Jump to content

MOTIOZ

  • פרסום הודעות

    1,595
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

2 עוקבים

אודות MOTIOZ

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,417 צפו בפרופיל
  1. מחיר המונה עד כמה שידוע לי הוא 1800 ש"ח לפני מע"מ. ועוד עדכון לידיעתך .
  2. 1. אין צורך בסרקזם 2. מכיוון שאתה מכיר את אחד מהמנכ''לים של החברות שמספקות מונים (ויש רק שניים) , אז אתה אמור לדעת שאחד מהם הגיש תביעת לשון הרע ,כנגד דמות מוכרת בענף . 3. ואם לא שמעת על כך ,ועל עוד דברים שקורים בענף ,אז אתה באמת לא יודע מה קורה . (גם אם אבא שלך מהוותיקים בתחום ואני רק 9 שנים ). 4. לא מעוניין להמשיך בנושא מעל דפי הפורום בנושא זה משתי סיבות : א. זה ממש לא מעניין את רוב החברים. ב. כפי שאתה יודע והשתתפת בשני שרשורים ארוכים בנושאים דומים , שום דבר לא השתנה ולא ישתנה לטובה . ג. חכם לא נכנס למצבים שפיקח יודע לצאת מהם . 5. צילום כ
  3. אתה כנראה לא מבין מה קורה בענף. אני מנוע מלכתוב דברים ,פן האתר ו/או אני נחטוף תביעת לשון הרע ,גם אם אמת דיברתי.
  4. כן....אולי בגלל זה אני מסוכסך עם עצמי ☺️. אבל רגע רצינות ,כי יתכן ולא הבהרתי עצמי : בעל הזכות הציבורית משלם על המונה .נקודה. כנ"ל גם לגבי ה ''הכובע". התקנה במונית (אם לא קיימת) ,וביטוח -משלם השוכר . אם מדובר ב"פיקסיונר" (אעלק "שכיר" שמקבל "תלוש" ) לא משלם כלום מלבד מחיר הפיקס שכולל הכל.
  5. במקרה הזה אני אכן בעל הזכות ובעל המונית. עד לפני מספר שנים המונית הייתה נרשמת על שם בעל הזכות ,אף על פי שהמונית נרכשה ע"י השוכר. ברוך השם שינו את הטמטמת הזו. בכל מקרה ,כפי שציינתי ,בעל הזכות משלם על המונה . השוכר משלם על האחזקה ("ביטוח ותיקונים")
  6. "שידרוג" ב 1800 ש"ח לפני מע''מ. המונה ה"ישן" נרכש בלא מעט כסף. יש לא מעט דברים בנושא הזה שאיני יכול להרחיב ורק מי שבתחום יודע על מה אני מדבר . לא "אולי" .כל בעל זכות יצטרך לשלם .נקודה. ואני מכיר באופן אישי ששילמו ובזמן הקרוב ,גם אני אצטרך לשלם.
  7. שלום רב. יש כאן המון חוסר דיוק של החברים ולא מתוך כוונה רעה חלילה . כאחד שעוסק בתחום להלן תשובתי : עלות המונה תחול על בעל הזכות הציבורית ולא על השוכר . עלות אחזקת המונה השנתית (אעלק "ביטוח ותיקונים") תחול על השוכר . המונה והכובע הוא חלק בלתי נפרד מהזכות הציבורית. אם אתה רוצה תשובה מוסמכת : משרד התחבורה ,מחלקת מוניות : 074-7796168 074-7796153 074-7796155 בברכה מוטי
  8. זה מה שקורה כשיש "פיקסים". זה מה שקורה כשהמדינה מאפשרת לנהג בעל רישיון נהיגה למונית לא להיות בעל תיק עוסק מורשה. טיפה בים. וזה מה שקורה כשחברות האפליקציות יודעות את פרטי הנהג ואת תשלום הנסיעות שבוצעו באשראי מעבירות לחשבון אחר שאינו על שם הנהג ,אל "המשכיר" נותן ה"תלוש" ....הכל לכאורה.
  9. אין לי תשובה לשאלתך. השכר מהווה המון מרכיבים : אזורי עבודה ,שעות ,נכונותך לקחת מחירים "שבורים" דרך אחת האפליקציות שעושה את זה על חשבון הנהג ועוד. זה כמו לשאול כמה מרוויח רופא . 10 שעות לא מספיקות בדרך כלל ,אלא אם אתה פנסיונר של צבא /משטרה ,או נהג וותיק מאוד שעבד בתחום שעות מרובות ,מעל 30 שנים ,ורכש מספר זכויות ציבוריות במשך השנים וזה משמש לו כהכנסה נוספת. תשובתי זו תקפה למצב משק נורמלי שלא בתקופת הקורונה.
  10. אין אישור ב"פיקס" ל 2 נהגים על אותו רכב (אתה מוחתם) . נראה לך שהם פראיירים ?! הם רוצים למקסם רווחים. אבל בעל זכות ציבורית יכול לתת את הרכב לחצי יום לנהג אחר תמורת תשלום .
  11. אתה לא יכול לשכור מונית כרכב ללא זכות ציבורית . אחדד : זה שאתה רוכש מונית (ברזל) ,בין אם משומשת ובין אם חדשה לא נותן לך אישור לעבוד . עוד חידוד : בבואך לרכוש את הרכב ,לא תקבל אותו ללא הצגת חוזה שכירות או בעלות על זכות ציבורית. לגבי ה"ראש השקט" : לענף הזה נכנס מגוון רחב של אנשים .ביניהם מוגבלי חשבון בנק וכו' שמכל מיני סיבות אין באפשרותם לפתוח תיק עוסק מורשה ו/או שבוחרים לעבוד ב"שחור". אז תשאל : "איך מועברים להם כספים שניתנו באשראי ע"י הלקוחות דרך האפליקציות ?! חברות האפליקציות מעלימות עין והכסף עובר ל"מעסיק" דהיינו למשכיר ב"פיקס" שמעביר להם. פשטייסט
  12. אחת הבעיות המרכזיות שמדינת ישראל לא השכילה לטפל בהן (ובטח לא רשויות המס) הן נושא ה"פיקסים". השוכר מקבל את כל החבילה קומפלט ומקבל הכסף (בדרך כלל מתווך) מוציא לו "תלוש" פיקטיבי של משכורת מינימום ,יעני שכיר. לשאלתך : אכן ה"פיקסיונר " היה מרוויח ברוטו כ- 20000 ש"ח ויכל להגיע ליותר (לפני בוא הקורונה) ,והיה עליו לעבוד לא פחות מ-12 שעות רצופות על הכביש (לפעמים יותר) .מה שהיה נשאר לו ביד זה בערך 8000 נקי ללא כאבי ראש של אחזקת מונית . באה הקורונה וטרפה את הקלפים .לכן אם תסתובב בשדרות הר ציון בתל אביב ,תוכל לראות מסות של מוניות עומדות בחנייה כאבן שאין לה הופכין. מוניות אלה היו
  13. שלום לך . 1.עקב המצב הקיים ,עלות השכרת הזכות ירדה . העלות הממוצעת במצב נורמלי הייתה כ-1500 ש"ח לפני מע''מ . כרגע ניתן למצוא זכות ציבורית להשכרה גם ב- 800 ש"ח . אתה יכול להתחיל מ-1000 ש"ח ולראות לאן נושבת הרוח . 2.רצוי לעשות את החוזה אצל עו''ד שמתעסק בכך (חוזה סטנדרטי) בעלות של מאות שקלים בודדים . בין יתר הסעיפים בחוזה ,כל עבירות התנועה ואחרות חלות על הנהג המשכיר. שים לב : ה"מפתח" למונה יהיה על שם הנהג המשכיר . התשלום ינתן מידי חודש . עד כמה שידוע לי ,לא נהוג לבקש בטחונות ,מאחר ואתה בעל הזכות ,ובמקרה של אי תשלום ,אתה מודיע למשרד הרישוי ולחבר
  14. https://www.themarker.com/wallstreet/.premium-1.9552751
  15. כנראה שלא הבהרתי עצמי : 1. ברור לי שהתופעה אצלך שונה ! 2.הזכרתי את מה שקרה לי בהקשר של ממיר סתום לכאורה ,עפ''י המוסך המרכזי (שלא היה נכון בכלל). 3.''אבי פארטס" המליץ לא להחליף את הממיר ,מאחר וטען שאינו סתום ושזה לא יעזור ושאר התסמינים איששו את דבריו. 4. המוסך של אבי פרטס מתמחה בהחלפה וניקוי של מסנני חלקיקים ורדיאטורים . 5. היה ברור לי ששמן מעורב בסולר עלול להרוס את המנוע ,וזו הסיבה שחיפשתי פיתרון לתופעה שלא הייתה יחודית רק אליי. מקווה שהבהרתי
×
×
  • תוכן חדש...