Jump to content

Blueeyes

  • פרסום הודעות

    27
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Blueeyes

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  • תאריך לידה 19/11/1965
  1. מניסיון, יונדאי סונטה משנת 2016 ניתן לקנות בסביבות ה 100000, יש הרבה היצע והמחירים המבוקשים לא משקפים את העסקאות בפועל. לגבי הרכב, יש לי כזו עליה עשיתי כבר 75000 קמ ומדובר בחוויית נהיגה מפנקת ומרווח פנים עצום הן לסנהדרין והן במושב האחורי
  2. גם לי יש ניסיון מאוד מוצלח עם ״נבדקי רכב״ במערב ראשל״צ - היו רציניים, קפדניים והאריכו בבדיקה בלי לחפף
  3. Blueeyes

    מחליפה ל סונטה 2016

    הסונטה מגיעה עם חמש שנות אחריות ולא שלוש
  4. סונטה לימיטד 2016, נהיגה רגועה לרוב, נהיגה פרברית 50/50 עירוני/בינעירוני, 17.5 ק״מ לליטר בממוצע, מעל 1,000 ק״מ למיכל. נהיגה במצב ספורט המהנה בהרבה מביאה ל 14-15 ק״מ לליטר.
  5. Blueeyes

    סיטרואן c3 2011

    יש ברשותי בדיוק כזאת משנת 2011 שעברה 100,000 קמ (50,000 מהן אצלי). אמינות: מפתיעה לטובה, למעט טיפולים תקופתיים שוטפים הוחלפו בית תרמוסטט ב 80,000 ותפוחי הגה ב - 95,000. אוהבת לשתות שמן סינטטי משובח ודורשת הוספה של כליטר כל כ - 10,000 קמ. נסיעה: חלשה בתאוצות מהמצופה מרכב עם 120 כ״ס. תיבת הילוכים בועטת בהחלפות הילוכים נמוכים( מתרגלים) וגורמת לחוסר נוחות בשיוט במהירויות גבוהות ( 4 הילוכים בלבד, 3,000 סל״ד ב 100 קמ״ש)
  6. ביצעתי בעבר עסקה כזו עם חברת ליס פור יו לרנו פלואנס. להלן כמה הבהרות: פאסיפיק רכב הוא שמה הרשום של ליס פור יו ועם חברה זו נערך ההסכם. מדובר בעסקה בה הרוכש נרשם כבעלים ראשון (בעלים קודמים 00) בשונה מעסקת 0 קמ רגילה בה הרוכש הוא הבעלים השני. מסירת הרכב מתבצעת באולם המסירה של קרסו על ידי אנשי קרסו ולא על ידי חברת ליס פור יו. מדובר למעשה בעסקת מימון רגילה לרכב במסגרתה הרכב משועבד לטובת נותנת ההלוואה (פסיפיק רכב) והתשלומים נקבעים כפי שמסוכם בין הצדדים ( במקרה שלי: מקדמה, תשלום חודשי למשך 24 חודשים, יתרת תשלום בסוף תקופה). אצלי לא היתה הנחה ממחיר המחירון - ההטבה התבטאה במימון ללא ריבית. כל תשלום חודשי מלווה בהוצאת חשבונית שנושאה ״החכרת רכב״ ולא ״החזר הלוואה״ כך שעצמאים וחברות יכולים לקזז הוצאות כמקובל לגבי הוצאות רכב מדי חודש ולא להמתין להתחשבנות שנתית על פחת. לפני מכירת הרכב, שילמתי את יתרת החוב, הסרתי את השעבוד, כך שהקונה ממני קנה למעשה רכב מיד ראשונה, מבלי שהוא ידע בכלל על סוג העסקה שביצעתי ( הפרט היחיד המסגיר הוא מסגרות לוחיות הרישוי עליהן כתוב ליס פור יו - ניתן להחלפה בקלות). ועוד משהו, חלק מההסכם כלל אופציה לרכישת הרכב בסוף התקופה על ידי החברה. ההצעה שקיבלתי כיסתה את יתרת ההלוואה שלי בלבד, מכרתי לבד בשוק החופשי ב 8,000 ש״ח יותר מאשר ההצעה.
  7. Blueeyes

    סיטרואן C3

    C3 בנזין 1.6 שנת 2011 נקנה מיד ראשונה עם 48,000 קמ וכיום עם 95,000 קמ בשלוש וחצי השנים שברשותי עבר רק טיפולים שוטפים ללא אף תקלה חשמלית או מכנית )טפו טפו....) הבעיה היחידה - צורך כליטר שמן ל 10,000 קמ, לטענת המוסך נתון סביר. שים לב שקיים דגם PK עם גג פנורמי,, שעולה קצת יותר ונותן חוויית נסיעה ייחודית
  8. היה לי את הדגם הידני למשך שנתיים. 75,000 ק״מ ואפס תקלות. 3 כניסות למוסך: טיפול 20/40/60 מכרתי אותו בקלות יחסית ובמחיר סביר (10 אחוז מתחת למחירון המשוקלל)
  9. גם הניסיון שלי קצת שונה. ברשותי C1 שנת 2011, 1,000 סמ"ק, ידנית, שעברה 82,000 ק"מ ומשרתת בעיקר את 3 הנהגים החדשים במשפחה. יתרונות: אמינה וזולה לאחזקה (טיפולים "קטנים" ב - 350 ש"ח). חסכונית מאוד - 18 קמ"ל בממוצע (50/50 עירוני/בינעירוני). מעוצבת במינימליזם ייחודי. זריזה יחסית, סוחבת היטב ונותנת תחושת קלילות. בעליות או בנסיעה מאומצת צריך לעלות במעלה הסל"ד כדי לשמור על קצב סביר. מצאתי את עצמי לא מעט פעמים בהילוך שלישי ב - 100 קמ"ש ולא הרגשתי צורך מיוחד להעלות הילוך מבחינת הרעש והתחושה. חסרונות: אבזור בסיסי מינימלי -מערכת מקורית ברמה מחפירה - החלפת רמקולים שיפרה את המצב. מושב אחורי כמעט לא שימושי ובוודאי שלא לנסיעות ארוכות. לא חיית אוטוסטרדות - התחושה בשיוטים ארוכים פחות נינוחה מהממוצע (הרכב מיועד בעיקר לנסעיות בטווח חדרה-גדרה ושם הוא מתפקד ללא דופי).
  10. אצלי ב C1 ידנית מודל 2011 הממוצע הוא 16-17 ק״מ לליטר, 50/50 עירוני/בינעירוני. שיוט רגוע ב 100 קמש נותן 20 קמ״ל
  11. קצת מחוויה דומה שלי ושל בני בן ה -18 (בסתיו): נחיתה במינכן שכירת אודי TT ביקור במוזיאון ומפעל BMW (נדרש תאום מראש) נהיגה באוטוסטרדה לשטוטגרט וביקור במוזיאון פורש רכבת מינכן-ורונה שכירת ג׳ולייטה טורבו דיזל (משייטת בקלילות ב 190), כולל אפשרות נהיגה מגיל 17 נסיעה באוטוסטרדה דרומה לכיוון מראנלו ביקור במוזיאון פרארי נהיגת התנסות בפרארי - 20 דקות בסביבות 100€, חוויה בלתי נשכחת ואין מגבלת גיל נסיעה למילאנו למשקק של מילאן עד כאן
  12. הזדמנות טובה להודות על הצגת המידע בהתמדה ובמקצועיות מידי חודש !!
  13. הייתי בעלים מאושר של פלואנס דיזל ידנית שנת 2013. ליוותה אותי במשך 75,000 ק"מ במשך שנתיים. שני שליש מהנסיעות שלי היו בינעירוניות, צריכת הדלק הממוצעת על פני שנתיים הייתה למעלה מ - 18 ק"מ/ליטר בהתאם. למעט טיפולים שוטפים שביצעתי ב - 20,40,60 אלף ק"מ לא היו תקלות בכלל. המזגן תיפקד בצורה טובה ותקינה ההערה העיקרית היא לגבי מערכת השמע: קליטת FM לא טובה ואיכות רמקולים נמוכה
×
×
  • Create New...