Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מד הקילומטראז' בלוח המחוונים, האם יש שעון נוסף במקום מוסתר או במנוע למניעת זיופים?

רכשתי סיוויק 2003 עם קילומטר נמוך (169), מלבד המצב של הרכב יש דרך מדויקת לדעת?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדרך היחידה לבדוק אם הנסועה אמיתית, היא לראות את הרישיונות של השנים שעברו, במידה ויש, וספר טיפולים.

על פניו, הנסועה נשמעת הגיונית לשנת הייצור של הרכב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ניתן לבדוק רישומים ברישיון הרכב, במוסך, בחברת הביטוח.

כמו כן בחן מצב הריפודים, מצב השטיח, מצב גלגל ההגה, מצב בולמים. כל אלה מעידים על מידת השימוש בפועל במכונית.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

בשנים האחרונות החלו לתעד ק"מ במכון הטסטים וזה מופיע ברשיון הרכב, לא צריך לשבור את הראש.

נכון, לעיתים יש טעויות כאלו ואחרות שהבוחן הכניס ספרה כזאת או אחרת אבל זה מתוקן לרוב במיידי.

לכן, בקש לראות את רשיון הרכב של הטסט האחרון במידה ויש, ייתן לך אינדיקציה לפחות.

כפי שנאמר, ספר הטיפולים יכלול את שלושת השנים או שלושת הטיפולים הראשונים (המוקדם מבינהם) ולכן, תוכל לראות כמה ק"מ היה עובר ותועד בספר הטיפולים ולהבין.

יש אנשים המנסים לזייף, בודדים אבל.

 

את המונדאו רכשתי עם 13,500 ק"מ לאחר 3 שנים מאדם נכה, כיום, לאחר 5 שנים, אני עומד על 47,000, עושה שימוש ניכר ברכבת.

פורסם

רכשתי סיוויק 2003 עם קילומטר נמוך (169), מלבד המצב של הרכב יש דרך מדויקת לדעת?

זה נמוך? זה הרבה ! או שמדובר על 169 קילומטר בלבד ?:shock:

דרך יחידה כמו שנאמר קודם לבדוק ברישיונות הקודמים או מוסך המטפל.

פורסם

איזה הרבה? מדובר על 13,000 ק"מ שנתי, בקושי 1,200 בחודש, זה הרבה? הממוצע השנתי בארץ עומד על כ 20,000 ולרוב, הרבה אנשים עושים בין 20-25 אלף בשנה לפחות אם מדובר על משפחות ומקום עבודה שדורש הגעה ברכב.

פורסם

יש להצליב נתונים:

תיעוד ק"מ בספר טיפולים/ מוסכים

תיעוד ק"מ על רשיונות הרכב הישנים- טסטים

תיעוד ק"מ במסמכים שונים- בדיקות, תוספות ושאר ירקות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
איזה הרבה? מדובר על 13,000 ק"מ שנתי, בקושי 1,200 בחודש, זה הרבה? הממוצע השנתי בארץ עומד על כ 20,000 ולרוב, הרבה אנשים עושים בין 20-25 אלף בשנה לפחות אם מדובר על משפחות ומקום עבודה שדורש הגעה ברכב.

א. לא התייחסתי לקילומטרז' שלך בכלל .

ב. אם כבר 13000 לאחר שלוש שנים אז באמת נמוך והרווחת !

ג. הכל יחסית

ד. 169000 זה קילומטרז' מבחינתי הוא לא גבוה אבל גם לא נמוך ולא חשוב שהוא מ2003

 

איך תקראו לקילומטרז'' של 88000 משנת 93 ?

ויש גם 70000 משנת92 ...

פורסם

האם יש דרך לקבל ממשרד הרישוי את היסטורית רישום הק"מ אודות רכב מסוים כמו שאפשר לגבי הבעלות ? הרי הכל לכאורה מתועד במחשבי משרד התחבורה

 

גילוי נאות : לפני שנים רבות סוחר בחולון רימה אותי עם ק"מ מזויף . חשבתי לעצמי לאחר כמה שנים מדוע לא לתעד ק"מ בזמן הטסט ?

הצעתי זאת למשרד התחבורה באתר ונעניתי "זה מסובך" . לשמחתי , כנראה עוד אנשים חשבו על כך והרעיון תפס

פורסם
א. לא התייחסתי לקילומטרז' שלך בכלל .

ב. אם כבר 13000 לאחר שלוש שנים אז באמת נמוך והרווחת !

ג. הכל יחסית

ד. 169000 זה קילומטרז' מבחינתי הוא לא גבוה אבל גם לא נמוך ולא חשוב שהוא מ2003

 

איך תקראו לקילומטרז'' של 88000 משנת 93 ?

ויש גם 70000 משנת92 ...

 

חביבי... זה אתה שלא הבנת כלל.

התכוונתי לקילומטראז' שלו, לא שלי. איך הסקת שהתכוונתי לשלי אין לי מושג.

 

אז:

 

א. 169,000 לרכב בן 13 שנים זה ק"מ נמוך מאוד, מדובר על 13,000 ממוצע שנתי, נמוך ב 7,000 מהממוצע הארצי.

אתה, כמו ריבם, כנראה בעלי מחסום פסיכולוגי של אחריי 150,000 ק"מ זהו, זה המון, לא חבל? כדאי לשנות גישה ומחשבה.

 

ב. הכל יחסי

 

ג. 169 זה קילומטראז' נמוך ביותר לרכב בן 13 שנים, תכף 14.

 

אני יכול להראות לך גם 10,000 ק"מ לרכב בן 50 כן? מה הטעם? אני מדבר איתך על רכב רגיל, שנועד לנסוע.

 

אגב, להיות בשיא הכנות? אני מעדיף רכב שנסע קבוע קילומטראז' נמוך כגון 13,000 ועבר טיפולים בזמן במקום רכב בן 30 שנים שבקושי נסע, הגיון בריא.


×
×
  • תוכן חדש...