Jump to content

Pavtul

  • פרסום הודעות

    113
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Pavtul

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    East Lod
  • תחביבים
    The Easy Way to Stop Smoking Boogie Nights, Once Upon A Time in Mexico, Casino, Blade Runner, Dazed

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. רז רזמל , היה חובב צרפתיות עם 205 GTI .. ואוו שנות האלפיים עפו מהר..
  2. 1. קניתי את הרכב עם 260 אלף על השעון , הלך הקלאצ ב262. 2. כל 10 אלף 3. 5-40w 4. בוצע ניקוי של המים הירוקים לפני ב250 אלף, הם היו בצבע תקין Sent from my SM-G955F using Tapatalk תיקון , 15-40 Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  3. אז זהו במהלך חיפושי אחר דיזלית קשה עד בלתי אפשרי למצוא אחת עם קילומטראז נורמלי ולא מונית לשעבר אז אני גם מתחיל לבדוק דגמי TSI Sent from my SM-G955F using Tapatalk האמת זה יותר סביב 4-5.5 שעדיין יכולים ללכת לטובת הרכב החדש. רק בעיה אחת נשארה, מה לעשות עם הגולפית וכל מה שנשאר ממנה? יש לה קלאצ' שעבר 30 אלף קמ חדש של LUK סלון בד במצב מצויין, כל הדשבורד נראה חדש מלא חלקי חילוף! אני לא רוצה לפנות לשבורים האלה עם המדבקות "קונה כל סוגי הרכבים" שיתנו לי עליו 1000-1500 שח במקרה הטוב לרכב יש טסט עד אוגוסט אפילו למרות שהיא גרוטאה כבר יש שם מה לפרק ! Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  4. החלטתי שאני נפרד מהרכב שאין לו כרגע ערך גבוה למשהו עם טורבו וגיר אוטומטי ! תודה רבה על התגובות
  5. העניין הוא שלא שווה ההשקעה למרות שיש לרכב חלקים חדשים והוא דיי פרש מבחינת הכול! אני מחפש יבואני מנועים אם מישהו מכיר אשמח לשיתווף!
  6. כמו שכתבתי המצב לא משהו בכלל. הכל התחיל בשישי בלילה, עשיתי את דרכי הביתה בימים המוזרים האלה. בין אשדוד ואשקלון על כביש 4 צפון בין צלילי המוסיקה נשמע נקישות מכיוון המנוע כמו רעש שלא מבייש טרקטור חקלאי.. ואז נדלקה מנורת לחץ שמן נמוך אדומה, עצרתי בצד מיד. דוממתי מנוע, פתחתי מכסה וראיתי שיוצא טיפה עשן של שמן שרוף מכיוון הפקק. כיוון שאני מאוד פדנט בנושא הזה ובודק גובה שמן כל שבועיים יצאתי מנוקדת הנחה שנסעתי בלי שמן, מילא הזעות יש.. נזילות אין כמעט ולא התגלה כלום מתחת למנוע לאחר כמה דק' של עמידה. התקשרתי לגרר וחיכיתי שיגע (הגיע זריז כי אין הרבה עבודה בכבישים) אחרי חצי שעה של עמידה בדקתי גובה שמן והוא הצביע על קצת מתחת למלא 🥺 (??) אמרתי שיט או שהמשאבת שמן הפסיקה לעבוד או הלכו הרינגים. בין כל השאלות לקחו את הרכב לאחסנה וביום א' למוסך. הגעתי למוסך היום (אלכס, מומחה מס' 1 חשוב לציין) ולאחר שהסברתי לו את המצב הוא ענה ש99 אחוז שאחת הבוכנות נדפקה ואין דרך חזרה משם אלא החלפת מנוע או השבתה. לאחר חשיבה קצרה הוחלט לפרק את הראש מנוע ולהתחיל לראות מה קרה באמת. אני אשים תמונות להמחיש את המצב יותר טוב וברור. חשוב לציין שהרכב היה מטופל בקפידה מאז שקניתי אותו לפני שנתיים ו30 אלף קילומטרים, הוחלף קלאץ חדש, מצבר ועוד כמה דברים בהיגוי לפי המוסכניק צילינדר מס' 4 זז ממקומו כתוצאה משבר של הקראנק והסתובב סביב עצמו וחרט את המיסב לפי מה שהבנתי, זה גרם לצילינדר הזה לעלות כלפי מעלה ולעשות נקישות המנוע מקורי מדגם AQM , עבר 287280 ק"מ מה שמראה שגם SDI האמין והטוב נוטה למות לפני הזמן, בטיפול נאות וטוב. עכשיו ההתלבטות שלי היא מה לעשות הלאה, להחליף קראנק , כמעט אין אפשרות להשיג - להחליף מנוע קומפלקט שגם ככה בטח יהיה בשווי שלו - 6-7 אלף אבל מה שבטוח שלמכור לחלקים ב1500 שקל ומטה אני לא מוכן בכלל אז מפה לשם , אתם מכירים יבואנים מנועים במחירים שפויים? או האם שווה בכלל להתעסק בדבר הזה ולהחזיר אותו לכביש כי טסט יש עדיין או ללכת לחפש אוקטביה טורבו דיזל יד שניה שאני חושב כבר זמן מה ? אפשר לראות בתמונות את הנסורת המתכתית של המיסב שנדבק לטלטל בקרטר שמן. מה אתם הייתם עושים? אנא כתבו
  7. יש בכלל פוסט מאז 2006 לגבי העניין הזה ואני לא חושב שמישהו מסתכל שם בבקשות של המשתמשים אם כבר אז כבר. מבקש לשנות את שם היוזר לpavtul
  8. זה מה שרציתי לעשות השנה, הקורונלה המעצבנת קטעה לי את התוכנית. מקווה הכל יגמר במהרה
  9. לא מצאתי אזכור לסוג הנעה במפרט, יש בכלל הנעה כפולה לג'יפון הזה?
  10. מבקש להחליף את הכינוי לpavtul
  11. לכל הישראלים מעבר לים נמצא פה כבר 15 שנים כקורא ידע ומעט מגיב ובאמת שראיתי הרבה דברים עוברים אז אני מתגעגע מאוד ליוסטון ומקווה לחזור במהרה לביתי השני שהוא טקסס
  12. אני לקוח של אלכס כבר שנים. אין לו חלקי חילוף אני מחפש מוסך שמטפל במוניות של VAGיות באופן קבוע, ישנות וחדשות - עם מספיק ניסיון
  13. תודה רפי!! עוד אופציות?
  14. עליתי פחות או יותר על הבעיה , לפי סריקת תקלות של VAGCOM יש תקשורת לקויה בין המדומם סולר על המשאבה וזה גורם לגמגומים בהאצה וניתוק זרימת סולר למנוע אני מחפש מוסך שמתמחה ברכבי דיזל באזור המרכז, לוד והסביבה
×
×
  • Create New...