Jump to content

YairZov

  • פרסום הודעות

    90
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

38 נייטרלי

אודות YairZov

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בוקר טוב, מה שרשמת הוצף כאן מספר פעמים. לא ברור באמת מה הסיבה, אבל ההשערות שלך הן בדיוק ההשערות שלנו. מנסיון - מצב ספורט לא גורם לזה להיעלם, כי עדיין בהרבה מקרים אתה תגיע ל-RPM נמוך גם על מצב זה, אך מספר ההופעות של תופעה זו בהחלט מצטמצם. בכל הנוגע לצריכת דלק - יצא לי לבדוק את זה רק מול צריכת הדלק הרגעית וראיתי שיש עליה ממש קטנה בצריכת דלק מדי פעם, לא בטוח שזה משהו משמעותי. מה שמוזר שבכל מני פורומים ודיונים (כולל fordownersclub) לא ראיתי שום אזכור לגבי התופעה הזו, ואני מזכיר שה-MK4 קיים כבר כשנתיים בעולם.
  2. יש כאן דיון על ה-ST-Line וכאן דיון על האקטיב-X הרבה דברים הוצפו שם לטובה ולרעה, ממליץ לך לעבור על הדיונים האלה.
  3. שאבא שלך יעשה נסיעת מבחן. מציע לך לעבור על הדיון שפתחתי - רשום לך בצד את הדברים שנראים לך הכי רלוונטיים לברר/לבדוק.
  4. אני לא חושב שמישהו באמת יטפל כל שנתיים, אבל זה לא העניין. הענייין הוא שהיבואן יצא בהצהרה - שיעמוד בה, ולא ישנה "על הדרך" ומבלי בכלל לעדכן אפילו את האנשים שכבר קנו. לגבי עניין סטטוס השמן - זה נראה שהוא לפי זמן ולא לפי נסועה (תקן אותי אם אני טועה), ומכוון לבערך שנה. עד כה נסעתי בערך 2500 ק"מ ואצלי הוא על 82 אחוז אם איני טועה, אך את הרכב קניתי מעט אחריך.
  5. מבדיקה של המפרט הטכני שנמצא בעמוד של ה-ST Line, אכן רשום כעת "מק'פרסון / רב חיבורי" לעומת "מק'פרסון / זרוע נגררת" כפי שהיה עד לפני מספר שבועות. השינוי הנוסף הוא שכעת הטיפולים הם כל שנה/15 אלף ק"מ/הודעה בלוח השעונים, לעומת שנתיים/30 אלף ק"מ כפי שהיה קודם לכן. מעניין אילו עוד שינויים ידחפו...
  6. יצא אתמול ולוג של כפיר ובועז על הרכב, רק שהם בדקו את גרסת ה-allgrip, מצורף. אני לא חושב שהרכב הזה (2X4) משתלם במיוחד בסגמנט שלו, אך מה שכן לדעתי בצורה חד משמעית מערכת המולטימדיה שלו כן תקרוץ להרבה אנשים, בעיקר מבוגרים (פשוט תראו את הולוג ותבינו). אני חושב שהפורד אקטיב-X שקניתי משתלמת בהרבה, אבל כן לדוגמא מערכת המולטימדיה שם היא מכה ואנשים לא טכנולוגיים/מבוגרים פשוט יתקשו איתה והיא תמרר להם את החיים. לכן, בסופו של דבר יש כאן רכב עם מערכת בטיחות סבירה, מערכת הנעה די טובה ואמינה ומערכת מולטימדיה מעולה וכל זה במעטפת מחיר סבירה. גרסת ה-allgrip לדעתי מיותרת לחלוטין, בארץ במיוחד. אני
  7. ^ למרות שבכללי הייתי מסכים איתך לגבי מנוע 3 צילינדרים - אני לא חושב שברכב הזה זו הבעיה. המנוע מאוזן בצורה מדהימה - בשום שלב אני לא מרגיש רעידות, פרט לנסיעות בינעירויות בהן אני משייט על הילוך אחרון והמנוע עובד על 1500-1800 סל"ד, זה מרגיש כאילו הוא עומד להשתנק (זה פחות גרוע מכפי שזה נשמע כי הרעידות מינוריות). פרט לזה, בנסיעה עירונית זה קורה לעיתים נדירות מאוד על מצב eco, שכן במצב ספורט כמעט אף פעם המנוע לא יורד מאלפיים סל"ד. @Olegis אני מסכים עם רוב הדברים שרשמת, מה שכן: גם אני עברתי לרכב הזה מסוזוקי SX4 האצב'ק (2009). לגבי שדה הראייה אני מסכים איתך, אבל זכור שבסוזוקי הייתה ל
  8. ^ יכול להיות שדווקא בגלל המתלים וההנמכה (מרכז כובד נמוך יותר ונוקשות) אתם מרגישים את זה פחות? הרי המכנה המשותף שלכם זה שיש לכם את ה-st-line, ואת הבעיה שיש לי ראיתי גם באחת התגובות לפרסומות לפורד במקרה. מעניין...תוכלו לצלם את זה במקרה? עניין התקתוקים זה משהו ששמים לב אליו מאוד. רעשי תזוזות רגילים אני מכיר כמובן. לגבי הרעידות - מה שרשמת זה בדיוק מה שאני חושב שזה. זה לא רעידות שמאוד מורגשות (בטח לא לנוסעים איתי), אבל כן מרגישים כמו ברכב דיזל מודרני. אגב, למרות שהמנוע 3 צלינדרים, הוא אמור לנתק צלינדר בשיוט - כלומר תיאורתית זה לא אמור לקרות.
  9. איך שקראתי את הכתבה, ישר חשבתי עליך@wildlands2019 ונכנסתי לפורום ולא התאכזבתי. בוא אגיד לך משהו. רכשתי את האקטיב-X שלי לאחר מחשבה של כמה שבועות, כאשר שני דברים עיקריים הטרידו אותי. איך בסופו של יום אני אמכור את הרכב ובכמה? הסטיגמה על פורד (ופוקוס בפרט) יכולה להיות מאוד לרעתי, או שהיא יכול לעבור עד למועד המכירה. לא רק שאני קונה דגם ברבעון שלישי של השנה, שזה לא חכם במיוחד, אלא גם קונה את רמת הגימור היחידה שמוצעת בישראל. מה יהיה שנה הבאה? שני הדברים הללו הטרידו אותי כי הם לא בשליטתי, אבל הגעתי למסקנה שאני אלך על מה שאני חושב שכרגע מתאים לי, כי תמיד אפשר לחכות ואולי לקבל מ
  10. לגבי צריכת הדלק בנסיעה עירונית - אני נוסע כברירת מחדל כל יום לעבודה ובחזרה, והן הנסיעות העיקריות שלי. נסיעה חד-כיוונית היא כ-15 דקות ויש יותר מ-10 רמזורים, ומדי פעם פקקים. לכן, יש המון האצות מ-0, כלומר צריכת הדלק די גבוהה. @wildlands2019: - לגבי רעידות - נסה לנסוע במהירות 100-110 קמ"ש עם בקרת שיוט (או במצב eco כך שתגיע להילוך אחרון). בסל"ד של 1800 יש מעט רעידות. מרגיש מעט כמו רכב דיזל. - לגבי מערכת מולטימדיה - האם זה יתעדכן אוטומטית (עם חיבור של הסמארטפון לדוגמא עבור רשת) או שיהיה צורך להגיע למוסך? גם זה מעט מוזר שכן הרכב קיים כבר כשנתיים בחו"ל, ורק עכשיו מעדכנים? בכל מקרה את ה
  11. צהרים טובים לכולם ושנה טובה. החלטתי להפוך את דיון הביקורת הזה לדיון מתעדכן שכן עם הזמן אני מגלה אספקטים חדשים בנוגע לרכב (לטובה ולרעה) – דברים שבביקורות רכב לא ניתן להבחין וחלקם מופיעים עם הזמן. למי שיש גם את הרכב הזה - כמובן גם מוזמן לשפוך כל מני דברים שהוא שם לב אליהם. אני כבר כמעט שלושה חודשים עם הרכב ועברתי כאלפיים ק"מ על הרכב הזה בנסיעה משולבת. הייתי אומר 70% מסך הנסיעות הן עירוניות, 30% מהזמן הן נסיעות בינעירוניות. נסיעה בינעירונית: צריכת הדלק מצוינת למנוע שכזה. הייתי אומר באזור ה-14-15 ק"מ לליטר, בנהיגה רגועה (עם בקרת שיוט במיוחד), על הילוך אחרון. תמיד י
  12. אמינות זה אכן משהו שהוא אכן נמדד לאורך זמן, אך בהתבסס על כך שהפוקוס נמצאת שנתיים על הכביש בחו"ל ואין דיווחים על בעיות מיוחדות, עדיין הייתי ממליץ לך לשקול אותה. פשוט תעשה נסיעות מבחן, זה יעשה לך המון סדר בראש ובעדיפויות. נהגתי גם על המאזדה 3. בסיום, אני יכול לסכם לך את שני הרכבים הללו במשפט הבא (נטו דעה אישית, כמובן): מאזדה 3 מרגישה איכותית יותר בכל אספקט אפשרי ובהתבסס על וותק מנוע+גיר היא די אמינה, הפורד פוקוס מספקת יותר ריגוש על הכביש, מרווחת יותר וזולה יותר. - ברשותי גרסת האקטיב-X, הנה ביקורת שרשמתי עליה. - הנה ביקורת של @wildlands2019 על גרסת ה-st-line אני לא חושב שאתה
  13. כמובן שזה עניין של טעם אישי, אבל אני חושב ש- @wildlands2019 בשורה האחרונה הבין את כוונתי. לבן קפוא ולבן-קראמי-מטאלי הם בסופו של דבר שני גוונים של אותו צבע. קשה לי לחשוב על מישהו שיראה את הצבעים הללו בפועל על הרכב ויבחר בלבן קפוא. הצבע הזה מאוד פשוט ובסיסי ללא שום "טוויסט". מילא היה לבן פינינה, אבל גם זה לא...
  14. מצרף כמה תמונות. לצערי לא יכלתי לצרף לפוסט הראשי כי משום מה לא ניתן לערוך אותו. מצטער על איכות התמונות, המצלמה בפלאפון לא משהו בכלל. בהמשך אולי אצלם עם מצלמה ייעודית אחרי שאקבל כמה אביזרים שהזמנתי עבור הרכב. אגב, נתקלתי בעוד רכב שכזה רק בצבע לבן. הוא נאה, אך בהחלט נראה פשוט מדי - אמליץ יותר על הצבע שאותו בחרתי (לבן קראמי מטאלי).
  15. הרכב מהנה לנהיגה, נקודה. בתור אחד שיצא לו לנהוג בעבר גם לאון ובגולף (מספר גרסאות) - לדעתי הפוקוס מהנה יותר משניהם, וידוע שהגולף די מהנה. לי יש את האקטיב-X, להלן ציטוט מתוך ביקורת של CarWow: שים לב שהוא רשם שלדעתו האקטיב מהנה יותר מהגולף, אבל ה-st line מעט ספורטיבית יותר. לכן כן - הייתי ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן על ה-st line, קודם במצב רגיל ואז תעבור לספורט (שני המצבים זריזים אך עדיין יש הבדל מורגש מאוד - המנוע מגרגר מעט יותר, ההאצות אגרסיביות יותר, אתה יכול להכין לעצמך קפה עד שהוא יעלה לך הילוך אך מיכל הדלק מתרוקן הרבה יותר מהר). לגבי הנורה - מציע לך לברר זאת מול היבואן, אבל ל
×
×
  • Create New...