Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


DJI
שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כבר קיים שרשור בנושא עם מחשבות ודעות חברי הפורום. על פניו נראה רכב מעניין מאוד ומשתלם למשתמש הממוצע, לפי הדיווחים מחו"ל יש שתי בעיות עיקריות (חוץ מהאבזור המוזר וכמה פונקציות לא קיימות) שהן העובדה שהרכב בגרסאות הבכירות יותר מגיע למחיר די גבוה ושרק ב2016-7 צפוי הרכב להיות משווק עם המנועים בטכנולוגיות חדשניות וחסכוניות יותר.

שים לב שכבר קיימים באינטרנט ביקורות של כתבי רכב עליו ויש הבדלים בין מפרט הרכבים שנעשה עליהם הניסוי באתרים השונים וכדאי לבדוק איזו גרסה של הרכב נבדקה, חוץ מזה שלא ברור בכלל מה מזה יגיע לארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשוק שלנו הכל יכול להיות, יכול להיות שאף אחד לא ירצה להתקרב אליו בגלל הצורה החיצונית שלו ויכול להיות שכמו הג'וק דווקא הייחוד שלו יגרום לו לזנק לראש טבלת המכירות.

 

אישית אם הייתי מחפש רכב בסגמנט הזה הייתי קופץ לאולם התצוגה לבדוק אותו כשהוא יגיע לארץ.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע הצפי הוא למנוע חלש מהמתחרות וגיר רובוטי (1.2 אטמוספרי עם 82 כ"ס וגיר רובוטי).

 

אם המחיר יהיה בסביבות 120 אלף אז חבל על הזמן, לא יקנו אותו שיש סוזוקי קוסאובר וקיה סול.

 

מחיר ריא צריך להיות בסביבות 110 אלף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע יש 3 גרסאות למנוע הבנזין שהן 1.2 82 כ"ס עם תיבה רובוטית ועם תיבה ידנית ו1.2 טורבו 110 כ"ס עם תיבה ידנית עם 5 הילוכים, מה יגיע לארץ קשה לדעת אבל לפי מה שמשתמע המחיר צריך להיות מתחת ל-C4 ומתחת לC אליזה. וכן אני מתכנן לראות אותה כשתגיע לכאן וגם עוד לפני זה בתערוכת פריז הקרובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא אהבתי כ"כ את העיצוב החיצוני במיוחד הפלסטיק השחור על הדלתות...

אב בפנים , אוו מה קורה בפנים !!

 

Citroen_Cactus_2013 (2).jpg06620650-photo-salon-francfort-2013-citroen-cactus-concept.jpg

מאוד מעניין.

והמחיר מעניין עוד יותר, 12999 פאונד באנגליה, או 67000 שח לפני ייבוא .

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמתי לב לטעות, למורה ללשון שלי שלום.

 

בד"כ אם אני לא בטוח במשהו שאני מתכוון לכתוב אני בודק אותו בגוגל, במקרה הזה התפלק לי.

 

אין לי אפשרות לערוך יותר את ההודעה.

 

אז אם כבר אנחנו בשיעור לשון, השימוש במושג "לוח שעונים" ברכב הוא שגוי. מדובר בתצוגות של מהירות, חום, לחצים וכו'. אף אחד מהם לא מראה שעה. האם ספידומטר הוא שעון מהירות? מד סל"ד מראה את השעה?! זהו לוח מחוונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלסטיקה בצידי הרכב גאונית. רק נקווה שזה לא יראה כמו סמרטוט אחרי שנה-שנתיים תחת שמש לבנטינית.

אם עלות המגינים לא תהיה גבוהה וניתן יהיה להחליף אותם בקלות זאת בהחלט תהיה נקודת חוזק עיקרית לרכב במתווה עירוני.

 

ספסל קדמי ותפעול הילוכים עם כפתורים ראינו במכוניות אמריקאיות בשנות ה-50. במקרה של הסיטרואן לא נראה שיש מקום לאדם שלישי מלפנים, אבל חוץ מזה הם קלעו למטרה מצוין.

אם איכות הבניה תהיה טובה והמחיר סביר, יכול להיות שסוף סוף יהיה להם להיט. גם בישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החסרון העיקרי של הקקטוס היא שהחלונות האחוריים לא נפתחים רגיל אלא הצידה כמו במכונית 3 דלתות.

זה חיסרון עיקרי אולי באולם התצוגה, על הכביש זה לא כזה קריטי--

א. כמה פעמים יש מישהו במושב האחורי בכלל?

ב. כמה פעמים נוסעים עם חלון אחורי פתוח? אם יש ילדים קטנים מאחור אז לא ממש מומלץ. בחורף קר, בקיץ מזגן וכל הזמן בכל מקרה פקוק.

ג. הקקטוס רכב עירוני - אז דגש על פקוק.

לא על הפרט הזה יקום או יפול הקקטוס.

 

גם העדר מד סל"ד לא קריטי בימינו. מהתמונות נראה שלוח המכוונים של הקקטוס מכיל את כל המידע הדרוש לנהג ברכב מודרני.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הסיבות היחידות שישראלים פותחים את החלון האחורי הן:

1. כדי לשים דגל ביום העצמאות.

2. כדי שהנוסע שמעשן מאחורה יוכל לאפר ולזרוק את הבדל.

נשמע שהרכב לא רע בכלל. נעניין אם החוסר בפתח רביעי למזגן יפריע לישראלים. לדעתי לא, מאחר ונמכרות פה מכוניות עם 2 פתחים בלבד בכמויות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה חיסרון עיקרי אולי באולם התצוגה, על הכביש זה לא כזה קריטי--

א. כמה פעמים יש מישהו במושב האחורי בכלל?

ב. כמה פעמים נוסעים עם חלון אחורי פתוח? אם יש ילדים קטנים מאחור אז לא ממש מומלץ. בחורף קר, בקיץ מזגן וכל הזמן בכל מקרה פקוק.

ג. הקקטוס רכב עירוני - אז דגש על פקוק.

לא על הפרט הזה יקום או יפול הקקטוס.

 

גם העדר מד סל"ד לא קריטי בימינו. מהתמונות נראה שלוח המכוונים של הקקטוס מכיל את כל המידע הדרוש לנהג ברכב מודרני.

 

נכון, אישית אני לא זוכר את הפעם האחרונה בה נהגתי ברכב והחלון האחורי היה פתוח, אבל זה מחסום פיכולוגי להרבה אנשים ובסיטרואן תמיד נופלים על הדברים המוזרים האלו. זה כמו עם ה-DS4, הדבר העיקרי שזוכרים לה זה החלון מאחור שלא נפתח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו דווקא נוסעים בחלק גדול מהנסיעות עם כל ארבעת החלונות פתוחים.

 

זה באמת תמוה שסיטרואן בוחרים להפיל את עצמם במוזרויות כאלו שהחיסכון בצידן זניח ואולם הנזק המכירתי הנגרם מהם גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הכתבה בוואלה הויתור על החלונות נפתחים מאחור נובע גם מההשתדלות לשמור על משקל נמוך, הויתור על מנגנוני החלונות מאחור חסכו 11 ק"ג מהמשקל של הקקטוס. אם אני זוכר נכון הוא שוקל פחית מטון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...