Jump to content

erezarmo

  • פרסום הודעות

    711
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

1 עוקב

אודות erezarmo

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לגביי היצרנים - נראה לי שלהציב גבול של 100,000 מכוניות בשנה יהיה הוגן כדי להבדיל בין יצרני בוטיק ליצרני מיינסטרים. אף אחד מהיצרנים שאין להם אנדרואיד אוטו או אפל קאר פליי לא מתקרב לזה. כמובן מלבד טסלה (שאותה גם ציינתי בעצמי) - אבל אצלה זה לא חיסרון - כי כל (או כמעט כל) האופציות שיש באנדרואיד אוטו קיימות במערכת שלה תוך גישה לאינטרנט - כלוןמר אנשי טסלה לא מפסידים דבר. מתוך כ-90 מליון מכוניות שמיוצרות בשנה - כ-2.6 מליון מיוצרות על ידי יצרנים שאין להם תמיכה בגוגל מאפס לכל אדם בעל טלפון סלולארי. מתוכן - מעל 95% מיוצרות על ידי BMW ומיני. בכל מקום היו מגדירים אותן כמונופול בתחום. אז אולי לא
  2. כדאי לזכור שהרכב מקבל הנחה במיסוי בגלל פליטת מזהמים נמוכה. פליטה זו נבדקת כשמערכת הסטארט-סטופ פועלת. לכן - דיי ברור למה התקן לא מאפשר לכבות אותה.
  3. אז אחריי בדיקה - נראה שפרארי, מקלארן ואולי עוד כמה אקזוטיות לא תומכות עדיין באנדרואיד אוטו. גם פורשה עדיין בתהליך (אבל התחילה לפני BMW). אם לאלה התכוונת כשדיברת על שיעורי בית - תהנה.
  4. בחלק מהכבישים אני צריך לנסוע רוורס כשמגיע רכב ממול. כזה צר. כל ס"מ חשוב. לא מדובר בצירים ראשיים, אבל באיזור שאני גר בו - הרבה מהכבישים כאלה. ברור שחלק מהאמירות רלוונטיות למצב שלי ספציפית (למרות שההתנהגו בסיבובים רלוונטית להרבה אנשים). ואגב ה-V class לפחות נותן משהו בתמורה לגודל (עוד נוסעים ומרחב). הטענה שלי נגד הבימרית היא שניצול המרחב שלה לא טוב והיא כמעט ולא מרווחת יותר. אשמח לשמוע תשובות לשאלותיי על מערכת המולטימדיה.
  5. גם את בעיית הרוחב והמגושמות של ה-BMW בסיבובים לא ניתן לפתור. גם ללא המערכת - אני מעדיף את הפיאט. מי היצרנים שאין להם אנדרואיד אוטו (ולמען הסר ספק, הכוונה היתה ליצרני מיינסטרים. ונעזוב את טסלה, שלא יודע אם יש לה או לא - אבל יש לה גוגל מאפס)? משמח לשמוע לגבי ה-BMW. יש סיכוי שאתה יודע מאיזו שנה יש למיני קאנטרימן את המערכת עם הגרסא הזו?
  6. רוברט, אני לא "משליך על כל עולם רכבי הפרמיום/יוקרה רק בגלל רכב אחד". תן קצת קרדיט לאנשים. אני פשוט לא מתעלם מכמה דברים שקודם חשבתי להחליק לוולוו: יש לוולוו מספר בעיות ידועות. במיוחד עם המזגן (אבל לא רק). כמעט כל הרכבים כבר החליפו מדחסים. רובן יותר מפעם אחת. לפעמים אפילו להם 3-4 מדחסים. כל פעם בעלות של כ-2000 יורו. נראה שיש כמה מוסכים שמצאו פתרון כלשהו, אבל אף אחד לא יודע. התכוונתי לבדוק עם האחריות המורחבת תכסה את זה. וולוו פתרה את זה רק בדגם החדש לגמריי ב-2019. בנוסף, כולם אומרים שהשילוב של דיזל והיברידי יוצר אף כבד מאוד. קודם חשבתי שאחיה עם זה. אחריי שחייתי עם האף הכבד של ה-BMW שנחש
  7. תגובות ותשובות לחלק מהנושאים שעלו: הידיות המתקלפות - את ה-BMW שכרתי מבעל הבית הקודם שלי (עכשיו אני שוכר בית של אחותו :-)) שהוא גם בעל מגרש מכוניות. הוא חובב BMW ויש לו לא מעט כאלה. הוא אמר לי על הידיות. הוא אמין בעיני ואין לי סיבה לחשוד שישקר לי. אין לי מידע מעבר לזה. כמו ש-bigmik כתב - לא מדובר בעניין אסתטי. התחושה מגעילה. זה נדבק לידיים ונשאר עליהם. זה קורה כשנכנסים לאוטו, אז אין איפה לשטוף אותן. לא מצליח להבין איך BMW לא מתקנים את זה על חשבונם לכולם - זה פשוט מביך למותג בעיני. כמו שכתבתי, הפלסטיקים של טויוטה מחזיקים מעמד הרבה יותר טוב אחריי יותר שנים ועם יותר שעות שמש.
  8. גם את המחשב נתנו חינם או ששילמת 8,000 שקל ועדיין יצאת מרוצה?
  9. מה? למה? איך הגעתי להשוות את שתי המכוניות האלה? בשנה האחרונה אני חי בפורטוגל וכל הזמן עם רכב זכור. רוב הזמן שכרתי רכבי קרוסאובר קטנים (500X, ג'וק דור קודם, 2008 דור קודם, רנגייד) או משפחתיות (פוקוס, 308). נהגתי להחליף את הרכב אחת לחודש, אבל בעקבות הקורונה הקפיצות לליסבון נהיו מעיקות ומצאתי אפשרות לשכור במחיר קצת יותר גבוה BMW 520D משנת 2010 עם 320,000 ק"מ. הרכב אמנם עם הרבה קילומטראג' - אבל במצב מצויין מכנית, חיצונית ופנימית מלבד מה שאציין. אני מניח שגם מחיר הקנייה שלה הוא בסד"ג דומה למכוניות האחרות, כך שזה בסיס ההשוואה. אם אני קונה רכב עכשיו - מה עדיף 520D בת 10 או רכב כמעט חדש? א
  10. מ-3 השנים האחרונות? אהל חשבתי שכל הבעיות בגיר כבר נפתרו והוא אמין וללא תקלות.
  11. 🤣 למרות שאפילו יוסיטים בולט היה נותן הכל להגיע לזה.
  12. גישה מעניינת שלא ראיתי עדיין ברכבים אחרים שיש להם מנוע בנזין כמנוע עיקרי. המנועים החשמליים אחראים על המהירויות הנמוכות ומנוע הבנזין בעיקר על המהירויות היותר גבוהות. מוריד משקל וסיבוכיות. הביצועים נשמעים סבירים בהחלט לרכב כזה (9.4 שניות למאה מטר). גם ציוד הבטיחות התקני מעניין, כולל כרית אויר בין הנהג לנוסע. https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/HkLdVH00K8
  13. קצת הומור חברים. מתסכל שהרכב עומד בחניה כל היום ואי אפשר לעשות איתו כלום
  14. צריכת הדלק של הפוקוס ירדה לשבוע לליטר. עוד מישהו חווה את זה?
  15. נראה לי שמדובר במבנה עסקה חריג שנוצר בשל נסיבות חריגות. חברות הליסינג נתקעו עם מלאי גדול של פורד פוקוס מהדגם הקודם ללא יכולת למכור אותן, לא משנה כמה הורידו את המחיר. אני מניח שעסקאות בסגנון הזה היו אחת הדרכים שלהן לצמצם הפסדים ולפזר את זמן מכירת המכוניות מהדגם הזה לאורך תקופה ארוכה יותר. קשה לי להאמין שהיום תוכל לקבל תנאים כאלה.
×
×
  • Create New...