Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי הכתבות בחו"ל נראה שסיטרואן עשו עבודה טובה, מה דעתכם, יש למכונית הזו סיכוי להצליח באירופה בכלל ובישראל בפרט?

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כבר קיים שרשור בנושא עם מחשבות ודעות חברי הפורום. על פניו נראה רכב מעניין מאוד ומשתלם למשתמש הממוצע, לפי הדיווחים מחו"ל יש שתי בעיות עיקריות (חוץ מהאבזור המוזר וכמה פונקציות לא קיימות) שהן העובדה שהרכב בגרסאות הבכירות יותר מגיע למחיר די גבוה ושרק ב2016-7 צפוי הרכב להיות משווק עם המנועים בטכנולוגיות חדשניות וחסכוניות יותר.

שים לב שכבר קיימים באינטרנט ביקורות של כתבי רכב עליו ויש הבדלים בין מפרט הרכבים שנעשה עליהם הניסוי באתרים השונים וכדאי לבדוק איזו גרסה של הרכב נבדקה, חוץ מזה שלא ברור בכלל מה מזה יגיע לארץ.

פורסם

בשוק שלנו הכל יכול להיות, יכול להיות שאף אחד לא ירצה להתקרב אליו בגלל הצורה החיצונית שלו ויכול להיות שכמו הג'וק דווקא הייחוד שלו יגרום לו לזנק לראש טבלת המכירות.

 

אישית אם הייתי מחפש רכב בסגמנט הזה הייתי קופץ לאולם התצוגה לבדוק אותו כשהוא יגיע לארץ.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

כרגע הצפי הוא למנוע חלש מהמתחרות וגיר רובוטי (1.2 אטמוספרי עם 82 כ"ס וגיר רובוטי).

 

אם המחיר יהיה בסביבות 120 אלף אז חבל על הזמן, לא יקנו אותו שיש סוזוקי קוסאובר וקיה סול.

 

מחיר ריא צריך להיות בסביבות 110 אלף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כרגע יש 3 גרסאות למנוע הבנזין שהן 1.2 82 כ"ס עם תיבה רובוטית ועם תיבה ידנית ו1.2 טורבו 110 כ"ס עם תיבה ידנית עם 5 הילוכים, מה יגיע לארץ קשה לדעת אבל לפי מה שמשתמע המחיר צריך להיות מתחת ל-C4 ומתחת לC אליזה. וכן אני מתכנן לראות אותה כשתגיע לכאן וגם עוד לפני זה בתערוכת פריז הקרובה.

פורסם

גם אני לא אהבתי כ"כ את העיצוב החיצוני במיוחד הפלסטיק השחור על הדלתות...

אב בפנים , אוו מה קורה בפנים !!

 

Citroen_Cactus_2013 (2).jpg06620650-photo-salon-francfort-2013-citroen-cactus-concept.jpg

מאוד מעניין.

והמחיר מעניין עוד יותר, 12999 פאונד באנגליה, או 67000 שח לפני ייבוא .

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
לא שמתי לב לטעות, למורה ללשון שלי שלום.

 

בד"כ אם אני לא בטוח במשהו שאני מתכוון לכתוב אני בודק אותו בגוגל, במקרה הזה התפלק לי.

 

אין לי אפשרות לערוך יותר את ההודעה.

 

אז אם כבר אנחנו בשיעור לשון, השימוש במושג "לוח שעונים" ברכב הוא שגוי. מדובר בתצוגות של מהירות, חום, לחצים וכו'. אף אחד מהם לא מראה שעה. האם ספידומטר הוא שעון מהירות? מד סל"ד מראה את השעה?! זהו לוח מחוונים.

פורסם

הפלסטיקה בצידי הרכב גאונית. רק נקווה שזה לא יראה כמו סמרטוט אחרי שנה-שנתיים תחת שמש לבנטינית.

אם עלות המגינים לא תהיה גבוהה וניתן יהיה להחליף אותם בקלות זאת בהחלט תהיה נקודת חוזק עיקרית לרכב במתווה עירוני.

 

ספסל קדמי ותפעול הילוכים עם כפתורים ראינו במכוניות אמריקאיות בשנות ה-50. במקרה של הסיטרואן לא נראה שיש מקום לאדם שלישי מלפנים, אבל חוץ מזה הם קלעו למטרה מצוין.

אם איכות הבניה תהיה טובה והמחיר סביר, יכול להיות שסוף סוף יהיה להם להיט. גם בישראל.

פורסם

החסרון העיקרי של הקקטוס היא שהחלונות האחוריים לא נפתחים רגיל אלא הצידה כמו במכונית 3 דלתות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם (נערך)
החסרון העיקרי של הקקטוס היא שהחלונות האחוריים לא נפתחים רגיל אלא הצידה כמו במכונית 3 דלתות.

זה חיסרון עיקרי אולי באולם התצוגה, על הכביש זה לא כזה קריטי--

א. כמה פעמים יש מישהו במושב האחורי בכלל?

ב. כמה פעמים נוסעים עם חלון אחורי פתוח? אם יש ילדים קטנים מאחור אז לא ממש מומלץ. בחורף קר, בקיץ מזגן וכל הזמן בכל מקרה פקוק.

ג. הקקטוס רכב עירוני - אז דגש על פקוק.

לא על הפרט הזה יקום או יפול הקקטוס.

 

גם העדר מד סל"ד לא קריטי בימינו. מהתמונות נראה שלוח המכוונים של הקקטוס מכיל את כל המידע הדרוש לנהג ברכב מודרני.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הסיבות היחידות שישראלים פותחים את החלון האחורי הן:

1. כדי לשים דגל ביום העצמאות.

2. כדי שהנוסע שמעשן מאחורה יוכל לאפר ולזרוק את הבדל.

נשמע שהרכב לא רע בכלל. נעניין אם החוסר בפתח רביעי למזגן יפריע לישראלים. לדעתי לא, מאחר ונמכרות פה מכוניות עם 2 פתחים בלבד בכמויות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה חיסרון עיקרי אולי באולם התצוגה, על הכביש זה לא כזה קריטי--

א. כמה פעמים יש מישהו במושב האחורי בכלל?

ב. כמה פעמים נוסעים עם חלון אחורי פתוח? אם יש ילדים קטנים מאחור אז לא ממש מומלץ. בחורף קר, בקיץ מזגן וכל הזמן בכל מקרה פקוק.

ג. הקקטוס רכב עירוני - אז דגש על פקוק.

לא על הפרט הזה יקום או יפול הקקטוס.

 

גם העדר מד סל"ד לא קריטי בימינו. מהתמונות נראה שלוח המכוונים של הקקטוס מכיל את כל המידע הדרוש לנהג ברכב מודרני.

 

נכון, אישית אני לא זוכר את הפעם האחרונה בה נהגתי ברכב והחלון האחורי היה פתוח, אבל זה מחסום פיכולוגי להרבה אנשים ובסיטרואן תמיד נופלים על הדברים המוזרים האלו. זה כמו עם ה-DS4, הדבר העיקרי שזוכרים לה זה החלון מאחור שלא נפתח.

פורסם

אנחנו דווקא נוסעים בחלק גדול מהנסיעות עם כל ארבעת החלונות פתוחים.

 

זה באמת תמוה שסיטרואן בוחרים להפיל את עצמם במוזרויות כאלו שהחיסכון בצידן זניח ואולם הנזק המכירתי הנגרם מהם גדול.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לפי הכתבה בוואלה הויתור על החלונות נפתחים מאחור נובע גם מההשתדלות לשמור על משקל נמוך, הויתור על מנגנוני החלונות מאחור חסכו 11 ק"ג מהמשקל של הקקטוס. אם אני זוכר נכון הוא שוקל פחית מטון.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...