Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היא גם טובה יותר ביומיום, בגלל שהיא מרווחת יותר וניתן להגדיר את מצבי הנהיגה השונים.

 

לגבי תדמית, רב האנשים בכלל לא ישימו לב שהלאון היא קופרה. ללאון רגילות אין בעיית תדמית.

 

לבחור ברכב הפחות מוצלח, מכל בחינה, רק בגלל שמישהו יכול לחשוב שאני ערס, נראה לי מוגזם. זו לא BMW עם צמיגי בלון. אולי זה בגלל שאף אחד לא יכול לחשוב בטעות שאני ערס...

בעיקרון אתה צודק. הלאון גם באמת נראת יותר עדינה בדור הזה, אבל לי אישית קשה להתנתק מהתדמית.

 

אור, אתה צודק. לקח לי קצת זמן לפרסם את זה, ואני לא זוכר ככ למה לא חשבתי על הבמוו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

תודה על הסקירה. נהניתי לקרוא!

 

אני לא חושב שהבימרית עוד שווקה אז בישראל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו, השרשור מאתמול O.O

 

יבגני, כמו שאמרתי - כמוך, גם לי הבימר לא קופצת מיידית לראש כשאני חושב על הוטהאצ'... אנחנו כנראה צריכים עוד קצת זמן להתרגל לכך שהיא באמת קיימת בסגמנט הזה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אי אפשר עדיין להתעלם מתדמית הבימרית, לדעתי. לטוב (אני עשיר) ולרע (אני עבריין), גם אם זו רק תדמית ולא רלבנטית ממש לדגם הספציפי. לכן, לפחות לדעתי, היא נמצאת בסגמנט אחר שפחות קשור לקופרה ול- GTI וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם היא עולה פחות או יותר אותו הדבר (האמת, קצת יותר), עונה פחות או יותר על אותם צרכים, ולכן פונה לאותן לקוחות - היא באותו סיגמנט.

 

הרבה יותר ממגאן קאפ, למעשה, שהיא פחות דו"ש מהאחרות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אי אפשר עדיין להתעלם מתדמית הבימרית, לדעתי. לטוב (אני עשיר) ולרע (אני עבריין), גם אם זו רק תדמית ולא רלבנטית ממש לדגם הספציפי. לכן, לפחות לדעתי, היא נמצאת בסגמנט אחר שפחות קשור לקופרה ול- GTI וכו'.

אי אפשר עדיין להתעלם מתדמית הקופרה, לדעתי. לטוב (אני תותח בקריוקי) ולרע (יש לי אולר בכיס), גם אם זו רק תדמית ולא רלבנטית ממש לדגם הספציפי. לכן, לפחות לדעתי, ...

 

:- )

 

יותר ברצינות: לפי כל פרמטר 'מדיד' הבימר נמצאת באותה קטגוריית הוטהאצ': כ"ס, זיקה לנהג, מידות, תמחור וכו'. כל מה שאמרת אמת מבחינת תדמית המותג, אבל תדמית שונה יש לרכבים שונים בסגמנט, אלו פשוט פרמטרים שצריך לשקלל הרוכש הפוטנציאלי: כמו התדמית של הקופרה / RDesign, המוחצנות היתרה של הג'ולייטה וכן הלאה.

לא?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני בהחלט מסכים עם יבגני, גם לגבי GTI וגם לגבי ג'ולייטה (וגם לגבי זה שבסופו של דבר הוא נשאר עם אבארט...)

 

ה-GTI מתקשרת מעולה עם הנהג ברמת השילדה וההיגוי. אין כמעט עקומת למידה - נכנסים לרכב ומבינים אותו. משהו בג'ולייטה קצת עמום יותר, היא כאילו חדה וספורטיבית אבל בין החדות שלה לבין הנהג משהו לא עובד ב-100%, והתחושה היא שכשמתקרבים לקצה המעטפת העמימות הזו מתגברת. אני מניח שבעלי הרכב ילמדו אותה אבל זו עקומת למידה הרבה יותר איטית והדרגתית ומנסיעות מבחן קצרות לא השתכנעתי עדיין שבסוף הלימוד מגיעים אל היעד.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
היא כאילו חדה וספורטיבית אבל בין החדות שלה לבין הנהג משהו לא עובד ב-100%, והתחושה היא שכשמתקרבים לקצה המעטפת העמימות הזו מתגברת.

 

אני נתקל בתחושה הזו לא מעט, ונוטה לייחס אותה ליישום של ה-ESP. המערכות היום עובדות לפני המגבלות, ולמעשה אנחנו בוחנים שילוב של שלדה+אלקטרוניקה, ולא שלדה בלבד.

 

בלאון קופרה זה עובד טוב. הרכב מרגיש די אותו הדבר עם ESP במצב 'ספורט' ובמצב מנותק, אם כי מרגישים במצב מנותק לגמרי איך בכל זאת יש יותר תנועה של המתלה האחורי תחת העברת משקל צידי (לדוגמא).

 

את הגולף אני לא מכיר, אבל (שוב), אני לא רואה בעיית תדמית יותר בקופרה החדשה. סולידית לגמרי, ונהנית מהתערות בעדר ה-1.2 המסתובבות בכבישים. אם לג'ולייטה נראה כי יש flavour שונה וה-125 מציעה משהו אחר, לגולף יש רק חסרונות מול הלאון (בטח כספורטיבית), ככה שלהעדיף אותה בגלל איזה עניין פסיכולוגי/אישי של תדמית... נראה לי קלוש.

לנהיגה ספורטיבית יש לדיפרנציאל מכאני כל כך הרבה מה להציע, שאני מתקשה להבין איך חובב הגה יוותר עליו, אלא אם הוא רוצה דווקא ידנית (אין לאון, רק גולף).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ניקו, השרשור מאתמול O.O

 

יבגני, כמו שאמרתי - כמוך, גם לי הבימר לא קופצת מיידית לראש כשאני חושב על הוטהאצ'... אנחנו כנראה צריכים עוד קצת זמן להתרגל לכך שהיא באמת קיימת בסגמנט הזה.

דיברתי מזמן עם יבגני על הגולף ואני חושב שהוא עשה את הנסיעה מזמן. הוא רק כתב עכשיו.

או שאני לא זוכר היטב את השיחה.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
אני נתקל בתחושה הזו לא מעט, ונוטה לייחס אותה ליישום של ה-ESP. המערכות היום עובדות לפני המגבלות, ולמעשה אנחנו בוחנים שילוב של שלדה+אלקטרוניקה, ולא שלדה בלבד.

 

מערכות בקרת יציבות חייבות להתחיל לעבוד (הרבה) לפני המגבלות. להתחיל לעבוד במגבלות עצמן זה מאוחר מדי, בטח בשטח הפנוי שמציע כביש ציבורי.

 

אני חושב שזה עניין של כיול שלדה שמסתמך על קיומה של אומנת אלקטרונית. הפידבק (הקינסתטי) שהמכונית נותנת לא באמת מגיע לשיאו במגבלות אלא מעט לפני כן.

 

היום שיש אומנת, פשוט אפשר לכייל את השלדה שתהיה פחות יציבה וששיא ההתנגדות בהגה יגיע בפער גדול יותר לפני שיא יכולת הפניה של המכונית.

 

צריך לזכור שלפחות חלק מן המרכיבים שיוצרים התנגדות בהגה גם משפיעים על ההתנהגות ועל יציבות הרכב.

 

מבחינת תנועה של השלדה (פידבק וסטיבולרי) אתה כנראה צודק.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
מערכות בקרת יציבות חייבות להתחיל לעבוד (הרבה) לפני המגבלות.

להתחיל לעבוד במגבלות עצמן זה מאוחר מדי, בטח בשטח הפנוי שמציע כביש ציבורי.

 

ממש לא חייבות. בהחלט לא מאוחר מדי, בהכרח, אם לא מתערבות לפני שממש יש החלקה, אלא אם המטרה שלך היא להמנע ממנה בכל מצב לגמרי. יש מספיק מכוניות שנותנות לך קצת להחליק או להחליק במצבים מסויימים, אם במצב 'ספורט' ואם במצב ניתוק מוחלט (שלעיתים מסתבר שאיננו מוחלט).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...