Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שמשעמם אותך עוד לפני שנהגת בו, אינני רואה טעם לנהוג בו. רכב צריך לרגש, לא לשעמם. זה עוד לפני שמגיעים להתנהגות. והקורסה לטעמי נראית הרבה יותר טוב מהגולף. חיצונית הרכב הרבה יותר מעניין. מבפנים אמנם לא משהו אבל מושבי הריקארו עושים את שלהם.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אם הנהיגה טובה - שייראה כמו מרתף עינויים סלג'וקי. :wink:

 

מה מהנ"ל לא היה תקין ומדוע זה לא השפיע גם בהאצה ביציאה מהפניה.

 

לא בהכרח בעיה. יכול להיות שזה פשוט כיול של הרכב. תת-היגוי בכניסה לפניה בבלימה וביציאה מהפניה במשיכה נוצרים בצורה שונה, והאחד יכול להתקיים בלי שיהיה יותר מדי מהשני (ולהיפך) במיוחד אם אתה לא נוהג על ה-100%.

 

יבגני, התחושה שהרכב ימשיך ישר - היא היתה בהגה?

 

עדין לא קיבלתי תשובה, מעבר לזה שקיבלת תשובה ממהנדס רכב. (תשובה ממש מעניינת...)

לא זכור לי שהמערכות ''מתעוררות'' באיזשהו שלב, כל הזמן ''ערות'', רק פועלות במצבים מסויימים. תן לי להסתכל בחוברת של קורס E-CAR

 

מצטער, לא הייתי ברור.

 

המערכת כל הזמן בודקת היגוי, סבסוב (של המרכב) ומהירויות גלגלים. היא מזהה את היציאה מהתחום ה"אלסטי". זהו התחום שבו אנחנו נוהגים ביומיום ובו תגובת הרכב לפעולות ניהוג כמעט ליניארית ואין "הפתעות".

 

גם אני ביררתי שוב, ומסתבר שזה תלוי בכיול של המערכת אבל היא יכולה להתערב בין סוף התחום האלסטי (בערך חצי דרך למגבלות) לבין סוף תחום המעבר להחלקה (כמעט במגבלות).

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
רכב שמשעמם אותך עוד לפני שנהגת בו, אינני רואה טעם לנהוג בו..

 

זה כמו לקבוע שאדם משעמם לשיחה על פי מה שהוא לובש.

 

קליאו ספורט Mk1 תמיד היתה די מכוערת בעיני, אבל איזו מכונית נהדרת להתחרעות...

BMW E36 בגירסת 325i קופה, משמימה מבפנים, למרות ארגנומיה חסרת תחרות, אבל איזה מכונית נהיגה משובחת...

 

לא חסרות דוגמאות.

 

זה בסדר לתעדף מראה גם, אבל זה לא קשור לספורטיביות, אלא לערכים אחרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

יש אנשים שמראה הרכב יכול לגרום להם לחשוב שהוא יותר או פחות ספורטיבי רק בגלל מראה. זה עובדה, ככה המוח שלנו פועל.

זה שעלייך המראה לא משפיע על ספורטיביות הרכב זה בסדר אבל על אחרים זה כן יכול להשפיע.

 

*וכן אנחנו קובעים הרבה מאוד על הבנאדם רק על פי מראה חיצוני ולבוש.

עריכה אחרונה על ידי CarAddict
פורסם

הרכב ספורטיבי. ללא ספק. אבל אתה לא כל יום עובר בנס הרים. הרכב מבאס במראה שלו חיצונית ופנימית, וזה לטעמי מרוקן אותו מתוכן. עבורי לפחות. לייצר ״קצב גבוה״ זה אחלה אבל בהיעדר כיף וריגוש, אין בזה כלום לטעמי. אם תכיר בחורה שלא עושה לך את זה ואתה לא נמשך אליה, לא תגיע איתה למיטה. לא משנה כמה טובה היא במיטה.

פורסם

קאר_אדיקט, באמת? אתה מסתמך על הרבה על לבוש כדי לגבש דעה על אדם?

 

וגם, זה לא קשור אליו או לא אליו. אין קשר בין מראה לספורטיביות [למעט שיקולים אווירו-דינמיים, אבל זה לא הנושא].

אצל אף אחד, המראה לא משפיע על ספורטיביות. אצל אנשים מראה הוא אולי שיקול לרכישת רכב [כמו בדוגמה של סמירו], אבל הוא לא מדד לאיכות ניהוג.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

סמירו אני כן מסכים איתך שחוסר סקס-אפיל ברכב ספורטיבי זה DEAL BREAKER (עבורי), ומנגד מסכים לגמרי עם הבמבי שתקף את הטיעון שלך ש:

הגולף GTI .... הרכב הזה הוא לא יותר מאשר משפחתית ספורטיבית. לא רכב ספורטיבי.

 

רוב האנשים יגידו רכב ספורטיבי בתור כזה שיש לו יכולות ניהוג ספורטיביות, לכן קיה פיקנטו R לא יהיה רכב ספורטיבי גם אם ממש ממש יעמיסו עליו בסבויילרים וחצאיות.

פרשנות ישירה למלל שלך לא תואמת (לדעתי) את המהות של הפואנטה שאתה מנסה להעביר. הGTI הוא בהחלט רכב ספורטיבי, אבל עם עיצוב מאופק שחלק יגידו כחסר סקס אפיל.

שהרי אם בסקס אפיל נטו עסקינן, פוקוס RS שנראית כמו הליסינג של השכן עם חצאית וספוילר, ועם פנים שמלבד הריקארו צועק עליך 'מתי מגיעים אבא??????' - WELL, גם היא לא ספורטיבית בהגדרה הזו...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ניקו אתה רציני? שמגיע מולך אדם שאתה לא מכיר הרושם הראשוני זה אך ורק מראה חיצוני ולבוש, גם אתה עושה את זה פשוט כנראה לא במודע.

ובקשר לרכבים, אני בטוח במיליון אחוז שאם פרארי לא היו מייצרים מכוניות עם עיצוב כל כך נחשק הרבה אנשים היו חושבים שיש רכבים נחשקים יותר ממנה מבחינת רכב ספורטיבי.

רוב ההחלטות שלך בחיים נובעות על בסיס מראה חיצוני של דברים ואתה משליך על תוכן המוצר גם בגלל מראהו אז אל תשחק אותה שזה לא משפיע עלייך.

ואם לא הבנת אני ימחיש בדוגמא: בנאדם נכנס לרכב שחיצונית זה מאזדה 3 אבל בפנים כל המכלולים זה פרארי, אדם שני נכנס לרכב חיצונית שהוא פרארי וכל המכלולים פרארי אבל המנוע הפעם קצת יותר חלש. 99 אחוז מהאנשים יגידו שהרכב השני ספורטיבי ומהיר יותר שבעצם הראשון מהיר יותר.

פורסם

לפי דעתי אחד האלמנטים המרכזיים והטובים ב Gti זה הזאב בעור של כבש.

אני למשל מאותם אנשים שלא מעוניינם למשוך תשומת לב יותר מדי (משטרה, נהגים אחרים או וונדליזים)

ישנם נהגים שמחפשים מראה כוחני ו/או את תשומת הלב בעיקר ברכב ספורטיבי אבל לא רק.

מאמין שלאותם נהגים רכב כזה לא מתאים ויש להם חלופות אחרות כגון קופרה וכו׳.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

הכוונה היא לא ל"פוזה", הכוונה היא להרגשה שלך כשאתה יורד לחניה ורואה אתה האוטו. עם כל הכבוד ל-GTI או לקופרה לצורך העניין, לטעמי אין את זה.

פורסם

בתור בעלים לשעבר של גולף GTi דור 6, ידנית, 3 דלתות אני יכול להעיד ממקור ראשון שהרכב מ ש ע מ ם.

 

מתחבר לאמירה של סמירו שמדובר ברכב "משפחתי זריז". הרכב לא "הדליק אותי" למרות הקצב המהיר שניתן לפתח.

מדובר בתפיסה סובייקטיבית לחלוטין.

יחד עם זאת, אני בהחלט פתוח לדעות אחרות ומסכים שיש אחרים שיאהבו את הרכב.

106GTI - Deus ex machina

פורסם
בתור בעלים לשעבר של גולף GTi דור 6, ידנית, 3 דלתות אני יכול להעיד ממקור ראשון שהרכב מ ש ע מ ם.

 

מתחבר לאמירה של סמירו שמדובר ברכב "משפחתי זריז". הרכב לא "הדליק אותי" למרות הקצב המהיר שניתן לפתח.

מדובר בתפיסה סובייקטיבית לחלוטין.

יחד עם זאת, אני בהחלט פתוח לדעות אחרות ומסכים שיש אחרים שיאהבו את הרכב.

 

אני לא מסכים לדעה שהרכב משעמם, אבל כמו ש kobi_lo כתב, מראה זאב בעור כבש.

ולעומת המראה הכוחני - רואה הרבה כאלה שכחולי המדים נטפלים אליהם דווקא בגלל המראה, ואני..עובר חלק ומחייך בזמן שהם מעוכבים.

אז יש לכאן ולכאן

 

יום טוב חברה :)

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...