אגב, באותו תמהיל נסיעה אני מקבל 1:10.5

גם טורבו ידנית ומוצא את הנסיעה נוחה להפליא, לא רכה ומערסלת זה נכון, אבל פעולת מתלים מרוסנת ושקטה מעניקה תחושת נסיעה מדויקת, נינוחה ומאוד נעימה לטעמי. בכלל האוטו הזה שייך לטעמי לסגמנט נדיר מאוד, של פיספוס במהופך, רצו לעשות אוטו משפחתי נחמד, סטנדרטי ובעיקר מצליח ויצא להם במקרה מין אוטו כזה עם לא מעט מאפיינים שדי מבדלים אותו מהסטנדרט, החל ממראה וכלה באיכויות נסיעה, ניהוג, אפילו אמינות, שלא ממש מסתדרים עם הסמל ובעיקר כישלון מסחרי מאוד מרשים.

פורסם
אכן,גיר ידני 6 הילוכים.

אור,איך אתה מקבל 10.5 באותו תמהיל נסיעה? בהנחה ואתה לא מחזיק את הסל"ד באיזור המאוד גבוה,אין סיבה שתגיע לצריכה כזאת..

סקודה סופרב שאני מתכנן לקנות צורכת ככה.

 

כמו כל רכב טורבו, צריכת הדלק מושפעת מאוד מאופי הנהיגה.

בנוסף הנסיעה היא בלא מעט פקקים + דרך הררית (חיפה).

פורסם

באמת שהכישלון המסחרי של הבראבו לא ברור, בעיקר בישראל אך לא רק. בסך היתרונות והחסרונות לא נפל בכלום ממתחרותיו למעט תדמית הסמל מקדימה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אור, אם אתה נוסע בצורה לא 'עצבנית' 85% בינעירוני, ומגיע ל10.5 צריכת דלק - משהו חשוד.

בבראבו שלנו, נסועה כזו תסתיים באזור ה13 קמ"ל, בתכלס אנחנו מגיעים בנורמה ל11 קמ"ל תודות לעירוניות ועליות חיפה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אור, אם אתה נוסע בצורה לא 'עצבנית' 85% בינעירוני, ומגיע ל10.5 צריכת דלק - משהו חשוד.

בבראבו שלנו, נסועה כזו תסתיים באזור ה13 קמ"ל, בתכלס אנחנו מגיעים בנורמה ל11 קמ"ל תודות לעירוניות ועליות חיפה.

 

הבהרה, שמי אורן.

 

כמו שרשמתי למעלה, הנסיעה היא בפקקים ולא מעט בעליות של חיפה.

מבלה בעיקר בקו קריות - יקנעם - חיפה.

פורסם

אכן הניהוג של הרכב הזה הוא מדויק ומאוד יציב,משהו שלמדתי להעריך רק כש עליתי על משפחתיות חדשות ולא ממש קיבלתי את אותה ההרגשה מההגה.

בדגם הנ"ל מחסור כוח הוא הסיבה העיקרית שאני רוצה להחליף את הרכב(זה ושריטה לרכבים גדולים).

הרכב עונה על כלל הצרכים שלי מעל ומעבר,אך המחליפה ההבאה בתור הינה סקודה סופרב שנתונים 09-11.

טרם מצאתי רכב שיענה על כל הדרישות שלי בטווח התקציבים הנ"ל.

אך סוגיית הגיר והמנוע מפחידים אותי מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...