Jump to content

Blueeyes

  • פרסום הודעות

    29
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות Blueeyes

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מנסיוני עם ניסאן מקסימה שנת 2017, מדובר בבהמה אמיתית בסגנון אמריקאי, נוחה, מפנקת ובעלת נוכחות ייחודית, אולד סקול אמיתי מבחינת ביצועים: נשמעת ומגיבה כמו שמנוע v6 עם 300 כ״ס אטמוספרי צריך להגיב. לגבי צריכת הדלק, מושפעת מאוד מאופי הנהיגה ותנאי הדרך. נסיעה בין עירונית רגועה (110-120 קמש) נותנת צריכה מפתיעה מאוד לטובה, 11-12 קמ/ליטר, נסיעה עירונית או מאומצת מתבטאת אצלי בכ - 8 קמ/ליטר. דרך אגב, הרכב ״סובל״ בנסיעות עירוניות - הוא אוהב מרחבים פתוחים וקצת קשה לחנות 4.90 מטר בת”א
  2. רנו קפצ׳ור 2015 עם מנוע זהה: נסיעה עירונית צפופה - 11 קמ/ליטר, נסיעה בין עירונית רגועה - 15+ קמ/ליטר
  3. מניסיון, יונדאי סונטה משנת 2016 ניתן לקנות בסביבות ה 100000, יש הרבה היצע והמחירים המבוקשים לא משקפים את העסקאות בפועל. לגבי הרכב, יש לי כזו עליה עשיתי כבר 75000 קמ ומדובר בחוויית נהיגה מפנקת ומרווח פנים עצום הן לסנהדרין והן במושב האחורי
  4. גם לי יש ניסיון מאוד מוצלח עם ״נבדקי רכב״ במערב ראשל״צ - היו רציניים, קפדניים והאריכו בבדיקה בלי לחפף
  5. הסונטה מגיעה עם חמש שנות אחריות ולא שלוש
  6. סונטה לימיטד 2016, נהיגה רגועה לרוב, נהיגה פרברית 50/50 עירוני/בינעירוני, 17.5 ק״מ לליטר בממוצע, מעל 1,000 ק״מ למיכל. נהיגה במצב ספורט המהנה בהרבה מביאה ל 14-15 ק״מ לליטר.
  7. יש ברשותי בדיוק כזאת משנת 2011 שעברה 100,000 קמ (50,000 מהן אצלי). אמינות: מפתיעה לטובה, למעט טיפולים תקופתיים שוטפים הוחלפו בית תרמוסטט ב 80,000 ותפוחי הגה ב - 95,000. אוהבת לשתות שמן סינטטי משובח ודורשת הוספה של כליטר כל כ - 10,000 קמ. נסיעה: חלשה בתאוצות מהמצופה מרכב עם 120 כ״ס. תיבת הילוכים בועטת בהחלפות הילוכים נמוכים( מתרגלים) וגורמת לחוסר נוחות בשיוט במהירויות גבוהות ( 4 הילוכים בלבד, 3,000 סל״ד ב 100 קמ״ש)
  8. ביצעתי בעבר עסקה כזו עם חברת ליס פור יו לרנו פלואנס. להלן כמה הבהרות: פאסיפיק רכב הוא שמה הרשום של ליס פור יו ועם חברה זו נערך ההסכם. מדובר בעסקה בה הרוכש נרשם כבעלים ראשון (בעלים קודמים 00) בשונה מעסקת 0 קמ רגילה בה הרוכש הוא הבעלים השני. מסירת הרכב מתבצעת באולם המסירה של קרסו על ידי אנשי קרסו ולא על ידי חברת ליס פור יו. מדובר למעשה בעסקת מימון רגילה לרכב במסגרתה הרכב משועבד לטובת נותנת ההלוואה (פסיפיק רכב) והתשלומים נקבעים כפי שמסוכם בין הצדדים ( במקרה שלי: מקדמה, תשלום חודשי למשך 24 חודשים, יתרת תשלום בסוף תקופה). אצלי לא היתה הנחה ממחיר המחירון - ההטבה התבטאה במימון ללא ריבית.
  9. C3 בנזין 1.6 שנת 2011 נקנה מיד ראשונה עם 48,000 קמ וכיום עם 95,000 קמ בשלוש וחצי השנים שברשותי עבר רק טיפולים שוטפים ללא אף תקלה חשמלית או מכנית )טפו טפו....) הבעיה היחידה - צורך כליטר שמן ל 10,000 קמ, לטענת המוסך נתון סביר. שים לב שקיים דגם PK עם גג פנורמי,, שעולה קצת יותר ונותן חוויית נסיעה ייחודית
  10. היה לי את הדגם הידני למשך שנתיים. 75,000 ק״מ ואפס תקלות. 3 כניסות למוסך: טיפול 20/40/60 מכרתי אותו בקלות יחסית ובמחיר סביר (10 אחוז מתחת למחירון המשוקלל)
  11. גם הניסיון שלי קצת שונה. ברשותי C1 שנת 2011, 1,000 סמ"ק, ידנית, שעברה 82,000 ק"מ ומשרתת בעיקר את 3 הנהגים החדשים במשפחה. יתרונות: אמינה וזולה לאחזקה (טיפולים "קטנים" ב - 350 ש"ח). חסכונית מאוד - 18 קמ"ל בממוצע (50/50 עירוני/בינעירוני). מעוצבת במינימליזם ייחודי. זריזה יחסית, סוחבת היטב ונותנת תחושת קלילות. בעליות או בנסיעה מאומצת צריך לעלות במעלה הסל"ד כדי לשמור על קצב סביר. מצאתי את עצמי לא מעט פעמים בהילוך שלישי ב - 100 קמ"ש ולא הרגשתי צורך מיוחד להעלות הילוך מבחינת הרעש והתחושה. חסרונות: אבזור בסיסי מינימלי -מערכת מקורית ברמה מחפירה - החלפת רמקולים שיפרה את המצב. מושב
  12. אצלי ב C1 ידנית מודל 2011 הממוצע הוא 16-17 ק״מ לליטר, 50/50 עירוני/בינעירוני. שיוט רגוע ב 100 קמש נותן 20 קמ״ל
  13. קצת מחוויה דומה שלי ושל בני בן ה -18 (בסתיו): נחיתה במינכן שכירת אודי TT ביקור במוזיאון ומפעל BMW (נדרש תאום מראש) נהיגה באוטוסטרדה לשטוטגרט וביקור במוזיאון פורש רכבת מינכן-ורונה שכירת ג׳ולייטה טורבו דיזל (משייטת בקלילות ב 190), כולל אפשרות נהיגה מגיל 17 נסיעה באוטוסטרדה דרומה לכיוון מראנלו ביקור במוזיאון פרארי נהיגת התנסות בפרארי - 20 דקות בסביבות 100€, חוויה בלתי נשכחת ואין מגבלת גיל נסיעה למילאנו למשקק של מילאן עד כאן
×
×
  • Create New...