Jump to content

YairZov

  • פרסום הודעות

    79
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

אודות YairZov

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אמינות זה אכן משהו שהוא אכן נמדד לאורך זמן, אך בהתבסס על כך שהפוקוס נמצאת שנתיים על הכביש בחו"ל ואין דיווחים על בעיות מיוחדות, עדיין הייתי ממליץ לך לשקול אותה. פשוט תעשה נסיעות מבחן, זה יעשה לך המון סדר בראש ובעדיפויות. נהגתי גם על המאזדה 3. בסיום, אני יכול לסכם לך את שני הרכבים הללו במשפט הבא (נטו דעה אישית, כמובן): מאזדה 3 מרגישה איכותית יותר בכל אספקט אפשרי ובהתבסס על וותק מנוע+גיר היא די אמינה, הפורד פוקוס מספקת יותר ריגוש על הכביש, מרווחת יותר וזולה יותר. - ברשותי גרסת האקטיב-X, הנה ביקורת שרשמתי עליה. - הנה ביקורת של @wildlands2019 על גרסת ה-st-line אני לא חושב שאתה
  2. כמובן שזה עניין של טעם אישי, אבל אני חושב ש- @wildlands2019 בשורה האחרונה הבין את כוונתי. לבן קפוא ולבן-קראמי-מטאלי הם בסופו של דבר שני גוונים של אותו צבע. קשה לי לחשוב על מישהו שיראה את הצבעים הללו בפועל על הרכב ויבחר בלבן קפוא. הצבע הזה מאוד פשוט ובסיסי ללא שום "טוויסט". מילא היה לבן פינינה, אבל גם זה לא...
  3. מצרף כמה תמונות. לצערי לא יכלתי לצרף לפוסט הראשי כי משום מה לא ניתן לערוך אותו. מצטער על איכות התמונות, המצלמה בפלאפון לא משהו בכלל. בהמשך אולי אצלם עם מצלמה ייעודית אחרי שאקבל כמה אביזרים שהזמנתי עבור הרכב. אגב, נתקלתי בעוד רכב שכזה רק בצבע לבן. הוא נאה, אך בהחלט נראה פשוט מדי - אמליץ יותר על הצבע שאותו בחרתי (לבן קראמי מטאלי).
  4. הרכב מהנה לנהיגה, נקודה. בתור אחד שיצא לו לנהוג בעבר גם לאון ובגולף (מספר גרסאות) - לדעתי הפוקוס מהנה יותר משניהם, וידוע שהגולף די מהנה. לי יש את האקטיב-X, להלן ציטוט מתוך ביקורת של CarWow: שים לב שהוא רשם שלדעתו האקטיב מהנה יותר מהגולף, אבל ה-st line מעט ספורטיבית יותר. לכן כן - הייתי ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן על ה-st line, קודם במצב רגיל ואז תעבור לספורט (שני המצבים זריזים אך עדיין יש הבדל מורגש מאוד - המנוע מגרגר מעט יותר, ההאצות אגרסיביות יותר, אתה יכול להכין לעצמך קפה עד שהוא יעלה לך הילוך אך מיכל הדלק מתרוקן הרבה יותר מהר). לגבי הנורה - מציע לך לברר זאת מול היבואן, אבל ל
  5. עדיין לא הבנתי איפה הבעיה ברכב הזה (שאותו במקרה יש לי). 1. אם דוושת הגז נתקעת -> מעבירים לניוטרל ובולמים רגיל. 2. אם הבלמים לא עובדים -> מעבירים למצב Low (שנותן בלימת מנוע) ובמקרה הצורך מרימים למעלה את כפתור בלם יד חשמלי. בכללי המנוע גם מספק בלימה טובה הרבה יותר מהרבה רכבים אחרים עם מנועים קטנים יותר (1.0-1.2 ל') אגב בניגוד לרכב הזה, הרבה מהם מגיעים עם זוג בלמי תוף ולא דיסק מאחור שמתחממים מהר יותר. 3. נוסעים בירידה גדולה ומתמשכת/הרבה ירידות קטנות למרחק גדול? אפשר להעביר למצב ספורט שבו המנוע לא ממהר להעלות הילוך כמו שאר המצבים ו/או במקרה היותר קיצוני - אפשר לשים מצב Low. אין ספק של
  6. - איזה תקן? לא מכיר תקן בישראל שמחייב רכב בנזין חדש לכבות מנוע ברמזור/עצירה. אני חושב שזה נטו עבור חסכון בצריכת דלק אבל זה אחד המעצבנים שיש - מעדיף לשלם עוד 10 שקל בחודש כדי לא לכבות/להדליק מנוע 200 פעם בחודש. - כן, הדיפולטי זה מצב normal. - רשמו כאן, וגם קראתי בעבר באיפשהו בפורום אחר בחו"ל שעניין החלונות זה אכן התקן באירופה. אבל שוב - לא מדובר על תקן בישראל (לפחות לא אחד שאני מכיר). אני לא מוצא שום סיבה להוציא את המפתח מהכיס/תיק בשביל זה, או בכלל, עבור הרכב. אין לי בעיה להתרגל לדברים שונים, כן יש לי בעיה להרגיש שאני כביכול יורד באיכות המוצר שרק עכשיו קניתי אותו, כי כמו שאמרתי שבסוזו
  7. עדיין, המזגן בפורד הוא פשוט חזק. הוא מקרר משמעותית מהר יותר מכל רכב שהייתי בו שיש לו גם פתחים מאחור. יכול להיות שבבורה המזגן חזק יותר, אך עדיין זה שיש בפורד מספיק מעל ומעבר בכל סיטואציה (ברמה שזה הפתיע גם אותי). הנסיעה אכן יותר בחלק הקשיח - הסוזוקי שהייתה לי (ועדיין נמצאת במשפחה כרכב שני, לא מכרתי) הרבה יותר רכה ומגהצת כבישים לא חלקים בצורה מצויינת. אבל, דווקא בגלל אותה קשיחות של הפורד, אני מרגיש הרבה יותר בשליטה ויודע מה קורה מתחת לגלגלים. כן אני יודע, פשוט יש לי כבר הרגל מה-SX4 ששם החלונות נסגרים אוטומטית בנעילת רכב, לכן זה קצת מחרפן אותי בפורד. למה לא לתת לי אפשרות לשחק עם זה
  8. עד כה עשיתי כ-550 ק"מ בלבד. אני יודע שצריכת הדלק אמורה להשתפר עם הזמן ולהתייצב אבל בספק אם זה יהיה משהו משמעותי. בנוגע לכל הדברים שאפשר לעשות עם מחשב הרכב (נניח עם forscan) - זה משהו שכבר בדקתי, לא חושב שאעשה את זה כל עוד הרכב באחריות.
  9. ^ בהחלט צודק, מחר אצלם ואעלה תמונות. לגבי צריכת הדלק - גם אותי לא מפתיע, אבל עדיין הייתי שמח לצריכה מעט נמוכה יותר, אבל לא נורא. יש לי קונטיננטל EcoContact 6 (לא כמו אצלך). הם מעט עבים יותר ולא רעים בכלל, אך עדיין נראה שהיה עדיף צמיג שמיועד לרכב עם ביצועים ספורטיביים יותר. לגבי מרווח גחון - אתה צודק ושמתי לב לזה רק לאחרונה. בחלק הקדמי והאחורי יש זוית מסויימת שהרכב עולה מהקרקע, לכן קרוב לוודאי שלא יהיו הרבה פגיעות, אם בכלל, במידה ואתה חונה מול שפת מדרכה. אבל, האמצע הוא הבעיה. אני עדיין חושב שאולי אם הייתי לוקח את ה-st line הכל היה בסדר, אך עדיין זה היה חלק ממכלול שיקולים שבגללם
  10. בנסיעות הבינעירויות המועטות שעשיתי עד כה - בהחלט חסכוני הרבה יותר מאשר פנים עירוני, שכחתי לרשום זאת למעלה. בנהיגה פנים עירונית לא הגעתי לצריכה הזאת, גם כשנהגתי על מצב eco בלבד במשך שבוע שלם יום יום (וה-eco coach אכן אראה שאני נוהג מושלם מכל הבחינות). אך כפי שרשמתי מקודם - בנסיעה בינעירונית, לא בעיה להגיע לצריכה הזאת ולא בהכרח על מצב eco. אני רואה שאתה נסעת לא מעט ק"מ עד כה וביחס לזמן שבו קיבלת את הרכב (משהו כמו שבוע לפני אני חושב), נראה שאתה לרוב נוהג בכביש בינעירוני, לכן הנתון שאתה מציג הגיוני. אני עד כה נהגתי בעיקר בתוך העיר, עברתי כ-550 ק"מ וכבר עברתי תדלוק שלם וחצי. לגבי
  11. ארחיב על מה שרשמתי בנוגע לזה. מבחינתי, ברגע שאתה מוכן להוציא כ-130 אלף על רכב, והמנוע/ביצועים הוא לא חלק מהשיקולים העיקריים שלך, זה מה שיקרה ברגע שתכנס לרכב הזה: - פנים הרכב - איכות הרכבה סה"כ טובה, אבל חלק מהחומרים פחות איכותיים (בעיקר בחלקים התחתונים ובכללי בחלק האחורי של הרכב). יש רכבים איכותיים יותר ובטח ובטח שמעוצבים ונאים יותר - לכן זה לא מה שימשוך אותך. - נוחות - הרכב נוח, אבל ממש לא וואו. לדעתי עדיין רוב הצרפתיות עדיפות ממנו. גם פה - אין יתרון מיוחד כלשהו, אם בכלל. שים לב שלא דיברתי פה על התנהגות אלא נוחות. - מראה חיצוני - הרכב נאה, אבל זה על טעם ועל רכב. הוא לא מיוחד בקטג
  12. היי חברים, כפי שרשום בכותרת, לפני כחודש רכשתי פורד פוקוס גרסת אקטיב X. ארשום כאן סקירה קטנה, כאשר אתם מוזמנים לשאול מה שתרצו בנוגע לרכב. אז ככה, לפני הכל - למי הרכב מתאים? או יותר נכון...למי הוא לא מתאים. אם אתם רוצים רכב חסכוני - הוא לא עבורכם. אם נהיגה הוא חלק לא משמעותי מבחינתכם ואתם רוצים רק רכב שיביא אתכם מנקודה A לנקודה B - גם במקרה זה, הרכב לא עבורכם. נשארתם? יופי. את הסקירה ארשום בעיקר בנקודות של חסרונות ויתרונות, אחרת היא תהיה ארוכה מאוד. חסרונות: - הרכב אינו חסכוני. גם במצב eco - הוא לא חסכוני. כרגע עושה בערך 9 קילומטר לליטר, בנהיגה משולבת אם כי פנים עירונ
  13. עוד מספר ימים (28.7) תהיה ההשקה של 70mai A800 באינדיגוגו. לפי המייל שקיבלתי המחיר ההתחלתי יהיה $89 לכמות מוגבלת - לא ברור לי האם זה זה מחיר אחרי 40% הנחה או לא, כפי שרשום כרגע בעמוד. https://www.indiegogo.com/projects/70mai-a800-dual-vision-4k-dash-cam-for-24h-guard/coming_soon מתלבט האם לחכות או לרכוש כבר עכשיו את ה-70mai Pro כולל מודול GPS בפחות מרף המס.
  14. יש לי שיאומי mi a1, החלו לי אותן בעיות שאתה חווה לפני כמה חודשים אחרי עדכון מערכת מסויים. ה-GPS תקין וגוגל מפות עובד מעולה, כאשר רק הווייז לא קולט לוויין. ניסיתי כבר את כל הפתרונות שהוצעו כאן (ועוד רבים בפורומים אחרים) - ללא פתרון. לכן אני לא חושב שמדובר על בעיה במערכת אלא אכן במכשיר שלך. מה שכן, שמתי לב שהרבה פעמים הווייז כן מצליח להתחבר אחרי הצעדים הבאים, אם כי זה לא ריאלי לעשות את זה כל פעם: 1. להפעיל GPS ו-ווייז. 2. לצאת מווייז (את ה-GPS להשאיר דלוק) ולעשות ריסטארט למכשיר. 3. אחרי העליה ה-GPS הרי נשאר דלוק. להכנס לווייז ואז הוא יקלוט לוויין, ברוב הפעמים לפחות. נ.
  15. תתחדשו כל מי שקיבל! גם אני מצפה לשלי (אם כי אקטיב-X). בפועל - תוך כמה זמן קיבלתם מרגע ההזמנה/תשלום? אגב, הנה ציטוט מביקורת שעלתה היום בוואלה על דגם הסאדן שמיועד בעיקר לליסינג, נתון מעניין אם כי לא מפתיע:
×
×
  • Create New...