Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכוונה היא לא ל"פוזה", הכוונה היא להרגשה שלך כשאתה יורד לחניה ורואה אתה האוטו. עם כל הכבוד ל-GTI או לקופרה לצורך העניין, לטעמי אין את זה.

 

מילת המפתח היא "לטעמך" :)

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה כותב דעה ששונה משל מישהו אחר, הרי אתה חייב לציין שזו דעתך, כדי שלא תבלבל עליו דעתו הוא, ויחשוב, בטעות, שדעתך היא בעצם דעתו. לכן חשוב ליידעך שדעתך דעתך, רק כדי שיהיה משוכנע שדעתו דעתו, ולא דעתך.

 

זו דעתי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יפה. אז צדקת לגבי העניין של התחושה שהרכב נותן לך בכל פעם שאתה רואה אותו בחנייה.

לי דווקא ה-GTI הייתה נותנת את ההרגשה הזו, בעוד שקורסה ו208 לא.

סובייקטיבי לחלוטין, אז שלא תבלבל עליכם דעתכם...

פורסם
אם אתה כותב דעה ששונה משל מישהו אחר, הרי אתה חייב לציין שזו דעתך, כדי שלא תבלבל עליו דעתו הוא, ויחשוב, בטעות, שדעתך היא בעצם דעתו. לכן חשוב ליידעך שדעתך דעתך, רק כדי שיהיה משוכנע שדעתו דעתו, ולא דעתך.

 

זו דעתי.

כשאתה כותב 'הרכב לא ספורטיבי', לא ברור האם אתה מציין עובדה שמבוססת על פרמטרים כאלו ואחרים / ניתוח מסוים, או האם אתה מציג דעה. אתה יכול לרשום 'לדעתי' ולמנוע את הבלבול, אתה יכול לא לרשום ולא למנוע את הבלבול, ואתה יכול ללעוג בצורה קצת דושית על אנשים שמתנסחים בצורה שאינה משתמעת לשני פנים.

 

וה GTI?

סליפרית מדליקה רצח.

 

wait for it ....

 

לדעתי! P:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
כשאתה כותב 'הרכב לא ספורטיבי', לא ברור האם אתה מציין עובדה שמבוססת על פרמטרים כאלו ואחרים / ניתוח מסוים

 

Smiro צוטט כותב שהרכב לא לטעמו. המראה שלו. ההתייחסות לספורטיביות היתה בפוסט אחר.

למה להדגיש לו שזה נכתב לטעמו, כשזה מה שכתב?

 

כשעונים לו "מילת המפתח היא לטעמך" ומוסיף צחוק בצד, הכוונה בעברית היא: "אין לך טעם טוב", לרב כי הרב לא מסכים איתך, ואתה במיעוט. לכן ההדגשה, טעמך להבדיל מטעמם של מביני עניין או הרב.

 

זה להיות דוש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם לטעמי!.. אני לא יקנה בחיים רכב ספורטיבי ללא מראה שהוא בעיני ספורטיבי. אז כן גם focus rs המהוללת לא תיהיה אצלי בחנייה עקב מראה חיצוני בלבד. ( כן, יש כאלו שזה חשוב להם)

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

falou לקחת את זה קצת רחוק מידי...

לא הייתה כוונה להגיד לו שאין לו טעם טוב, אלא רק לתת קונטרה להודעות החוזרות על כמה הרכב משעמם, לא מרגש, נראה רע... לטעמו.

בסך הכל הראתי שאני לא מסכים איתו. טעם זה עניין סובייקטיבי וכל אחד מתחבר לרכבים אחרים (למזלנו).

פורסם
Smiro כשעונים לו "מילת המפתח היא לטעמך" ומוסיף צחוק בצד, הכוונה בעברית היא: "אין לך טעם טוב"

ממש, אבל ממש, אבל ממש ממש לא.

אפילו לא קרוב.

שום קשר בין מה שרשמת ובין הדעה שלי (צוטטת הודעה שלי, אז אני מניח שאתה מדבר איתי/אלי).

זה אולי צורת הניתוח האישית שלך, אבל בטח לא הכוונה שלי. את הכוונה שלי פירטתי בהודעה עליה הגבת והיא די ברורה, ולראייה אם יצא לך לקרוא מדי פעם דברים שרשמתי כנראה שמת לב שלי אין אלרגיה למילים 'לטעמי'/'לדעתי'/'לנסיוני' וכו', כך שאין שום קורלציה בין הביקורת שלך על דבריי לבין דברים שרשמתי בפועל.

 

היו כאן דיונים אינספור על השימוש בשיוך סובייקטיבי לדעות שלך (להשתמש במילים שהזכרתי לעיל), כשאדם רושם "הרכב הזה גרוע" זה מתסיס את הדיון בקצב מהיר בחזקת שמונה מאשר "הרכב הזה גרוע לטעמי". אבל זה כבר עניין של תרבות דיון בסיסית ואין מה לפתוח את זה כאן.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...