Jump to content

רוכב_נוהג

  • פרסום הודעות

    301
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות רוכב_נוהג

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. זה די נדיר לכן לא חושב שרלוונטי, אבל אם שאלת: פורד אקספלורר 2006, מנוע פורד מודולרי 4.6 ליטר, V8 עם 3 שסתומים לצילינדר בתצורת גל זיזים יחיד (SOHC). הגיר הוא אוט' 6 הילוכים גרסת ייצור של פורד לגיר של ZF. הזרקת בנזין - לא הותקן גפ"ם.
  2. הי, שמתי לב לתופעה הבאה בהתנעה הראשונה בבוקר ("כשהרכב קר"): 1. ב- Parking ו- Neutral רעש מנוע תקין 2. כשמעבירים ל- Drive מתחיל רעש טרטור (מנוע בנזין) שעובר גם בהגה ובפדלים (רכב ישן-הגה ופדלים הידראוליים, לא חשמליים). 3. חזרה ל- Parking או Neutral הרעש נעלם 4. אחרי כמה שניות של נסיעה הרעש נעלם אני מנסה להבין האם הבעיה במנוע, ברצועת טיימינג או בגיר? (א) זה שהתופעה מתרחשת כשהרכב קר מטה את המשקל לכיוון המנוע וספציפית לרצועת טיימינג - שמתי לב שבבעיות מנוע קר בבוקר לרוב שם הכתובת. (ב) מנגד זה שהתופעה מתרחשת רק בשילוב ל- Drive + העובדה שהגיר צבר קילומטרא
  3. 1. להבנתי זה לא ערפל אלא מה שנקרא אורות חניה-אלה שתמיד דולקים במצב auto בלי קשר. 2. מה שאני חושש שימציאו שבגלל שאין את כיסוי הפלסטיק אז זה מסנוור וכו'.
  4. הי, שמתי לב שכנראה בנסיעה נפל לי הכיסוי פנס של אורות החניה, ז"א כרגע המנורה מאירה ישירות ללא הפלסטיק השקוף... האם זו עילה לא לעבור טסט? מדובר ברכב לא נפוץ וקשה למצוא את חלק החילוף הזה בקלות... תודה,
  5. אהלן, ברשותי רכב שטח קצת ישן עם 240 אלף ק"מ (בנזין). בגדול טפו טפו "הכל סבבה". הייתי מעוניין להשקיע באזור ה- 20 אלף בשיפורי שטח (מיגונים פגושים כאלה), אבל לפני שאני רץ להוציא כזה סכום על רכב ישן עם ק"מ גבוה, הייתי מעוניין להביא אותו לאיזה מוסך לבדיקות יישור קו מקיפות. הייתי שמח לשמוע מה כדאי לבדוק כשהמטרה היא, במגבלות של עד כמה שניתן לחזות, לראות שבאמת המכלולים החשובים במצב בריא וישרתו אותי נאמנה שנים קדימה. ז"א אני מניח כן קומפרסיה למנוע לבדוק שלא בקרוב יהיה צורך בשיפוץ ראש מנוע, מנגד דיסקיות בלמים שחוקות זה באסה אבל בסוף זה כן חלק שמיועד להתבלות ולהיות מוחלף מחזורית
  6. היום כשהתקשרתי למוסך לשאול אם הם מוכנים רק לבצע את העבודה של החלפת השמן-פילטר שמן כשאני מביא מהבית "חלפים" מקוריים עם קבלה (שמן, פילטר, אטם, פלשינג, חומר ניקוי לפתח) הם התעצבנו ואמרו שלא. אז לא יודע כמה "ישמחו" לקבל קצת שמן לצובר גם אם על הנייר יש חוק שמחייב...
  7. שלום, אני רוצה להחליף לבד שמן-פילטר שמן. לאן אפשר אח"כ להביא את השמן הישן, שהרי לא ניתן פשוט לזרוק אותו לפח אשפה או לשפוך? מן הסתם מוסכים וכו' מחזיקים מכלי ריקון אבל לא ייתנו למישהו שהחליף עצמאית להביא אליהם את השמן הישן- שהרי מטרת ההחלפה העצמית הייתה לחסוך לשלם להם על ביצוע ההחלפה. תודה,
  8. שלום, עיקר השימוש שלי הוא נסיעה יומית לעבודה: הלוך ושוב י-ם מרכז הארץ. היום בטויוטה היברידית צריכת דלק יוצאת 1 ל-16 בלבד (העליות בדרך חזרה הורסות הכל), אבל הבעיה הגדולה היא בידוד רעשי מנוע גרוע בשילוב עם מי שמכיר הרעש האופייני של המנועים ההיברידיים-זה מאוד רועש ולא נעים בכלל (פה זה לא גרגור נעים של V8 אמריקאי). התקציב שלי הוא עד 50K ובגלל הקילומטראז' הגבוה שאני עושה אני לא מצפה לשמירת ערך גבוהה אח"כ במכירה. בטיחות נוחות (רק הכסא נהג צריך להיות מרווח) ואבזור אני אדע כבר לבדוק, אבל אשמח לעזרה בהצעות לדגמים עם: 1. צריכת דלק עדיפה (דיזל יתן 1 ל-20?) 2. בידוד רעשי
  9. מה זאת אומרת? הרי יוצא שהימני של הכביש השמאלי צמוד לשמאלי של הכביש הימני, ואתה מקבל משאיות באמצע הכביש נדחפות, ואם יש עומס המעברים הללו יוצרים האטה לפקק שמשתרך קילומטר אחורה. במילים אחרות קטע החפיפה הופך למעין מחלף ליניארי אחד ארוך ולא בטיחותי (ובעומס גם איטי) במקום לבנות מחלף נורמלי עם רמפות וכו'.
  10. אני אסביר - אני נוהג כל יום י-ם לת"א וחזור. בסופי שבוע המצב הוא כמו שאתה מתאר. אבל ביום עבודה בין 7-10 בבוקר זה סיפור שונה לגמרי - הראות היא 0 כי פשוט זה זחילה bumper to bumper. יש שם פקק של 5 דק' כל בוקר בקילומטר הזה שתיארת. יש ה-מ-ו-ן משאיות בעיקר מכיוון כביש 6. זה אומר שלא עוברים נתיב אלה נדחפים - וזה גורם למישהו לדפוק ברקס, ואם ההוא מאחור לא שם לב כי זה בדיוק פקק וכולם בטלפון אז תאונה. ואז פתאום יש לך משאית כפולה שצריכה לעבור - ועד שייתנו לה זה comolete standstill ואז עוד פעם מלא ברקסים וכו'. בלי קשר גם שני הימניים בכביש 1 מתמזגים שם גם זה מוסיף המון השתלבות. ואחרי קילומטר פת
  11. לא מדובר על מעבר נתיב רגיל. מדובר על כמות גדולה של נהגים שנאלצים לעשות מעבר נתיב מתוכנן בו"ז. לדוגמא כמו בקטע של כביש 1 בבן שמן שרץ במקביל לכביש 6. זה יוצר גם עומס וגם סכנה בטיחותית. בזמנו כשהמקטע הזה נפתח הייתה ביקורת על התכנון הלקוי שלו שבו כבישים 1 ו-6 רצים במקביל ביחד. נמהוג לעשות מחלפים מסודרים במצבים דומים. הוספת אילוץ נוסף לתכנון מעבר נתיבים בו"ז של כמות גדולה של נהגים במקום כמו בן שמן שכאמור גם ככה יש בו אילוץ יהיה גרוע בהרבה לעומת הבעיה שיש היום בכביש החוף עם הנתיב+.
  12. יש דיווחים לאחרונה שרוצים להרחיב את נתיב+ לכביש 1: לכיוון ירושלים משער הגיא עד הנת"צ שמתחיל לפני סחרוב לכיוון תל אביב מבן שמן עד קיבוץ גלויות האם יש דרך לעלות בפני משרד התחבורה בעיה בטיחותית שאני צופה לגבי המקטע לכיוון תל אביב (מבן שמן עד קיבוץ גלויות)? דובר על זה במקרה של הנתיב+ בכביש החוף שמיקמו אותו בשמאלי וזה לא חכם וכו'. הבעיה בבן שמן שזה מחלף בעייתי במיוחד כי יש שם את המקטע שבו כבישים 1 ו-6 רצים במקביל ובחלק זה מתרחשים המון מעברי נתיב מתוכננים ולא מעט מהם של משאיות. ומיד אח"כ מתחבר כביש 443 ושוב המון מעברי נתיב. במצב הזה לא משנה אם הנתיב+ יהיה ימני או שמאלי או אמצעי - זה פ
  13. הי, חבר סיפר לי על מקרה שבו ברישיון תחת הערות ומגבלות היה כתוב "הרכב מעוקל" אבל בדו"ח עיקולים העדכני מהרישיונומט העיקול כבר לא הופיע. האם זה בעיה? ז"א מה היה פה? עיקול בעבר שהבעלים הסדיר ולכן אין יותר עיקול?
  14. משהו בסיפור הזה לא מסתדר לי: 1. נשמע שיותר מדי מערכות בלתי תלויות ושבד"כ גם כך סיכוי כשל טוטאלי בהן אפסיים הפסיקו לעבוד בבת אחת. 2. אם כבר הרכב כ"כ לא מתוחזק, הייתי מצפה לכשלים שיתגלו מה שנקרא עוד ביציאה מהחניה. דווקא באמצע שיוט על כביש מהיר הכל קרס? 3. חוץ ממקטעים בודדים וקצרים, בכביש 6 מספיק בלי גז ודי מהר אמורים לרדת לאזור ה- 60. ולגבי פתיחת האשכול - במציאות שברכבים החדשים לפעמים אין אופציה להגביל להילוכים 1-2-3, בלם היד הוא חשמלי וההתנעה בכפתור (אין לי מושג באיזה רכב מדובר במקרה הנ"ל) - אני לא כ"כ בטוח שקל לצפות מה יקרה אם לוחצים על כפתור ההתנעה או בלם היד. מילוט לעליה ראיתי בארץ
×
×
  • Create New...