Jump to content

erezarmo

  • פרסום הודעות

    724
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

1 עוקב

אודות erezarmo

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ואם להוסיף עוד התייחסות להשוואה ההיא - הדבר שהפתיע אותי היה שלא מצאתי אף נקודה לטובת הבמוו. כלומר באותו מחיר אתה מקבל רכב נחות מכל בחינה. לא היתה אף נקודה שבה הרגשתי שהוא עולה על הפיאט. כך שלדעתי אם לאדם יש סכום מסויים - לא משנה מה צרכיו או העדפותיו - עדיף לו לקנות פיאט 500X חדשה ולא BMW 520D בת 10. אולי לאחרים זה מובן מאליו. אותי, כאמור, זה הפתיע. חשבתי שיהיו נקודות יתרון כלשהן גם לבמוו.
  2. המכונית המדוברת היתה מ-2010 (הדגם החדש שיצא בשנה הזו). אני מבין שהרבה חושבים שההשוואה הזוייה. מבחינתי ברגע ששני דברים עולים אותו דבר ומשרתים את אותה המטרה - ההשוואה סופר לגיטימית גם אם ההבדלים ביניהם דרמטיים. לכולנו יש הרבה צרכים מהרכב וכל רכב נותן מענה לקבוצה חלקית אחרת של הצרכים האלה. אני מניח שבשביל אפליקציות כדוגמת ספוטיפיי צריך גם להוסיף קו סלולרי מיותר לרכב (או לפתוח הוט ספוט בכל פעם מהסלולרי). אני יודע שביום שהרכב יוצא יש כמה יתרונות למערכת המקורית. הבעייה היא שחוץ מעדכו י המפה שהם הרבה יותר איטיים, הגם שאפשריים - כל המערכת לא מתעדכנת ומרגישה מיושנת אחריי זמ
  3. המסך משמש לשליטה על הרבה ממערכות הרכב. זו לא רק מולטימדיה. אין עם זה בעייה? ולגביי הצורך - קודם כל הניווט בגוגל מאפס איכותי בהרבה מכל מערכת ניווט של רכב. בבמוו הקודמת שנסעתי בה לא הופיע הכביש הכי חשוב של האיזור (כביש אגרה שנבנה בשנים האחרונות). ידוע לי שאפשר לעדכן, אבל הכל הרבה פחות מעודכן במערכות הניווט. גם שיטת חיפוש היעדים הרבה פחות טובה בד"כ ובבמוו ספציפית - גם הכנסת היעד לניווט ללא האפשרות להשתמש במסך מגע מעיקה במיוחד. בנוסף השליטה בספוטיפיי או בתכנות מולטימדיה אחרות הרבה יותר נוחה כשהיא במערכת של הרכב.
  4. להבנתי לא מוכרים כאן את הספורטאג' 4*4. כמעט ואין רכבי 4*4 מלבד ג'יפים "אמיתיים" וטנדרים. במשומשות מצאתי את ה-X-Trail הזה - אבל הוא ענק ולא ברור למה הוא עדיף לי על האאוטלאנדר ההיברידי. https://www.standvirtual.com/anuncio/nissan-x-trail-1-6-dci-tekna-4x4-i-ID8OY7eN.html אגב טנדרים - יש כאן איזה פתרון מיסויי מוזר שאפשר לקנות טנדר קבינה כפולה עם מושב אחד מאחור במקום 3 בהטבות מס מאוד משמעותיות. לא ברור לי אם זה רק לחברות או לא (המע"מ בבירור רק לחברות, אבל יש גם הנחה של אלפי יורו במיסי הקנייה של הרכב). למרות שמקנן בי איזה רון לפזול גם לקבוצה הזו של הרכבים - הם באמת גדולים ומגושמים ואני מנ
  5. זה בדיוק מה שאנשים עשו ברכבים שהזכרתי שמיובאים מבחוץ. הוא קצת מסובך בירוקרטי וכולל השלמות מיסים למיניהם. יש הרבה סוכנויות שעושות את זה ומייבאות בעצמן או לפי דרישה - אבל זה תחום בעייתי שהעדפתי לא להכניס את עצמי לתוכו - אלא עבור רכב מיוחד שמישהו אחר כבר ייבא ושאפשר לקבל עבורו אחריות מחברה אמינה. במיוחד אני לא רוצה לרכוש רכב של חברה שלא מיוצגת בפורטוגל ואז לך תטפל בריקולים, לך תתמודד עם בעיות קשות וכו'.
  6. כל הרכבים שבדקתי נופלים לשתי קבוצות - ג'יפונים קטנים או רכבי פלאג אין במחיר סביר. הייתי רוצה את השילוב של השניים - אבל אין כרגע. התאוצה זה בונוס. ממש לא דרישה. נהניתי מהוולוו - למרות שהיא הכי פחות הגיונית. יכולת השטח שאני מחפש היא הכי בקטנה שיכול להיות - ממש לא דיפנדר. פשוט לא רוצה לבטל טיול בגלל שהגשמים חרצו תעלה בשביל והרכב לא מצליח להתקדם כי אחד הגלגלים באוויר. זה הכל. לגביי ה-AA - לא מצאתי מערכת כזו לבמוו 225XE. אתה מכיר כזו? אין סובארו בפורטוגל כבר המון שנים. יש כאן כמה ישנות ו/או שחוטות. גם סוזוקי לא כאן. מיצובישי יוצאת מאירופה וניסאן נשארת רק עם
  7. ניסיתי לעשות את זה במספר הודעות אבל המערכת קצת התעללה בי כאמור - בכל מקרה ההודעה נערכה וכוללת הרבה אפשרויות
  8. יצאה לי מגילה ארוכה מידי וניסיתי לחלק אותה לחלקים נפרדים. כל אחד בתגובה משלו, אבל המערכת מתעקשת למזג את ההודעות שלי, אז סליחה על האורך כאמור, אפתח בתיאור קצר של המצב הנוכחי: ב-7 החודשים הראשונים שכרתי רכב משדה התעופה. המחיר היה סופר זול (ממוצע של כ-180 יורו לחודש לרכב משפחתי או ג'יפון קטן בסגנון הג'וק או הרנגייד). הקאצ' לכאורה היה בכל חודש הייתי צריך להגיע לליסבון להחליף אותו (180 ק"מ ועלות של 50 יורו בדלק ובכבישי אגרה). "לכאורה" כי הפכנו את זה למסורת של סופ"ש בליסבון בכל חודש וממש נהנו מזה וזה עבד לנו מעולה. אבל אז קורונה. בחברת ההשכרה איפשרו להאריך השכרה עד 3 חודשים וכשהם נג
  9. נשמע שהיא יותר מאחרת ב-4 שנים מאשר מקדימה את כולם. היא עוברת רק עכשיו לפלטפורמה שכולם כבר עליה. מה הופך אותה ל"מקדימה" ולא למאחרת?
  10. לגמריי מתגעגע. כיף לשמוע שנהנים ממנו. אין סובארו בפורטוגל (רק ישנות מאוד ובלי רשת מוסכים). בכלל הקטע של הנעה כפולה פה לא ממש קיים. אני מחפש רכב לקנות ולא ממש מתחבר לאף רכב באיזור המחיר שהגדרתי. נראה לי שאפתח שרשור נפרד להשראה
  11. נראה לי שזה בדיוק מה שהגריפ קונטרול של סיטרואן עושה. ניסיתי להבין אם יש עוד מערכות כאלה ליצרנים אחרים. מכיוון שהרכב לא שלי, לאחר 3 נסיונות כושלים, העדפתי להסתובב ולעשות עיקוף ולא לנסות ולהתקדם בכל מחיר
  12. אתמול נסעתי בדרך עפר והגעתי לנקודה שבה בעלייה, תוך סיבוב חד, הגשמים חרצו תעלה דיי עמוקה לרוחב הכביש. הייתי עם רכב פרטי. לא ניתן היה להיכנס עם שני הגלגלים ביחד לתוך התעלה, כי זה היה מושיב את הרכב על הגחון והייתי חייב לעבור את התעלה באלכסון, ובמהירות מאוד איטית. בשל מבנה הדרך הגעתי בכל מצב לכך שאחד הגלגלים המניעים היה באוויר והרכב לא התקדם משם. לא מדובר במסלול קשה אלא בכביש עפר רגיל שנוצרה בו תעלה בשל הגשמים. תעלה שעם ה-XV שהיה לי בארץ לא הייתי שם לב שהיא אמורה להטריד אותי בכלל. זה גרם לי לתהות האם יש רכבי 4*2 שיכולים לצאת מעמידה כשאחד הגלגלים המניעים באוויר. הסתכלתי על סרטונים של הגריפ
  13. erezarmo

    BMW 520D מול פיאט 500X

    לגביי היצרנים - נראה לי שלהציב גבול של 100,000 מכוניות בשנה יהיה הוגן כדי להבדיל בין יצרני בוטיק ליצרני מיינסטרים. אף אחד מהיצרנים שאין להם אנדרואיד אוטו או אפל קאר פליי לא מתקרב לזה. כמובן מלבד טסלה (שאותה גם ציינתי בעצמי) - אבל אצלה זה לא חיסרון - כי כל (או כמעט כל) האופציות שיש באנדרואיד אוטו קיימות במערכת שלה תוך גישה לאינטרנט - כלוןמר אנשי טסלה לא מפסידים דבר. מתוך כ-90 מליון מכוניות שמיוצרות בשנה - כ-2.6 מליון מיוצרות על ידי יצרנים שאין להם תמיכה בגוגל מאפס לכל אדם בעל טלפון סלולארי. מתוכן - מעל 95% מיוצרות על ידי BMW ומיני. בכל מקום היו מגדירים אותן כמונופול בתחום. אז אולי לא
  14. כדאי לזכור שהרכב מקבל הנחה במיסוי בגלל פליטת מזהמים נמוכה. פליטה זו נבדקת כשמערכת הסטארט-סטופ פועלת. לכן - דיי ברור למה התקן לא מאפשר לכבות אותה.
×
×
  • תוכן חדש...