Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידיעה על מגעים בין מיכאל לוי, בעלי סמל"ת, לנציגי היצרן.

 

נניח שזה קורה, האם לדעתכם המיסוי על רכבים חשמליים יישאר נמוך או שלובי היבואנים יפעל להעלאתו?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע לגבי המיסוי , אך אחרי שנסעתי על מודל S באמסטרדם מס פעמים , אני יכל להגיד שהרכב מאוד מאוד נחמד ובמחיר הנכון יכל להיות הצלחה גדולה מאוד.

2017 Type R

פורסם

השאלה כמה זה מחיר הנכון. גם בהנהחה שהמיסים יהיו נמוכים, טסלה מודל S עולה החל מ70,000$. כלומר אם אין מיסים בכלל זה החל מ270000ש"ח. כולל מיסים זה יתקרב כבר ל400,000ש"ח. כלומר עדיין לא רלוונטי לבני תמותה הרגילים, הרכב יהווה אלטרנטיבה לרכבי יוקרה ופאר. אולי MODEL 3 יהיה יותר רלוונטי במחיר של כ200,000ש"ח כולל מיסים. אם יהיו תחנות טעינה מהירות, זה יהיה עיסקה שווה ביותר בהנחה שזה לא יגמר כמו מיזם הרכב החשמלי שכבר היה לנו. אבל מתי MODEL 3 יהיה באמת זמין? ב2020?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

כן אבל זאת לא המצאה שלנו, בכל מקום שהוא נמכר הוא מהווה אלטרנטיבה ל"רכבי יוקרה ופאר".. בעיקר משום שגם הוא כזה.

 

אני צופה מחיר מקביל לa6/bmw 5/e class כלומר 400k למנוע ובטריה הקטנים, ו550 למנוע החזק.

 

עריכה:

כל זאת בהתייחס למודל s כמובן

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי pedelt

Aprilia Shiver 750

פורסם

אני לא חושב שיש כזה דבר יבואן של טסלה בעולם, הם מוכרים ישירות.

גם במדינות רגילות מקבלים כסף מהמדינה בקניית טסלה חשמלית.

בארץ משלמים מיסים.

מה שאומר שבארץ צריך לשלם ליבואן, לשלם מיסים ולא לקבל כסף מהמדינה על המכונית.

שזה אומר הרבה מאוד כסף בנוסף למחיר בארה"ב.

 

תיקון לכתבה:

בארה"ב המדינות השונות חוסמות את שיטת השיווק הישירה של טסלה בגלל שהם פוגעים בסוכנויות הרכב.

תחשבו אם יונדאי\מזדה\טויוטה ימכרו ישירות בארץ בלי יבואנים וסוכנויות פרטיות אנחנו נהייה מדינה עם מעמד נמוך ומעמד ביינים, לא יהיו פה עשירים.

אייל

פורסם

לא מספיק לסמל"ת כל המותגים, הם רוצים גם את טסלה?

 

ובנימה קצת יותר רצינית, אם מותג כמו מזראטי משווק בארץ, אין סיבה שטסלה לא תשווק - גם עכשיו טסלה זולגת לסגמנטים נמוכים יותר.

ממה שהבנתי, הטסלות שהגיעו לארץ בייבוא אישי שייכות למובילאיי והן למעשה חלק מניסויים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

למה? עם איך שהוא שוחט את הרכבים של עצמו בטרייד אין, תוכל לקחת אחת בת 3 בחצי מחיר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
לא מספיק לסמל"ת כל המותגים, הם רוצים גם את טסלה?

 

ובנימה קצת יותר רצינית, אם מותג כמו מזראטי משווק בארץ, אין סיבה שטסלה לא תשווק - .

בדקת כמה כסף אוטו איטליה הפסידו מאז שהם התחילו לעבוד?

מאות מיליונים או איזה סכום פסיכי כזה.

 

שקרסו יביאו את רנו זואי לפני שחושבים להביא את טסלה

אייל

פורסם
70,000$= 700,000 ש"ח

 

עכשיו בוא נתחיל לדבר...

 

עידן

השיטה של להוסיף 0 לא תקפה כאן.. מס על היברידי הוא 30%, על חשמלי נכון לעכשיו (בהוראת שעה) 10%.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם

זה אומר שטסלה מודל 3 תעלה מחיר סביר לחלוטין. הלוואי שזה יתממש! רכב הנעה אחורית עם ביצועים מעולים במחיר טוב? מה צריך יותר מזה לאושר מוטורי של החובב הממוצע שלא יכול להרשות לעצמו רכב פאר חדש/משומש בגיל סביר לשימוש יומיומי?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יצא לי לסוע כנוסע ברכב בחו"ל. פשוט רכב מדהים. תאוצות בלתי נתפסות. כיף יהיה לראות רכב כזה בארץ, אבל צריך תשתית טעינה מתאימה שכרגע לא קיימת

פורסם
השאלה כמה זה מחיר הנכון. גם בהנהחה שהמיסים יהיו נמוכים, טסלה מודל S עולה החל מ70,000$. כלומר אם אין מיסים בכלל זה החל מ270000ש"ח. כולל מיסים זה יתקרב כבר ל400,000ש"ח. כלומר עדיין לא רלוונטי לבני תמותה הרגילים, הרכב יהווה אלטרנטיבה לרכבי יוקרה ופאר. אולי MODEL 3 יהיה יותר רלוונטי במחיר של כ200,000ש"ח כולל מיסים. אם יהיו תחנות טעינה מהירות, זה יהיה עיסקה שווה ביותר בהנחה שזה לא יגמר כמו מיזם הרכב החשמלי שכבר היה לנו. אבל מתי MODEL 3 יהיה באמת זמין? ב2020?
צודק.

יש כאן כמה נקודות מעניינות:

הטסלה תהווה מתחרה ישירה לסדרה 5 ו E קלאס ותוכל להציע לכל הרוכשים להיות יוצאי דופן בעדר רוכשי המכוניות של החצי מיליון ש"ח. ויש כאלה לא מעט.

אני לא מאמין שיאפשרו את יבוא MODEL 3 לפי המיסים הקיימים, יבואני הרכב יעמדו על הרגליים האחוריות והמדינה לא תקבל את ההפסד בגביית מיסים בשמחה.

מעניין מה תהיה עלות הביטוח המקיף שלו ואם חברות הביטוח בכלל יסכימו לבטח אותו.

מעניין מה תהיה עלות התחזוקה שלו לאחר כ 5-7 שנים (סוללות הרוסות מרייסים ופתיחות? מאוד סביר ברכב שכזה) וכמה היא תשפיע על מחירו כיד שנייה. ישנו שוק לרכבי יוקרה יד 2 אולם הוא רגיש יותר למחירי התחזוקה, אפשר לרכוש סדרה 5 או E קלאס משומשת במחיר משפחטומטית חדשה עם עלות תחזוקה גבוהה יותר, וזה בסדר כל זמן שלא נדרש לבצע תיקונים בעשרות אלפי ש"ח בשנה. לרכבים ה"רגילים" ישנם מוסכים מתמחים שאינם מוסכי היבואן שמוזילים את עלות הטיפול למשהו שניתן לחיות איתו, ובטסלה?...

פורסם

את הסוללות מניח ניתן לחדש. מעבר לזה, יש מנוע חשמלי פשוט והרבה אלקטרוניקה חכמה. אני לא חושב שהתחזוקה תיהיה מסובכת יותר מרכב רגיל. החיסכון בדלק אמור להיות ניכר לאומת כל בנזין ודיזל קיים אם לא יעשו את זה לפי המודל הכושל של מיזם הרכב החשמלי שהיה לנו.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...