Jump to content

erezarmo

  • פרסום הודעות

    701
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

1 עוקב

אודות erezarmo

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. 🤣 למרות שאפילו יוסיטים בולט היה נותן הכל להגיע לזה.
  2. גישה מעניינת שלא ראיתי עדיין ברכבים אחרים שיש להם מנוע בנזין כמנוע עיקרי. המנועים החשמליים אחראים על המהירויות הנמוכות ומנוע הבנזין בעיקר על המהירויות היותר גבוהות. מוריד משקל וסיבוכיות. הביצועים נשמעים סבירים בהחלט לרכב כזה (9.4 שניות למאה מטר). גם ציוד הבטיחות התקני מעניין, כולל כרית אויר בין הנהג לנוסע. https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/HkLdVH00K8
  3. קצת הומור חברים. מתסכל שהרכב עומד בחניה כל היום ואי אפשר לעשות איתו כלום
  4. צריכת הדלק של הפוקוס ירדה לשבוע לליטר. עוד מישהו חווה את זה?
  5. נראה לי שמדובר במבנה עסקה חריג שנוצר בשל נסיבות חריגות. חברות הליסינג נתקעו עם מלאי גדול של פורד פוקוס מהדגם הקודם ללא יכולת למכור אותן, לא משנה כמה הורידו את המחיר. אני מניח שעסקאות בסגנון הזה היו אחת הדרכים שלהן לצמצם הפסדים ולפזר את זמן מכירת המכוניות מהדגם הזה לאורך תקופה ארוכה יותר. קשה לי להאמין שהיום תוכל לקבל תנאים כאלה.
  6. אני לא טוען שהאחריות היא כולה של WeSure. אפילו לא רובה. ועדיין, כמו שכתבתי, לפני עיוור לא תיתן מכשול. כשעושים החלטה כזו של ברירת מחדל שונה מכל שאר התעשייה (מאתגר אתכם למצוא עוד דוגמא אחת בה ברירת המחדל לביטוח מקיף מחריגה ביטוח חובה) - תמיד יהיה אחוז מסויים של האנשים שיפלו. וגם אם לדעתכם זו אשמת האנשים והם טיפשים - בסוף הכיסוי ייצא מהפול ולא מכיסם. והפול יוכל לתבוע את הפסדיו מהחברה בטענה שפעלה ברשלנות. וסביר שהפול יזכה, כי באמת מדובר ברשלנות. ואז תעלה השאלה למה הם ביצעו טת ההחלטה הזו, ואם יסתבר שזה כדי לייצר מצג (שווא) של הצעות זולות יותר - ונניח שיהיו לזה ראיות (אימיילים למשל) יתכן שינקטו נגד מי מהמעורבים גם הליכים פליליים.
  7. נראה לי שאתם מפספסים את הבעייה. אכן הביטוחים מופיעים בנפרד, אבל בכל האתרים שמוכרים ביטוח רכב, ברירת המחדל כשבוחרים ביטוח מקיף היא לתת הצעה משולבת של ביטוח מקיף+חובה ולמרות שהמחיר של כל אחד מהם מפורט בנפרד - המחיר הכולל המוצג כולל את שניהם. כך בוובי, כך באתר של הדואר, כך בביטוח ישיר, ב-aig, ובכל אחד מעשרות האתרים האחרים. מי שרכש ביטוח אונליין עשרות פעמים כבר כל כל רגיל לזה שהמוח שלו באופן אוטומטי מתייחס לכל הצעה של מקיף כאל מקיף וחובה. זה מקור הטעות ומקור הבילבול. קונסיסטנטיות, בתוך הממשק שלך, אך גם עם הסטנדרט בתעשייה, היא שיקול מאוד מאוד חשוב כשמייצרים ממשק משתמש. כשחברה חדשה מייצרת ממשק שחורג בצורה כזו מהנורמה - במיוחד כשזה מאפשר לה להציג מחירים זולים יותר - זה מעורר תחושה ברור של רצון להטעות. ואם זה נעשה בתום לב - אז זו סתם בחירת ממשק גרועה למדיי. כשזה עשוי לגרום לאנשים לנסוע בלי ביטוח מדובר כבר ברשלנות פושעת. אני לא אתפלא אם בעתיד הפול יתבע אותם לאחר שנהג לא מבוטח יפגע במישהו, ואני ממש לא אופתע אם הם יפסידו במשפט. יש דברים שלא עושים. לפני עיוור לא תיתן מכשול.
  8. אם עושים חישוב, עדיף לעשות אותו מדוייק. טסלה מודל 3 פרפורמנס עולה בארה"ב 57,000 דולר (לפני הטבות ו"חיסכון") שהם 196.5 אש"ח. נוסיף מס קנייה של 83% - 360 אש"ח. נוריד 75 - 285. נוסיף מע"מ - 333 אלף. כלומר התמחור בישראל זול מבארה"ב בהתחשב בכל המיסים.
  9. הבעייה היא לא של הנהג הנורמלי לעבור נתיב. הבעייה היא שכשאלפי נהגים חייבים לעבור נתיב, לרוב ימצאו ביניהם גם כמה לא נורמלים. כל נהגי משאיות שרוצים לעבור בין הכבישים חייבים לעבור דרך הנתיב השמאלי של כביש 1 - זה מתכון בעייתי - במיוחד שחלק מהן איטיות מאוד ושחלק גדול מההשתחבות היא בעלייה. תוסיף לזה את העובדה שבחלק שהמשאיות משתלבות משתלב גם הנתיב המני של כביש 1 כי מספר הנתיבים מצטמצם ותגלה שאם אתה רוצה להמשיך בכביש 1, סוגרות עליך משאיות משני הכיוונים- פעמים רבות כמעט מתנגשות בעצמן כי מנסות לעבור לאותו הנתיב באותו זמן. ואם זה לא מספיק - להערכתי לפחות 80% מהנגים לחוצים לעבור את הנתיב ב-200 המטרים הראשונים מה שמייצר כאוס מוחלט.
  10. אין אפשרות. החיישן רואה רחוק מידי והרמזור מתחלף מהר מידי. האפשרות היחידה היא לחצות באדום.
  11. כשמדובר בשיירה מדובר על 3-5 מכוניות. הכל רגוע כאן. צריך להבין שהמנטליות הרבה פחות תוקפנית מבארץ. שמיכה? אפילו לצפצף לא יצפצפו כאן בחיים. הכל טוב.
  12. זה בכוונה לא משולב עם צמתים או מעברי חצייה. העניין הוא לא לעכב את התנועה כשאין צורך. במעברי החצייה הפורטוגלים עוצרים גם ככה ( לפעמים משעשע לראות מעבר חצייה או צומת מרוחקים רק 50 מטר מהרמזור הלא קשור). אני פה כבר 5 חודשים. עד עכשיו ראיתי רק רכה אחד "גונב" את רמזור כסה, וגם הוא רק לאחר שהגיע לעצירה מלאה. ראיתי עשרות מכוניות עוצרות בגללו. לרוב בגלל חוסר תשומת לב של נהג אחד שעלה בטעות למהירות של 52 קמ"ש. העצירה גם כך היא רק לפחות מ-5 שניות. יכול להיות שבמדינות אחרות אנשים יגנבו רמזור כזה לעיתים יותר קרובות.
  13. נגמרה תקופת השכירות של הרנגייד ואחרי 2,000 ק"מ אני יכול להגיד שבסה"כ הוא היה רכב מוצלח וחשבנו להישאר איתו (חברת ההשכרה לא הסכימה, מסיבות טכניות). לדעתי הפיאט 500x היה עדיף עליו, בעיקר בגלל הנוחות (הרנגייד מכוייל על הצד הנוקשה ומציג נוחות נסיעה של ג'יפ - בקטע הרע של זה), אבל גם ההיסטריה של חיישני הצד והחוסר במצלמת רוורס היו קצת מעיקים. עוד כמה דברים מעצבנים: מערכת המיזוג מחליטה בעצמה אחת לכמה ימים לשנות את ההגדרות לאחר ההנעה לטמפרטורת מינימום בעצמת אוורור מקסימלית תוך הכנסת אוויר מבחוץ. כשיש 2 מעלות בחוץ זו לא קבלת הפנים הכי מוצלחת... מערכת בקרת השיוט האדפטיבית היתה בלתי שמישה לחלוטין, לדעתי בגלל תקלה - כל כמה דקות היא התנתקה בטענה שהרדאר חסום זמנית. השתמשתי בבקרת שיוט רגילה. מערכת השמירה על הנתיב היתה הטובה ביותר בה יצא לי להשתמש עד כה, למרות שהיא לא יודעת לשמור על מרכז הנתיב. שווה להגיד גם שהמנוע של ה-308 היה עדיף בהרבה. עובדה משעשעת לגביי הרנגייד היא שבפורטוגל הוא משלם בכבישי אגרה כמו רכב מסחרי כי המדד שלהם הוא גובה בקו מרכז הגלגל הקדמי והוא מעל 1.10 מטר המווים את הגבול. חשבתי בהתחלה שגבו ממני תשלום כפול בטעות... בכל מקרה העלות העודפת התקזזה עם העלות הנמוכה יותר של הסולר. צריכת הדלק שלו היתה טובה יותר מלוגמות הבנזין (14.4 לעומת 12-13 ק"מ לליטר), אבל טובה הרבה פחות משל הג'וק דיזל שלגם ליטר סולר לכל 16.6 ק"מ. הרנגייד הוחלף בפורד פוקוס סטיישן דיזל (1.5) מהדור הקודם. בקטע פסיכי המחיר כבר ירד ל-70 יורו לחודש
  14. תודה על התשובה. השתמשנו במים רותחים וזה שיפר מאוד את המצב. בקטע המשעשע - מסתבר שאחי לא בדק את הרכב בהתחלה. הנזק היה מראש והם ידעו עליו. סתם תיקנו להם את הרכב...
  15. מכירים את השלטים המצגים את מהירות נסיעתך במטרה לגרום לך להוריד אותה למהירות החוקית? בפורטוגל מחברים את מתקן מדידת המהירות הפשוט הזה לרמזור (אין שלט מהירות). הרמזור כל הזמן ירוק. אם הוא מזהה שאחד הרכבים נוסע מעל המהירות המותרת הוא הופך לאדום עד שהוא מזהה עצירה של רכב מולו. זה משמש בעיקר כשציר ראשי עובר דרך יישוב. ההצלחה של השיטה מבוססת על העובדה שהרבה פחות אנשים עוברים ברמזור אדום מכשר על המהירות המותרת. עלות המתקן נמוכה מאוד. לא צריך לנהל משפטים. אין לאף אחד מה להוכיח שהוא לא ביצע את העבירה. ה"ענישה" היא מיידית והאימפקט הוא מיידי.
×
×
  • Create New...